MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Conclusies vallen gewoon niet te trekken ín de eerste ronde.

Klopt, nu maar afwachten

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 20:52 ----------

Vanaf morgen gewoon hints raden dus. Mensen eruitstemmen omdat ze goeie spelers zijn is ook zo lame als iets. Heeft er iemand trouwens al hints gevonden in kwarkie zijn eerste verhaal?

Nope... Als er hints inzitten zijn ze erg moeilijk... Heb wel een hints gestuurd naar Kwark... maar niks teruggehad dus had hem fout of iemand moet eerder geweest zijn.

Vanaf morgen gewoon hints raden dus. Mensen eruitstemmen omdat ze goeie spelers zijn is ook zo lame als iets. Heeft er iemand trouwens al hints gevonden in kwarkie zijn eerste verhaal?

lijkt me niet dat er hints inzitten, dat was in zn eerste pot ook zo, ik quoteer:

Het is vaak bij de eerste ronde de bedoeling om de verdachtmakingen meteen sterk te laten meespelen. Dit kan natuurlijk omdat de cultisten al weten wie wie is.

heb ook geen pm gehad van varken

Juist met die nieuwe rollen, ga ze nog ff moeten lezen :p. Wordt wel moeilijk voor mij deze eerste paar dagen. Net gedaan met de examens dus vanaf morgen is het continue feesten :o. Ga het wel proberen bijhouden natuurlijk :)

Had ik nou ergens gelezen dat het verhaal pas na 23.00 komt?

Stemmen niet verplicht?

In dat geval stem op niemand vandaag. Vorige keer niet meegedaan dus haat aan starter is wat mij betreft ongefundeerd. En verder valt er ook niet echt gefundeerd te stemmen als je het mij vraagt ;)

Stemmen niet verplicht?

In dat geval stem op niemand vandaag. Vorige keer niet meegedaan dus haat aan starter is wat mij betreft ongefundeerd. En verder valt er ook niet echt gefundeerd te stemmen als je het mij vraagt ;)

Zo ready.

Is altijd dat 1e dag stemmen lastig is, gewoon stemmen op gevoel.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 22:07 ----------

Zeg maar tegen ze dat er belangrijker dingen zijn!!
Zit je trouwens zo onder de plak?;)

Haha ach ja verplichtingen :)
Heb zaterdag strongman wedstrijd en dan is het makkelijk als de kleine oppas heeft he, voor wat hoort wat ;)

Ik stem: Remi_Afca

Zoals we vorige spel hebben kunnen zien, is Remi veruit de beste speler van het hele spel. Hij heeft een onvoorstelbare overtuigingskracht en kan mensen laten meegaan in zijn stem, zonder dat zijn redenering ook maar enige logica bevat. Daarom wil ik hem er zo snel mogelijk uit.
Is hij goed? Dan is dat enorm jammer, maar ook zonder hem kunnen we winnen.
Is hij slecht? Dan moet hij er zo snel mogelijk uit, want met hem aan de slechte zijde winnen we dit spel nooit.

:trollface:

Is dit dezelfde gekopieerde posts die je in vele voorgaande versies hebt geplaatst :roflol:

Kans is 75% dat hij goed is, en dan wil je hem niet verliezen toch?
Wat heb jij nou zozeer tegen hem?

Of is dit cultgedrag...

Is dit dezelfde gekopieerde posts die je in vele voorgaande versies hebt geplaatst :roflol:

Kans is 75% dat hij goed is, en dan wil je hem niet verliezen toch?
Wat heb jij nou zozeer tegen hem?

Of is dit cultgedrag...

Hahaha, troll je nou of wat? Remi plaatste deze post zelf net

Hahaha, troll je nou of wat? Remi plaatste deze post zelf net

? Heb deze al vele malen vanuit jorgy's zijde gezien.
De eerste keer was die post bedoelt als haatzaaierij toen jorgy een cult was maar ik heb net de trollface in zijn spoiler ontdekt, nvm :roflol:

Dudemeister nog steeds actief

Terug
Naar boven