MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

• Topic Starter Topic Starter
Winkelier kan die items zowel aan cult als burger geven natuurlijk. Hangt af van wie de hint ontcijfert.

Dit.
Omdat er waarsch. meerdere hints in een verhaal zitten, geeft hij dus ook meerdere "prijzen" weg. Als de winkelier jou vertrouwd, zal hij je eerder een grote prijs geven. De winkelier staat dus wel aan de kant van de good guys.

Winkelier kan die items zowel aan cult als burger geven natuurlijk. Hangt af van wie de hint ontcijfert.

Dus de winkelier kan het item kiezen nadat bekend is wie de hint als eerste ontcijferd heeft? Of moet hij van te voren al kiezen wat het item wordt dat iemand kan winnen? En wordt degene die bijvoorbeeld via pm laat weten aan kwarkvarken wat de eerste hint is ook bekend gemaakt in de game zodat iedereen weet dat hij als eerste de hint ontcijferd heeft?

Dus de winkelier kan het item kiezen nadat bekend is wie de hint als eerste ontcijferd heeft? Of moet hij van te voren al kiezen wat het item wordt dat iemand kan winnen? En wordt degene die bijvoorbeeld via pm laat weten aan kwarkvarken wat de eerste hint is ook bekend gemaakt in de game zodat iedereen weet dat hij als eerste de hint ontcijferd heeft?

eeeh. ask kwarkvarken :p Hij zegt in ieder geval dus dat de winkelier pas een item kiest nadat duidelijk is geworden dat er een hint ontcijferd. Is opzich best logisch als je erover nadenkt anders moet de winkelier iedere dag items uitzoeken waar hij wellicht niks mee kan.

Dat PM'en van hint heeft kwarkvarken met het oog gedaan op dat burgers, burgers niet willen verraden lijkt me.

Ik geef de winkelier een spelersnaam en drie opties. Hij kiest.
Ik denk niet dat ik namen&prijzen bekend ga maken, mocht iemand dan iets hebben gewonnen dan kan hij het inzetten in het spel of via PM. Stel dat iemand een aanval vd draak kan overleven dan zal dit dus voor een grote verrassing zorgen! :D

Indien de winkelier zelf een hint ontcijfert zal ik hem zelf belonen
:bj:

Hoop dat t niet.

Dus als iemand een hint ontcijferd pm't die jou (kwarkvarken), Kwarkvarken Pm't dan de winkelier en die mag een gift uit kiezen. En jij (kwarkvarken) verzint de giften?

Kep er zin in kwarkvarken, maak t net zo vet als de vorige van remi!

K*t mobiel

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 18:12 ----------

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 18:17 ----------

Kom op met die pm... Heb er zin in... Me laatste potje was van 3 weken geleden.

Laatst bewerkt:
Dus als iemand een hint ontcijferd pm't die jou (kwarkvarken), Kwarkvarken Pm't dan de winkelier en die mag een gift uit kiezen. En jij (kwarkvarken) verzint de giften?

Juistem!

Het is natuurlijk niet logisch dat men ook hints over een cult eerst gaat PM'en en dan post. Dus ik zal ook het forum meelezen en tijden bijhouden zodat niemand er met de steal vandoor gaat.
Hints over burgers zullen waarsch wel gepmt worden ;)

Juistem!

Het is natuurlijk niet logisch dat men ook hints over een cult eerst gaat PM'en en dan post. Dus ik zal ook het forum meelezen en tijden bijhouden zodat niemand er met de steal vandoor gaat.
Hints over burgers zullen waarsch wel gepmt worden ;)

Maak je de hints wel moeilijk... Want ondertussen weten we wel waar we op moeten letten..

Eigenlijk is het concept van de winkelier heel eenvoudig dus zal het schematisch proberen neer te zetten

Verhaal---->hint ontcijferd-----> vertel openlijk OF P.M. Kwarkvarken
Kwarkvarken maakt een lijst met items en stuurt deze samen met de naam van de speler die de hint ontcijferd heeft naar winkelier----> winkelier maakt keuze uit items stuurt keuzr naar kwark-----> kwark stuurt item naar speler die hint ontcijferd heeft.

Duidelijk, bedankt. Als de winkelier er al vroeg in het spel uitgestemt wordt of opgegeten wordt dan valt die optie van items winnen van zelf sprekend weg neem ik aan.

Duidelijk, bedankt. Als de winkelier er al vroeg in het spel uitgestemt wordt of opgegeten wordt dan valt die optie van items winnen van zelf sprekend weg neem ik aan.

Nee dan blijft de winkelier vanuit zijn dood giftjes uit delen ???

???

Hoezo de werkende man verkrachten :roflol:

goshippu :roflol:

ik wil graag de joe carioca zijn

Net alle rollen ff doorgenomen, tis echt ****ed up als je serieus burger bent nu

De eerste die een hint ontcijfert krijgt dus een gift.?
Niet iedereen heeft evenveel tijd. Is het niet eerlijker als iedereen die een PM heeft gestuurd voor het einde van de dag/nacht, je daar iemand uitloot die een gift krijgt?

Net alle rollen ff doorgenomen, tis echt ****ed up als je serieus burger bent nu

Geeft niet man. Jij bent de enige burger :trollface:

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 18:53 ----------

De eerste die een hint ontcijfert krijgt dus een gift.?
Niet iedereen heeft evenveel tijd. Is het niet eerlijker als iedereen die een PM heeft gestuurd voor het einde van de dag/nacht, je daar iemand uitloot die een gift krijgt?

Nee :trollface:

wowow in :p

Zat 2 dagen ergens anders om te studeren, morgen laatste examen, zet me er maar vlug bij :D

Benieuwd wie er allemaal een PM hebben gestuurd met een smeekbede om geen burger te worden..??
Van mij mag je die direct burger maken, KwarkGod..!!

Terug
Naar boven