MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

3x3= 9/2 = jimboo???

:roflol:

Sorry guys ben aan het trainen :roflol:

Wat is de deadline eigenlijk ???

Je zet jezelf zo wel in de kijker Daster door te doen of je hints hebt.
Vorige keer waren wel 2 nieuwelingen cults namelijk (feedback en lessoe).
Lork vroeg er ff om.. Nu eigenlijk ook wel doordat hij dmv nasty edits in zn post gemene dingen over mij zegt, maar ik trek mn stem wel in dan

Lork vroeg er ff om.. Nu eigenlijk ook wel doordat hij dmv nasty edits in zn post gemene dingen over mij zegt, maar ik trek mn stem wel in dan

Voorlopig krijg je het voordeel van de twijfel zullen we maar zeggen.
Noem alleen feiten ;).

• Topic Starter Topic Starter
Wat is de deadline voor t stemmen?

Vanavond 22.00, rond 23.00 helaas pas verhaal (ben nogal druk:eek:)

Zat nog even de rollen door te nemen, maar misschien voor Kwark :

Meisje staat bij dat wanneer je geen PM krijgt je er van uitgaat dat ze ergens slaapt. Maar je zou toch moeten weten WAAR ze dan slaapt, gezien wanneer de draak bij die persoon langskomt ze beide sterven.

Kan misschien beten van maken : wanneer ze NIEt pm't heeft ze die nacht niet gegluurd, en geen neukerd, en dus slaapt ze thuis. Dan kan dus de draak haar wel killen op haar eigen adres.

Sorry, dat had t moeten zijn. Zal het direct aanpassen. <3

Desalniettemin vind ik dat als Dudemeister weer niet actief is hij er sowieso uit moet vliegen en we daar geen stemronde aan moeten verprutsen.

Inactieven stuur ik een PM. Als ze niet bijtijds reageren schrijf ik ze er vanzelf uit (shits gonna be terrible).

Wat is de deadline eigenlijk ???

Zie hierboven.

starter verdient veel stemmen tegen, voor obvious reasons.
Dude is weer eens inactief, verdient ook veel stemmen.
Voor de rest nog niet heel vele verdachte figuren gespot, laten we eens kijken hoe dit spel zich ontwikkelt.

Voor nu: starter20 (al was zijn versie op zich wel best epic :roflol:)

dit.. Vooralsnog geen hints kunnen zien in het verhaal..
starter20

Ik kan het wel waarderen als mensen tenminste een beetje nadenken over hun stem :)

Wel redelijk vaak random gestemd, lees net dat ik volgens jouw inactief ga worden, ga ook naar school/werk sorry man dat ik niet 24/7 topic in de gaten kan houden, ga zeker mijn best doen :D

Ik ga ook maar mee in de stemmen tegen Starter20.
Al is het maar omdat die ons vorig spelletje getrolled heeft :mad:

Ah dudemeister is in tha house.
Dan trek ik bij deze mijn stem terug.
Word wel moeilijk nu een slachtoffer aan te wijzen.

Wel redelijk vaak random gestemd, lees net dat ik volgens jouw inactief ga worden, ga ook naar school/werk sorry man dat ik niet 24/7 topic in de gaten kan houden :D

Hij heeft een leven :eek: laten we hem eruit stemmen :cool:
just kidding though ;).

Ik ga voorlopig mee met starter20, wraak!!!!!!
Besides starter blijft waarschijnlijk net actief genoeg om er neit uitgeschreven te worden.

Ik ga vandaag niet stemmen, omdat ik het niet random wil doen, ik moet nu naar mijn werk, en zal om 21.00/21.30 weer ff uurtje in het topic kijken/posten :roflol:

Wel redelijk vaak random gestemd, lees net dat ik volgens jouw inactief ga worden, ga ook naar school/werk sorry man dat ik niet 24/7 topic in de gaten kan houden, ga zeker mijn best doen :D

Mja vorig topic heb je niet/nauwelijks gepost en daar begon het nu ook op te lijken.

Mja vorig topic heb je niet/nauwelijks gepost en daar begon het nu ook op te lijken.

Ik kreeg om 10.38 PM, net thuis van school, dat over zo'n korte tijd al een conclusie werd getrokken ?, ik was in de vorige game voor de 2de keer op rij bodyguard, ik heb de burgemeester ook niet zien posten, topic was al erg groot en bij lezen lukte niet, dus toen heb ik het maar af laten weten.

Ik ga vandaag niet stemmen, omdat ik het niet random wil doen, ik moet nu naar mijn werk, en zal om 21.00/21.30 weer ff uurtje in het topic kijken/posten :roflol:

Deze pot geen p*ssy gedrag, gewoon stemmen.
Dat wijvige gezeik met : "uhuhuh ik durf niet te stemmen, want ik ben mijn pik ook al kwijt" zitten we niet op te wachten.

STEM BIATCH !! :D

Jongens, ik was even weg. Is er nog iets gebeurd dat ik moet weten?
Of is iedereen uit wraak aan het stemmen op starter20?

z1000 doet niet meer mee?

Ik snap dudemeister echt niet he. Gaat ie eerst aan het begin van het spel kwaad reageren op dat kwark hem eruit wil gooien, wat juist heel begrijpelijk is van kwark gezien zijn activiteit laatste games. Stopt hij daar dan energie in en vervolgens is hij de rest van de game foetsie. Ik hoop dat je dit zag aankomen en hem een onbelangrijke rol hebt gegeven kwark.

Terug
Naar boven