XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Dudemeister kan er toch ook niets aan doen dat hij naar school moet en gaan werken? Niet iedereen kan zoals ons een hele dag op de pc zitten; indien ik nu geen examens had, zou ik ook niet zoveel kunnen 'spelen' als nu.

Dat hij de voorbije ronden minder actief was omdat hij opnieuw bodyguard was is inderdaad een flauwe reden, maar ook niet zo onbegrijpelijk. Bodyguard is nu ook eenmaal een ondankbare rol aangezien de kans dat je sterft 2x zo groot is en je mag niet eens zelf kiezen op wie je stemt omdat je een idioot van een burgemeester moet volgen.

Btw, iedereen loopt wel te zeuren dat Peanuthead niet meedoet, maar als je ziet wat er met Starter20 gebeurt is het ook niet onbegrijpelijk. Hij loopt inderdaad te trollen, maar maakt het spel toch een stuk aangenamer en dat is toch wat we willen? Voor mij hoeft hij er echt niet uit ... zeker niet aangezien bijna niemand de aandacht van hem wil weg leiden waardoor het bijna zeker is dat hij geen cult is.

Daar zit wat in. Je mag wel af en toe druk zijn. Maar vorige ronde had hij BIJNA NIETS gedaan. Als hij goed meespeelt is alles cool, en geef ik hem het voordeel vd twijfel.

Met starter heb je gelijk ja, is op zich wel een lollige inbreng. Maar wie anders?

Voorlopig switch ik mijn stem naar niemand

Die bijna een jaar geleden gestart is :roflol:

Het vorige spel zat er ook ineens een hint in het verhaal met een youtube filmpje waar een reactie onder stond van iemand met de naam ''DBBcultist''. Dat accaunt was ook al een jaar geleden gemaakt, deze aanwijzing moet je dus niet te snel van de tafel af schuiven maar serieus nemen!

Wat een idioten zijn jullie zeg :roflol:

Het vorige spel zat er ook ineens een hint in het verhaal met een youtube filmpje waar een reactie onder stond van iemand met de naam ''DBBcultist''. Dat accaunt was ook al een jaar geleden gemaakt, deze aanwijzing moet je dus niet te snel van de tafel af schuiven maar serieus nemen!

Kijk dan nu nog maar eens naar de naam van mijn log! :o

het gaat me iets te ver om mensen om zoiets te gaan verdenken :rolleyes:

Daar zit wat in. Je mag wel af en toe druk zijn. Maar vorige ronde had hij BIJNA NIETS gedaan. Als hij goed meespeelt is alles cool, en geef ik hem het voordeel vd twijfel.

Met starter heb je gelijk ja, is op zich wel een lollige inbreng. Maar wie anders?

Voorlopig switch ik mijn stem naar niemand

Ik heb vandaag om 10.38 mijn PM met rol gekregen, tenzij jij met vorige ronde doelt op game nr. 5 ?

als memoire naar z1000

voila

Kijk dan nu nog maar eens naar de naam van mijn log! :o

Jaja nu probeer je dus de indruk te wekken dat we het allemaal maar lacherig moeten zien maar volgens mij doordat het je nu wel ineens bezig houd denk ik dat we in de goede richting zitten. Houston we got him!

Ja dat vind ik ook lastig. ik stem jorgyboy vanuit een gare ik-probeer-de-hint-op-te-lossen post en gelijk twee of drie stemmen er bovenop

Hieronder staan voor mij twee mogelijke cults.

Ik stem ook Jorgyboy

Gelijk de eerste stem naar een 'inactief' iemand toe willen schuiven, een echte cultactie!

Als er 'typische cult-zinnen' bestaan, is deze er toch wel één van.

Niemand volgt mijn stem op Jorgyboy? Moet je zien hoe hij expres verwarring zaait door Dudemeister en starter20 ineens zo te verdedigen.

Jorgyboy heeft ook een logje met de naam ''Beastmode!'', het zou toeval kunnen zijn maar misschien verwijst het wel naar die beestachtige draak die hij geworden is.

Jaja nu probeer je dus de indruk te wekken dat we het allemaal maar lacherig moeten zien maar volgens mij doordat het je nu wel ineens bezig houd denk ik dat we in de goede richting zitten. Houston we got him!

Iedereen denkt logisch mee na, terwijl Jaap Ja enkel en alleen maar verwijten mijn richting blijft uitsturen. Ofwel ben je gewoon aan het trollen en probeer je als een idoot over te komen om mij op stang te jagen, ofwel ben je een cultist die probeert de logische redenering niet teveel aan te halen en ze zo ver mogelijk naar de achtergrond te verschuiven.

Krijg toch het vermoeden dat Starter cult is gezien de switch ineens naar Jorgiboy... Waarom word hij anders zo verdedigd?

Als starter een cult is en ik zou het ook zijn omdat ik hem verdedig, zouden er wel meer stemmen naar anderen gaan, omdat ik onder vuur lig. Dit is niet echt het geval, integendeel, er komen nogal veel stemmen mijn richting uit en niemand verdedigd mij (:fa:) denk ik dat we kunnen concluderen dat ik geen cult ben? Mooi.

Op naar de volgende stap. Stel dat starter20 idd cult is en ik ben het niet, dan zijn de mensen die nu op mij stemmen het wel.

Samen met de argumenten van hierboven, verander ik mijn stem dus naar:

Jaap Ja

Ik ben zometeen weg voor de rest van de avond, daarom dat ik mijn betoog nu al doe ;)

Ik heb het gevoel dat jorgyboy niet lang gaat leven :dunno:

Dat betekent dat jij of cult ben en mensen mijn oplossing logisch vinden, of dat cults mijn post zien als een goeie start om op iemand anders te gaan

Momenteel verdedigt niemand mij, dus zo lang dat niet gebeurt hoop ik dat jullie logisch gaan nadenken en ofwel mijn stem volgen, ofwel op nog een andere persoon stemmen. Ik ga er dus vanuit dat het je tweede zin is ;)

Momenteel verdedigt niemand mij, dus zo lang dat niet gebeurt hoop ik dat jullie logisch gaan nadenken en ofwel mijn stem volgen, ofwel op nog een andere persoon stemmen. Ik ga er dus vanuit dat het je tweede zin is ;)

Nee logisch, starter20 staat volgens mij nog ver voor in stemmen en het is pas 18:00. Het stemmen duurt nog tot 10 uur, mocht je echt in gevaar komen zullen er wel mensen reageren.

Terug
Naar boven