AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Top verhaal kwarkphagget... Hebben we toch wel gemist de afgelopen spellen, eerlijk is eerlijk..

Nu hints proberen ontcijferen,, als ze erin staan

Ik vond jouw verhalen ook prima hoor Remi, en die van game 4 ook. Maar dit is ook toppie Kwark. Eerste stem op starter?

IMBAatwork staat te trappelen van spanning, waarschijnlijk omdat hij als cultist weet dat de draak herboren gaat worden.

:trollface:

Ik weet niet of we nu starter er uit moeten stemmen, lijkt me een beetje nutteloze stem.

Elke stem lijkt nu nutteloos, laten we er nu anders een toekomstige inactieve uitstemmen?

Ja.. Ja.. De cults willen maar wat graag hun eerste slachtoffer maken natuurlijk.. Leg me is uit waarom we per se starter eruit moeten stemmen.

Het is arnodsi niet Arndosi :mad:

En ik stem op starter20 omdat ie ons zwaar heeft getrollt in het vorig 'spel' :trollface:

Mooi verhaal, sterk geschreven. Ik ben hem nog aan het screenen op hints maar tot zover niets:(.

Hahaha daar heb je een punt :roflol: hij verdiend eigenlijk wel
terug gepakt te worden :p

Stem ook op Starter20. Na de troll van vorige keer verdiend hij het niet om mee te spelen.

in b4 maxio die roept dat iedereen die starter stemt cult is.

Stem ook op Starter20. Na de troll van vorige keer verdiend hij het niet om mee te spelen.

in b4 maxio die roept dat iedereen die starter stemt cult is.

Oh? Dus eerst stem je starter en vervolgens vindt je het nodig om een bericht bij te voegen wat jou per se niet als cultist zou aanwijzen?

Roth

Oh? Dus eerst stem je starter en vervolgens vindt je het nodig om een bericht bij te voegen wat jou per se niet als cultist zou aanwijzen?

Roth
Oh? Dus jij wijst anderen aan als cultist om te verbergen dat je eigenlijk zelf een cultist bent?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh? Dus jij wijst anderen aan als cultist om te verbergen dat je eigenlijk zelf een cultist bent?

Hahaha :roflol: maak je over mij maar geen zorgen zo speel ik altijd. Check het vorige potje is om reacties uit te lokken ;) waarom verdedig jij iemand waar je het onschuld niet van weet?

Wtf Maxi? Een reden nodig om op Starter20 te stemmen? :roflol: En dan nog op Roth stemmen ook :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 13:15 ----------

Ja.. Ja.. De cults willen maar wat graag hun eerste slachtoffer maken natuurlijk.. Leg me is uit waarom we per se starter eruit moeten stemmen.

waarom verdedig jij iemand waar je het onschuld niet van weet?

Lekker consistent gedrag :roflol:

Wtf Maxi? Een reden nodig om op Starter20 te stemmen? :roflol: En dan nog op Roth stemmen ook :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 13:15 ----------

Lekker consistent gedrag :roflol:

:roflol:

We kunnen 't beste iemand nutteloos eruit stemmen, iemand die einde van de dag nog niks gezegd heeft of idd Starter20 omdat ie toch altijd loopt te trollen & in feite ook niks toevoegd.

Haha ja maar starter is gewoon te easy. Ik denk dat hij wel een good guy is omdat kwarkvarken wist dat we op hem gingen stemmen dus wat heeft het voor zin hem te hangen

:roflol:

We kunnen 't beste iemand nutteloos eruit stemmen, iemand die einde van de dag nog niks gezegd heeft of idd Starter20 omdat ie toch altijd loopt te trollen & in feite ook niks toevoegd.

Helemaal akkoord, maar we kunnen de stillen nog een ronde de kans geven. Misschien zijn ze deze ronde druk bezig met iets anders en zijn ze morgen actiever. Starter20 is gewoon een troll en die gaat niet veranderen. Heb je hem in je groepje als cultist dan zal hij weinig subtiel verraden wie de draak is, en heeft hij een goede rol, dan zal hij iedereen alleen maar trollen. Maw iedereen is gebaat bij zijn executie.

Ben op zich ook wel voor, al is het maar om te kijken welke reacties het uitlokt :)

Terug
Naar boven