Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lork vroeg er ff om.. Nu eigenlijk ook wel doordat hij dmv nasty edits in zn post gemene dingen over mij zegt, maar ik trek mn stem wel in danJe zet jezelf zo wel in de kijker Daster door te doen of je hints hebt.
Vorige keer waren wel 2 nieuwelingen cults namelijk (feedback en lessoe).
Lork vroeg er ff om.. Nu eigenlijk ook wel doordat hij dmv nasty edits in zn post gemene dingen over mij zegt, maar ik trek mn stem wel in dan
.
)Zat nog even de rollen door te nemen, maar misschien voor Kwark :
Meisje staat bij dat wanneer je geen PM krijgt je er van uitgaat dat ze ergens slaapt. Maar je zou toch moeten weten WAAR ze dan slaapt, gezien wanneer de draak bij die persoon langskomt ze beide sterven.
Kan misschien beten van maken : wanneer ze NIEt pm't heeft ze die nacht niet gegluurd, en geen neukerd, en dus slaapt ze thuis. Dan kan dus de draak haar wel killen op haar eigen adres.
Desalniettemin vind ik dat als Dudemeister weer niet actief is hij er sowieso uit moet vliegen en we daar geen stemronde aan moeten verprutsen.
starter verdient veel stemmen tegen, voor obvious reasons.
Dude is weer eens inactief, verdient ook veel stemmen.
Voor de rest nog niet heel vele verdachte figuren gespot, laten we eens kijken hoe dit spel zich ontwikkelt.
Voor nu: starter20 (al was zijn versie op zich wel best epic)
Ik kan het wel waarderen als mensen tenminste een beetje nadenken over hun stem![]()

Wel redelijk vaak random gestemd, lees net dat ik volgens jouw inactief ga worden, ga ook naar school/werk sorry man dat ik niet 24/7 topic in de gaten kan houden![]()
laten we hem eruit stemmen 
.60/3 = 20
23.. 22.. 21... ....................... 20
10 * 2 = 20
Ik stem op starter20
Wel redelijk vaak random gestemd, lees net dat ik volgens jouw inactief ga worden, ga ook naar school/werk sorry man dat ik niet 24/7 topic in de gaten kan houden, ga zeker mijn best doen![]()
Mja vorig topic heb je niet/nauwelijks gepost en daar begon het nu ook op te lijken.
Ik ga vandaag niet stemmen, omdat ik het niet random wil doen, ik moet nu naar mijn werk, en zal om 21.00/21.30 weer ff uurtje in het topic kijken/posten![]()

Jongens, ik was even weg. Is er nog iets gebeurd dat ik moet weten?
Of is iedereen uit wraak aan het stemmen op starter20?
, doordat IMBAtwork mij onder druk zet stem ik op starter20?Ja, voor dat vorig spelletje en omdat hij iedereen een sl*t noemdeVoor die troll actie, doordat IMBAtwork mij onder druk zet stem ik op starter20?