AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Haha ja maar starter is gewoon te easy. Ik denk dat hij wel een good guy is omdat kwarkvarken wist dat we op hem gingen stemmen dus wat heeft het voor zin hem te hangen

Ik ga er vanuit dat de rollen willekeurig uitgedeeld zijn, anders kunnen we ook nog gaan speculeren hoe kwark het gedaan zou hebben ivm voorgaande spellen.

Ik ken Daster niet, en voor ik hem vergeet terloops het spel zou ik wel eens op hem durven stemmen

Same old, same old. Dan hangen we starter toch? Zullen zien of hij een badguy is. Zo niet mag ik jou er dan op aankijken? Er wordt te makkelijk omgesprongen met hangen van burgers. Zie voorgaande potjes.

Voorgaande potjes wonnen de burgers wel:D.

Dat potje met roth als wolf was pure mazzel dat weet je zelf ook. Eerste 7 slachtoffers waren burgers.

Ja man dat zei je het vorige potje ook :rolleyes: en toen was ik fatamorganist weet je nog :rolleyes:

Niet al te pienter dus. Ik doel erop dat je gelijkt hapt, zoals verwacht, en je daarmee direct weer laat kennen.

Het vorige potje was ik 'sl*t', net als ieder ander waarvan jij zo hard aan het roepen was dat het cultisten waren. Snap niet waar die stem op slaat en wat je hiermee wil bereiken.

Was geen mazzel jonguh, was pure tactiek !
Vind wel dat Maxi wel erg aan het wijzen is naar iedereen, zonder echt iets toe te voegen.
Zal het verhaal van Kwark nog eens lezen voor hints.

Roth had er de volgende ronde ander sowieso uitgevlogen hoor door het hinten van Kane naar Roth.

Never mind, niet goed gelezen.

Wat is de deadline voor t stemmen?

Niet al te pienter dus. Ik doel erop dat je gelijkt hapt, zoals verwacht, en je daarmee direct weer laat kennen.

Het vorige potje was ik 'sl*t', net als ieder ander waarvan jij zo hard aan het roepen was dat het cultisten waren. Snap niet waar die stem op slaat en wat je hiermee wil bereiken.

Ja ok :roflol: wil gewoon reacties uitlokken man. Don't worry die stem staat zeker niet vast.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 13:46 ----------

Was geen mazzel jonguh, was pure tactiek !
Vind wel dat Maxi wel erg aan het wijzen is naar iedereen, zonder echt iets toe te voegen.
Zal het verhaal van Kwark nog eens lezen voor hints.

Ga weg man. Iedere keer als je te actief bent ben je meteen "verdacht" ****ing leip spel af en toe. Ik speel het gewoon echt ipv in een hoekje moedeloos toe te kijken

Ga weg man. Iedere keer als je te actief bent ben je meteen "verdacht" ****ing leip spel af en toe. Ik speel het gewoon echt ipv in een hoekje moedeloos toe te kijken

Heb je wel gelijk in, zo ben ik er vorige keer ook uitgestemd, stelletje hufters !!
Mooi de pot Whey aan me voorbij gegaan, anders had ik die zeker gewonnen :p

ik stem op daster

zal wrr wel burgertje zijn, maar ik heb hem nog niet zien posten alleszinds dus mag hij eruit van mij

Roth had er de volgende ronde ander sowieso uitgevlogen hoor door het hinten van Kane naar Roth.

De reden dat Kane naar mijn naam gevraagd heeft was de 'R' en de verdenkingen van Jonas, gebaseerd op de 'R'. Zelfs menig burger was tot op het laatste moment overtuigd van mijn onschuld. No hard feelings verder, maar zonder die R waren de verdenkingen niet heel snel op mij gevallen en hadden een aantal burgers elkaar er wel uitgestemd.

ik stem op daster

zal wrr wel burgertje zijn, maar ik heb hem nog niet zien posten alleszinds dus mag hij eruit van mij

Eigenlijk is dat belachelijk, aangezien daster voor de eerste keer meedoet weten we niet of hij actief gaat zijn of niet. Maar ben wel akkoord dat mocht hij na een paar rondjes niets toe te voegen hebben dat we hem kunnen hangen.

Eigenlijk is dat belachelijk, aangezien daster voor de eerste keer meedoet weten we niet of hij actief gaat zijn of niet. Maar ben wel akkoord dat mocht hij na een paar rondjes niets toe te voegen hebben dat we hem kunnen hangen.

niet wenen he sid

Terug
Naar boven