AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Vertel de hints, als het van een badguy is mag je die hier uiteraard delen.
Van een good guy natuurlijk niet want dan is het wel een hele easy target voor de wolf.

Lijkt me sterk dat ie hint over een goodguy gaat, aangzn hij op degene stemt.:)

hey jongens ik heb wel wat hints kunnen ontcijferen, in een hintloos verhaal en die wijzen eigenlijk allemaal in de richting van Daster

:roflol: oh lawld

als ik een bad boy ben kom je maar beter aan met die hints :roflol:

Als je een hint stuurt naar kwark, krijg je dan ook te horen of ie goed of fout is of dat je niet de 1ste bent?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 15:35 ----------

NVM, heb t al gelezen

hey jongens ik heb wel wat hints kunnen ontcijferen, in een hintloos verhaal en die wijzen eigenlijk allemaal in de richting van Daster

:roflol: oh lawld

als ik een bad boy ben kom je maar beter aan met die hints :roflol:
Je nomineert mij toch ook hintless, dan krijg je dat ;)

desalniettemin vind ik wel dat je jezelf erg verdacht maakt met je laatste twee posts :)

In dat stukje tekst met aftellen moet gewoon een hint zitten!

Ik stem op Daster.

Omdat hij een dagbesteding heeft en ik niet :fa:

Je nomineert mij toch ook hintless, dan krijg je dat ;)

desalniettemin vind ik wel dat je jezelf erg verdacht maakt met je laatste twee posts :)

niet verdacht, ik praat gewoon graag :)

ik nomineer je niet, ik ging de nieuwelingen een kans geven.

Nu heb je jezelf wel beetje belachelijk gemaakt met de zogezegde vele hints naar mij en later kom je zeggen dat ik je 'ook hintloos nomineer' :roflol:

niet vergeten dat ik dit spelletje al een tijdje volg ;)

daar gaan we weer :roflol:

ooit al bij stil gestaan dat de maker van het spel dit misschien zou verwachtten? guess not :roflol:

De maker van dit spel heeft neem ik aan de rollen at random ingedeeld, en niet gekeken van: oh die starter zit altijd te trollen, die maken we lekker burger oid.

Desalniettemin vind ik dat als Dudemeister weer niet actief is hij er sowieso uit moet vliegen en we daar geen stemronde aan moeten verprutsen.

niet verdacht, ik praat gewoon graag :)

ik nomineer je niet, ik ging de nieuwelingen een kans geven.

Nu heb je jezelf wel beetje belachelijk gemaakt met de zogezegde vele hints naar mij en later kom je zeggen dat ik je 'ook hintloos nomineer' :roflol:

niet vergeten dat ik dit spelletje al een tijdje volg ;)
Volgens de vorige pagina nomineerde je me wel

Niet vergeten dat ik dit spelletje pas kort volg ;)

In de openingspost staat "Inactieve spelers worden vanzelf in de verhalen uit het spel geschreven, beter speel je mee of je verdoet het voor anderen!".
Lijkt me dan ook niet erg zinnig om op inactieve mensen te gaan stemmen, verlies je alleen maar tijd mee...

Naja, we kunnen zo in elk geval op zijn ergst een inactieve burger eruit stemmen, die toch niet gaat helpen de cults te vinden.
Zeker de 1e ronde is het toch maar gokken.

Ik denk ook dat mijn (voorlopige) stem gaat naar Dudemeister.

Ja lees het nu ook, is dit dan met medeoverleg met ons?
anders vind ik het ook niet fair en kan een slechterik gerust zwijgen.

Dus dat maakt dat hij er niet zal uitgestemd worden omdat kwark hij dan toch zou doen? lijkt me ook niet logisch

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 15:54 ----------

Ja logisch, maar je noemde me al inactief 2 uur nadat de rolverdeling bekend was :rolleyes:

je hebt 1x gepost, en dat is je inschrijving, dat zijn we niet gewend wij no-lifers.

Nu moet je me met rust laten jongeling

Laatst bewerkt:
starter verdient veel stemmen tegen, voor obvious reasons.
Dude is weer eens inactief, verdient ook veel stemmen.
Voor de rest nog niet heel vele verdachte figuren gespot, laten we eens kijken hoe dit spel zich ontwikkelt.

Voor nu: starter20 (al was zijn versie op zich wel best epic :roflol:)

Je zet jezelf zo wel in de kijker Daster door te doen of je hints hebt.
Vorige keer waren wel 2 nieuwelingen cults namelijk (feedback en lessoe).

60/3 = 20
23.. 22.. 21... ....................... 20
10 * 2 = 20

Ik stem op starter20

Terug
Naar boven