Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stem ook op Starter20. Na de troll van vorige keer verdiend hij het niet om mee te spelen.
in b4 maxio die roept dat iedereen die starter stemt cult is.
Oh? Dus jij wijst anderen aan als cultist om te verbergen dat je eigenlijk zelf een cultist bent?Oh? Dus eerst stem je starter en vervolgens vindt je het nodig om een bericht bij te voegen wat jou per se niet als cultist zou aanwijzen?
Roth
Oh? Dus jij wijst anderen aan als cultist om te verbergen dat je eigenlijk zelf een cultist bent?
maak je over mij maar geen zorgen zo speel ik altijd. Check het vorige potje is om reacties uit te lokken
waarom verdedig jij iemand waar je het onschuld niet van weet?
En dan nog op Roth stemmen ook 
Ja.. Ja.. De cults willen maar wat graag hun eerste slachtoffer maken natuurlijk.. Leg me is uit waarom we per se starter eruit moeten stemmen.
waarom verdedig jij iemand waar je het onschuld niet van weet?

Wtf Maxi? Een reden nodig om op Starter20 te stemmen?En dan nog op Roth stemmen ook
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 13:15 ----------
Lekker consistent gedrag![]()

Oh? Dus eerst stem je starter en vervolgens vindt je het nodig om een bericht bij te voegen wat jou per se niet als cultist zou aanwijzen?
Roth
We kunnen 't beste iemand nutteloos eruit stemmen, iemand die einde van de dag nog niks gezegd heeft of idd Starter20 omdat ie toch altijd loopt te trollen & in feite ook niks toevoegd.