MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

We stemmen dan ook niet op starter omdatie een cultist is :p , gewoon omdat hij ons dik getrolled heeft met de vorige game :D.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 18:27 ----------

Zou zelf trouwens liever op niemand stemmen deze keer :p. Vind die eerste ronde altijd zo k*t :').

Ik weet niet in hoeverre we de aantijgingen op jorgy serieus moeten nemen.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 18:51 ----------

Maarja starter hangen lijkt me ook nutteloos, naast het nemen van wraak dan :D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 18:53 ----------

Ik weet het vooralsnog even niet. Ik vind roth een beetje een linke speler maar dat durf ik bijna niet meer te zeggen omdat hij zo fel reageerde.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 18:54 ----------

Maarja dat is eigenlijk ook een beetje gebaseerd op het vorige potje.

Laatst bewerkt:
Iemand trouwens al een hint ontdekt?

Toen was Lork de sl*t dus was hij toch bijna niet te pakken, daarom ging hij trollen.

Starter hangen, mja, wraak is altijd een goede reden. Op zich vind ik het wel lachen en zie ik liever een inactieve speler hangen.

Jorgy, tja, beschuldigd iemand uit het niets, gaat helemaal uit de weg om een ander te verdedigen. Tja.

Dudemeister speelde de vorige potten niet mee omdat hij een suffe rol had, nu is hij behoorlijk actief. Zou wel een leuke rol hebben ;)

Vooralsnog zie ik niet echt een goede reden om ook maar iemand weg te spelen. Ik wacht dus nog even af en denk dat ik gewoon iemand pak die vandaag nog niet actief geweest is. Ok niet iedereen heeft de tijd om de hele dag achter zijn pc te zitten. Maar het is de 1e dag van een nieuw spel en ik vindt dat als je mee speelt je van te voren moet beseffen dat het wat tijd kost.

Ik ben inactief tot morgenmiddag, dus mij morgen er niet uitstemmen omdat ik 3u niets zeg aub :D bvd!!!

Toen was Lork de sl*t dus was hij toch bijna niet te pakken, daarom ging hij trollen.

Starter hangen, mja, wraak is altijd een goede reden. Op zich vind ik het wel lachen en zie ik liever een inactieve speler hangen.

Jorgy, tja, beschuldigd iemand uit het niets, gaat helemaal uit de weg om een ander te verdedigen. Tja.

Dudemeister speelde de vorige potten niet mee omdat hij een suffe rol had, nu is hij behoorlijk actief. Zou wel een leuke rol hebben ;)

Vooralsnog zie ik niet echt een goede reden om ook maar iemand weg te spelen. Ik wacht dus nog even af en denk dat ik gewoon iemand pak die vandaag nog niet actief geweest is. Ok niet iedereen heeft de tijd om de hele dag achter zijn pc te zitten. Maar het is de 1e dag van een nieuw spel en ik vindt dat als je mee speelt je van te voren moet beseffen dat het wat tijd kost.

Hier kan me inderdaad in vinden. Dat gebitch over geen tijd hebben. Je weet van te voren dat het wat tijd gaat kosten en als je dan geen tijd hebt ben je ook meteen verlost toch, als je eruit wordt gestemd? Maarja je draagt goeie punten betreft de personen. Vertrouw jou tot nu nog het meest. Je redeneert redelijk. Sommige mensen hier zijn ronduit idioot :roflol: maar of daar wat achter zit weet je ook niet natuurlijk.

Je zegt een paar interessante dingen, maar vind het voorlopig nog te weinig om echt een stem uit te brengen op iemand.
Als er niks veranderd ga ik ook maar op starter stemmen.

Ik denk dat ik voorlopig ook maar op Starter20 stem.
Lijkt me een vrij veilige keuze.
Heb nu me schoonouders op bezoek en word dus gesommeerd om daar 'gezellig' bij te gaan zitten voor de tv...
Misschien dat ze voor 22:00 uur weg zijn :)

Ik denk dat ik voorlopig ook maar op Starter20 stem.
Lijkt me een vrij veilige keuze.
Heb nu me schoonouders op bezoek en word dus gesommeerd om daar 'gezellig' bij te gaan zitten voor de tv...
Misschien dat ze voor 22:00 uur weg zijn :)

Zeg maar tegen ze dat er belangrijker dingen zijn!!
Zit je trouwens zo onder de plak?;)

haha givin in to parents in law. kan ik mijn stem nog wijzigen naar IMBAatwork

Wordt weer een lekkere kansloze stemronde vandaag, had beter gehoopt. Heeft iemand uberhaupt een tussenstand?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 19:49 ----------

Ben echt fakt op moe, morgen even beter rondje.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 19:50 ----------

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 19:51 ----------

Ik had graag op Jaap ja gestemd, maar gaat allemaal niks meer uitmaken

Wtf k*tmobiel

Wordt weer een lekkere kansloze stemronde vandaag, had beter gehoopt. Heeft iemand uberhaupt een tussenstand?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 19:49 ----------

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 19:50 ----------

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 19:51 ----------

vreemd dit, wou je je cult broeders posten maar iets verkeerds gedaan op je mobiel?

**** jouw man :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 19:55 ----------

vreemd dit, wou je je cult broeders posten maar iets verkeerds gedaan op je mobiel?

Wtf bazel je nou idioot :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 19:58 ----------

Nee gewoon dat ik nu ****t op moe ben om het zelf op te gaan zoeken of er tegenin te gaan vandaag. **** die bs vandaag maar ff. Waarom noem je überhaupt meteen een cult bij alles wat ik doe :roflol: je bent zelf gewoon een cult eikel :roflol: ugh vermoeiend

Alee morgen weten we ook al wie we moeten stemmen en de jager weet nu ook wie hij moet beschermen :roflol:

Terug
Naar boven