AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Waarom daster?

• Like
Waarderingen: Lork
Eigenlijk is dat belachelijk, aangezien daster voor de eerste keer meedoet weten we niet of hij actief gaat zijn of niet. Maar ben wel akkoord dat mocht hij na een paar rondjes niets toe te voegen hebben dat we hem kunnen hangen.

Je neemt het wel erg voor hem op... Verdacht. :cool:

Zat nog even de rollen door te nemen, maar misschien voor Kwark :

Meisje staat bij dat wanneer je geen PM krijgt je er van uitgaat dat ze ergens slaapt. Maar je zou toch moeten weten WAAR ze dan slaapt, gezien wanneer de draak bij die persoon langskomt ze beide sterven.

Kan misschien beten van maken : wanneer ze NIEt pm't heeft ze die nacht niet gegluurd, en geen neukerd, en dus slaapt ze thuis. Dan kan dus de draak haar wel killen op haar eigen adres.

Snappie?

Ik ga akkoord dat we een niet-actieve eruit stemmen, maw, iemand die tegen vanavond nog niets van hem heeft laten horen, gaat eruit:

Inschrijvingen / Inactief:
8. Daster
9. Luc M
13. Peerebaum
14. Markrot
20. Jaap Ja
22. Xavier63
23. Dudemeister

Inschrijving / Actief:
1. Rob P
2. Starter20
3. Jorgyboy
4. BearelleJonas
5. Orgineel
6. Remi AFCA
7. Thielen
10. Lork
11. Biobeast
12. Arnodsi
15. Roth
16. Suicide Sid
17. IMBAatwork
18. Rob G
19. Maxiamento
21. Woopy
24. jimbooo

Voila, hier is de lijst met mensen die tot nu toe nog niet gepost hebben, in deze dag! Ik zou zeggen, vul hem mee aan tot dat iedereen heeft gepost, diegene die overblijft is een slachtoffer om eruit te gaan. (Ik ga zo studeren, dus kan het niet meer zelf doen.)

Ps: Diegene die al wel hebben gepost vandaag maar toch in de lijst van inactieve staat, sorry daarvoor, heb over je post gekeken dan.

Ik zie wel wat de rest doet vandaag.
Starter20 zal niets toevoegen, maar is daardoor ook niet direct een gevaar lijkt me.

Een inactieveling eruit lijkt me opzich een prima keuze voor de 1e ronde. Vooral als het iemand is die vorig rondje misschien wel actief was kan het mogelijk iets betekenen.

Wat een haat tegen maxi vandaag trouwens, volgens mij heeft ie gewoon teveel pre-wo op ofzo :p.

:bang: haha durf al bijna niks meer te zeggen :p maar roth geeft het nota bene zelf toe :p hij is een sterke speler dus wie kan het me kwalijk nemen dat ik hem een paar porren geef om hem uit te testen.

Ik stem Jorgyboy, mij opzettelijk op de lijst als inactief zetten zie ik als een cultstreek.

:trollface:

Ik blijf bij starter. Vind het erg dat we er na de eerste dag inactievelingen uitstemmen, mssn hebben ze een sociaal leven en kunnen ze vandaag niet beginnen. Minstens één ronde de kans geven om iets van zich te laten horen. En van markrot, Peerebaum en Luc M weten we bijvoorbeeld al dat ze wel zullen posten.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 14:31 ----------

Ik zie wel wat de rest doet vandaag.
Starter20 zal niets toevoegen, maar is daardoor ook niet direct een gevaar lijkt me.

Idd, dat is juist de reden om nu op hem te stemmen. Eerste ronde is @ random. Liever iemand er uit waarvan we nu al kunnen weten dat we niets hoeven te verwachten: starter20.

Ik blijf bij starter. Vind het erg dat we er na de eerste dag inactievelingen uitstemmen, mssn hebben ze een sociaal leven en kunnen ze vandaag niet beginnen. Minstens één ronde de kans geven om iets van zich te laten horen. En van markrot, Peerebaum en Luc M weten we bijvoorbeeld al dat ze wel zullen posten.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 14:31 ----------

Idd, dat is juist de reden om nu op hem te stemmen. Eerste ronde is @ random. Liever iemand er uit waarvan we nu al kunnen weten dat we niets hoeven te verwachten: starter20.

+1. Helemaal mee eens.

boeoeoeooeoe

Ok we zullen die nieuwelingen een kans geven.

Alright starter20

daar gaan we weer :roflol:

ooit al bij stil gestaan dat de maker van het spel dit misschien zou verwachtten? guess not :roflol:

De cult trein lijkt vroeg op gang te komen.
Maargoed, als starter burger is weten we morgen genoeg Remi + Roth.
Weer die R :p

Maxi en Jorgy maken het podium voor uiteindelijk de draak. Dat wil zeggen een aanbidding van de draak en mogelijk een slechte rol:o

shiit, mooie poging:D

Ik ga akkoord dat we een niet-actieve eruit stemmen, maw, iemand die tegen vanavond nog niets van hem heeft laten horen, gaat eruit:

Inschrijvingen / Inactief:
8. Daster
9. Luc M
13. Peerebaum
14. Markrot
20. Jaap Ja
22. Xavier63
23. Dudemeister

Inschrijving / Actief:
1. Rob P
2. Starter20
3. Jorgyboy
4. BearelleJonas
5. Orgineel
6. Remi AFCA
7. Thielen
10. Lork
11. Biobeast
12. Arnodsi
15. Roth
16. Suicide Sid
17. IMBAatwork
18. Rob G
19. Maxiamento
21. Woopy
24. jimbooo

Voila, hier is de lijst met mensen die tot nu toe nog niet gepost hebben, in deze dag! Ik zou zeggen, vul hem mee aan tot dat iedereen heeft gepost, diegene die overblijft is een slachtoffer om eruit te gaan. (Ik ga zo studeren, dus kan het niet meer zelf doen.)

Ps: Diegene die al wel hebben gepost vandaag maar toch in de lijst van inactieve staat, sorry daarvoor, heb over je post gekeken dan.

hoe kan je het nu al hebben of spelers die niet actief zijn? we zijn net begonnen!
Met uitzondering van dudemeister denk ik dat de rest wel meedoet!

Dudemeister was inderdaad laatste 2 games erg inactief.
Ik w8 nog ff.

Ik heb wel wat hints kunnen ontcijferen, en die wijzen eigenlijk allemaal in de richting van Lork

Maarre eerste keer he, ik was ff de kat uit de boom kijken maar geloof wel dat ik weet hoe alles werkt nu :)

En Jorgyboy, sommige mensen hebben ook nog een dagbesteding, of mogen die niet meedoen :p

Laatst bewerkt:
Ik heb wel wat hints kunnen ontcijferen, en die wijzen eigenlijk allemaal in de richting van Lork

Maarre eerste keer he, ik was ff de kat uit de boom kijken maar geloof wel dat ik weet hoe alles werkt nu :)

En Jorgyboy, sommige mensen hebben ook nog een dagbesteding, of mogen die niet meedoen :p

En die hints wil jij niet delen?

ik heb wel wat hints kunnen ontcijferen, en die wijzen eigenlijk allemaal in de richting van lork
maarre eerste keer he, ik was ff de kat uit de boom kijken maar geloof wel dat ik weet hoe alles werkt nu :)

en jorgyboy, sommige mensen hebben ook nog een dagbesteding, of mogen die niet meedoen :p

whaaaahahahaha

Vertel de hints, als het van een badguy is mag je die hier uiteraard delen.
Van een good guy natuurlijk niet want dan is het wel een hele easy target voor de wolf.

Terug
Naar boven