Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jullie sporen echt niet 
Ik stem niet meer op Jorgyboy maar verander mijn stem naar Jimbooo, ik voel me erg geintimideerd na zijn stem op mij.

Ik stem niet meer op Jorgyboy maar verander mijn stem naar Jimbooo, ik voel me erg geintimideerd na zijn stem op mij.
Hij heeft helemaal niet op jou gestemd! is niet dikgedrukt.
Hmm die verdeelde stemmen zijn ook best vaag. Cultgedrag misschien? Van de vorige potjes weet ik nog wel dat dat voorkwam zodat ze minder verdacht leken.
ja man ik hoor erbij. Stem maar op mij. Ben die beschuldigingen toch al zat
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 20:33 ----------
pffft hé! ik liet een scheet. Ben ik nu een cult?
.vind dat mensen wel erg ver gaan deze 1e ronde. Weten we nog die keer dat iedereen sid en/of remi verdacht vond in/door de 1e ronde.
vind dat mensen wel erg ver gaan deze 1e ronde. Weten we nog die keer dat iedereen sid en/of remi verdacht vond in/door de 1e ronde.
Ik stem: Remi_Afca
Zoals we vorige spel hebben kunnen zien, is Remi veruit de beste speler van het hele spel. Hij heeft een onvoorstelbare overtuigingskracht en kan mensen laten meegaan in zijn stem, zonder dat zijn redenering ook maar enige logica bevat. Daarom wil ik hem er zo snel mogelijk uit.
Is hij goed? Dan is dat enorm jammer, maar ook zonder hem kunnen we winnen.
Is hij slecht? Dan moet hij er zo snel mogelijk uit, want met hem aan de slechte zijde winnen we dit spel nooit.
Dudemeister is up 2 date qua lezen, dus geen kick A.U.B.
Dat was natuurlijk niet specifiek door de 1ste ronde..
Dat kwam door deze post
En Sid was t hier wel mee eens.. waardoor ik op Sid stemde & vanwege een hint (die achteraf fout leek te zijn) Maargoed had me stem nog gewijzigd uiteindelijk alleen de cultisten stemden toen snel op Sid zodat ie eruit ging.
Weet ik man, maar je snapt m'n punt toch.
Conclusies vallen gewoon niet te trekken ín de eerste ronde.