Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk is dat belachelijk, aangezien daster voor de eerste keer meedoet weten we niet of hij actief gaat zijn of niet. Maar ben wel akkoord dat mocht hij na een paar rondjes niets toe te voegen hebben dat we hem kunnen hangen.

.Ik zie wel wat de rest doet vandaag.
Starter20 zal niets toevoegen, maar is daardoor ook niet direct een gevaar lijkt me.
Ik blijf bij starter. Vind het erg dat we er na de eerste dag inactievelingen uitstemmen, mssn hebben ze een sociaal leven en kunnen ze vandaag niet beginnen. Minstens één ronde de kans geven om iets van zich te laten horen. En van markrot, Peerebaum en Luc M weten we bijvoorbeeld al dat ze wel zullen posten.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 14:31 ----------
Idd, dat is juist de reden om nu op hem te stemmen. Eerste ronde is @ random. Liever iemand er uit waarvan we nu al kunnen weten dat we niets hoeven te verwachten: starter20.
Ik ga akkoord dat we een niet-actieve eruit stemmen, maw, iemand die tegen vanavond nog niets van hem heeft laten horen, gaat eruit:
Inschrijvingen / Inactief:
8. Daster
9. Luc M
13. Peerebaum
14. Markrot
20. Jaap Ja
22. Xavier63
23. Dudemeister
Inschrijving / Actief:
1. Rob P
2. Starter20
3. Jorgyboy
4. BearelleJonas
5. Orgineel
6. Remi AFCA
7. Thielen
10. Lork
11. Biobeast
12. Arnodsi
15. Roth
16. Suicide Sid
17. IMBAatwork
18. Rob G
19. Maxiamento
21. Woopy
24. jimbooo
Voila, hier is de lijst met mensen die tot nu toe nog niet gepost hebben, in deze dag! Ik zou zeggen, vul hem mee aan tot dat iedereen heeft gepost, diegene die overblijft is een slachtoffer om eruit te gaan. (Ik ga zo studeren, dus kan het niet meer zelf doen.)
Ps: Diegene die al wel hebben gepost vandaag maar toch in de lijst van inactieve staat, sorry daarvoor, heb over je post gekeken dan.

Ik heb wel wat hints kunnen ontcijferen, en die wijzen eigenlijk allemaal in de richting van Lork
Maarre eerste keer he, ik was ff de kat uit de boom kijken maar geloof wel dat ik weet hoe alles werkt nu
En Jorgyboy, sommige mensen hebben ook nog een dagbesteding, of mogen die niet meedoen![]()
ik heb wel wat hints kunnen ontcijferen, en die wijzen eigenlijk allemaal in de richting van lork
maarre eerste keer he, ik was ff de kat uit de boom kijken maar geloof wel dat ik weet hoe alles werkt nu
en jorgyboy, sommige mensen hebben ook nog een dagbesteding, of mogen die niet meedoen![]()
Ik heb wel wat hints kunnen ontcijferen, en die wijzen eigenlijk allemaal in de richting van Lork
Maarre eerste keer he, ik was ff de kat uit de boom kijken maar geloof wel dat ik weet hoe alles werkt nu
En Jorgyboy, sommige mensen hebben ook nog een dagbesteding, of mogen die niet meedoen![]()