AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ja nu ik t bekend gemaakt heb wel, ik weet t ook niet. Ik heb liever ook dat de regels de regels zijn, maar er was geen andere mogelijkheid op dat moment

Gewoon erin blijven man, het zou me nog niets verbazen mocht je eruit gestemd worden ondanks dat je rol nu bekend is :roflol:.

Ja nu ik t bekend gemaakt heb wel, ik weet t ook niet. Ik heb liever ook dat de regels de regels zijn, maar er was geen andere mogelijkheid op dat moment

Jij volgt me niet. Ik heb het hierover: een eerder verhaal suggereerde foutief dat jij de geisha NIET bent, daardoor is er vannacht voor jou gekozen, en daardoor is er vannacht geen burger gepakt.

Jij volgt me niet. Ik heb het hierover: een eerder verhaal suggereerde foutief dat jij de geisha NIET bent, daardoor is er vannacht voor jou gekozen, en daardoor is er vannacht geen burger gepakt.

Ja of iemand zei, pak Biobeast en ik.was niet thuis:roflol:

bij deze:

jij en remi zijn vriendjes, 100% zeker dat jullie het spelletje verzieken door elkaars rol te weten

Ik snap niet waarom je nu zo zielig doet. Kan je niet tegen je verlies? Als je niet van valsspelen houdt moet je er niet mee beginnen. Dan laat je mij geen andere keus het spelletje met je mee te spelen

Valt me een beetje tegen dit :rolleyes:

• Like
Waarderingen: Lork
Denk niet dat we het redden als we Markrot er uit gaan stemmen, denk dat we al snel in de minderheid zijn.

Misschien met zijn allen op Feedback, die houd zich zo low profile, moet de draak bijna wel zijn.
Dan hebben we alsnog gewonnen.

Denk niet dat we het redden als we Markrot er uit gaan stemmen, denk dat we al snel in de minderheid zijn.

Misschien met zijn allen op Feedback, die houd zich zo low profile, moet de draak bijna wel zijn.

Op markrot helpt wel, de burgers zijn nu net in de meerderheid en als we er een cult uitdtemmen en er mogelijk een burger uitgaat dan is de verhouding hetzelfde. Stem gewoon markrot, dan kijken we morgen verder

Als cult nu nog zieltjes proberen te winnen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_m0wb2xz9Yh1r08e3p.jpg

mind_e663a5_1925135.gif

Volgens roth is iedereen een cult :roflol:

Markrot

De mensen die nu met zn allen op mij gaan, zijn sowieso cult ..
Mijn stem word markrot of imba

kom maar op met jullie tegen argumenten. :roflol:
In b4 shit storm.

Laatst bewerkt:
imba

Oops ik bedoelde imba, zat verkeerd te kijken bij de posts, hij stond boven jou, dus keek naar verkeerde naam:o

Ik denk dat markrot het beste is, de meeste stemmen staan op hem en.is een easy pick. Ook hebben de cults nog de leugenaar die.t moeilijk kan maken

Snap niet wat jullie nou steeds lopen te eikelen met op mij stemmen.
Ik ben niet degene die steeds op de burgers loopt te stemmen en toch ben ik verdacht, echt een stelletje debielen waar ik mee speel.

Feedback is de draak, trust me on this one, anders mogen jullie me volgende ronde er uit kicken wegens kacknoob zijn.

@Kwark, als Markrot niet eruit wordt gestemd vanavond pleegt mijn wederhelft in Nikkö zelfmoord.

Lol redelijk zou zijn als biobeast uit het verhaal wordt geschreven. Mocht dat niet gebeuren schrijf mij er vanavond dan maar uit want dan weiger ik nog mee te doen.

markrot nogmaals, omdat gister hard faalde:rolleyes:

Terug
Naar boven