- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
..Oh, man. Komop zeg. Ben je nou gewoon echt ongelofelijk dom of ben je de draak? Het moet wel één van de twee zijn, want als je het spelverloop ook maar enigszins gevolgd had zou je weten wie de cults zijn.
Markrot
Ik ben helemaal geen cult
---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 12:21 ----------
Trap er niet in burgers. Ze proberen de laatste burgers nog in de verdoemenis te storten door de goeden verdacht te maken. Ik weet bijna zeker dat Biobeast een cult is
Je treinstemt gister opeens Lork er uit, je moet haast wel cult zijn, het sloeg nergens op Lork er uit te stemmen. Na Markrot ben jij aan de beurtIk ben helemaal geen cult
---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 12:21 ----------
Trap er niet in burgers. Ze proberen de laatste burgers nog in de verdoemenis te storten door de goeden verdacht te maken. Ik weet bijna zeker dat Biobeast een cult is
..
Misschien ben je zelf wel een draak.
Vorige spel de wolf, we zouden je dan nu minder snel verdenken..
Ik denk nog even na over mn stem.
Wtf, jij weet allang wat ik ben haha en de draak blijkbaar ook zag ik int verhaal![]()
trap niet in de geniepige spelletjes van maxi en de andere lork stemmers.
**** dat man, jij bent zo geniepig als de pest vorig potje probeerde je ook al de burger uit te hangen. Niet te vertrouwen ben je. Maar je gaat dit potje niet winnen man. ****ing sneaky. Gadverdamme...
Je treinstemt gister opeens Lork er uit, je moet haast wel cult zijn, het sloeg nergens op Lork er uit te stemmen. Na Markrot ben jij aan de beurt
hahaha, ik had het in het begin van dit spel toch goed dat jij cult was. Iedereen weet dat ik t erg druk heb snachts altijd. van jou kunnen we dat niet zeggen. stem MarkrotGeniepig**** dat man, jij bent zo geniepig als de pest vorig potje probeerde je ook al de burger uit te hangen. Niet te vertrouwen ben je. Maar je gaat dit potje niet winnen man. ****ing sneaky. Gadverdamme.
---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 12:29 ----------
Kijk dan hoe die hele groep samenwerkt tegen mij. Dat moet toch genoeg zeggen.
---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 12:31 ----------
Lork was imo gewoon ongelovelijk verdacht samen met rob P maar het is wel duidelijk dat jullie hier misbruik van willen maken. Gister 2 burgers tegen elkaar opgezet en vandaag de mensen die een fout hebben gemaakt zwart proberen te maken. Zeer onbetrouwbaar. Als jullie er zo zeker van waren dat markrot cult was hadden jullie allemaal op hem moeten stemmen maar toen waren de stemmen verdeeld. Behoorlijk sneaky als je het mij vraagt "burgers"
hahaha, ik had het in het begin van dit spel toch goed dat jij cult was. Iedereen weet dat ik t erg druk heb snachts altijd. van jou kunnen we dat niet zeggen. stem Markrot
Het spel is over voor je. De burgers trappen er echt niet in..
Geniepig**** dat man, jij bent zo geniepig als de pest vorig potje probeerde je ook al de burger uit te hangen. Niet te vertrouwen ben je. Maar je gaat dit potje niet winnen man. ****ing sneaky. Gadverdamme.

. Volgende pot ga ik gewoon de eerste 5 rondjes standaard op jou stemmen. Kan me geen **** schelen wat je dan bent. Loopt in het begin te huilen en te huilen als iemand een vinger naar hem wijst en dan ook nog denken dat je er iets aan kan veranderen als je keihard door de mand valt.Ik was van beide niet overtuigd, maar nu is mn twijfel weggenomen.Lork was imo gewoon ongelovelijk verdacht samen met rob P maar het is wel duidelijk dat jullie hier misbruik van willen maken. Gister 2 burgers tegen elkaar opgezet en vandaag de mensen die een fout hebben gemaakt zwart proberen te maken. Zeer onbetrouwbaar. Als jullie er zo zeker van waren dat markrot cult was hadden jullie allemaal op hem moeten stemmen maar toen waren de stemmen verdeeld. Behoorlijk sneaky als je het mij vraagt "burgers"
Echt waar, welk bewijs wil je nog hebben? Markrot heeft zelfs toegegeven dat hij cult is.
. Volgende pot ga ik gewoon de eerste 5 rondjes standaard op jou stemmen. Kan me geen **** schelen wat je dan bent. Loopt in het begin te huilen en te huilen als iemand een vinger naar hem wijst en dan ook nog denken dat je er iets aan kan veranderen als je keihard door de mand valt.
Lol alsof ik dit spel nog serieus neem. Het is toch sowieso overduidelijk dat jullie cults zijn
Max je speelt het gewoon slecht. Desalniettemin ben ik er redelijk van overtuigd dat je niet bad bent, je speelde alleen een beetje dom gisteren.