Thielen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kwarkvarken ken je ook bij elke nieuwe rol de winconditie erbij zetten.. beetje onduidelijk nu..
Ben trouwens ontroerddat m'n rollen er nog in zitten
, alhoewel ze niet mijn idee waren begonnen zn wel in mijn spel
![]()
Ik heb de eerste hint gevonden, er staat letterlijk : ik een cult zijn.
Winkelier geef mij een bonus !!

Markrot heeft wel gelijk.
Ziener is in het echt een leuke rol, maar daar is de dynamiek ook heel anders en heeft de heks vaak ook een andere rol (1x iemand redden en/of 1x iemand vermoorden in het spel). Maar hier is ie gewoon té ook omdat er ook al hints en dergelijke in de verhalen komen (zoals markrot aangaf heks on steroids).
Assassin is overpowered (al helemaal als ie alléén de wolf kan vermoorden zoals iemand voorstelde).
Wat je wel zou kunnen doen voor de assassin/ninja is dat als deze gedood wordt hij 1 persoon mee het graf in mag nemen.

Durf niet zo goed, lig er toch na de eerste ronde uit

Durf niet zo goed, lig er toch na de eerste ronde uit![]()
Om de kans op de rol van simpele burger wat kleiner te maken, probeer ik "kleine" aanpassingen te doen. Ik zal straks de rol van begravenisondernemer/undertaker toevoegen. Deze kan iemand mee het graf in slepen.
Nog andere voorstellen?
of nadenken. Welke kant wil je rollen creeëren (goed/slecht)? Ik had ooit is de tovenaar als rol bedacht die in 25-50% van de gevallen iemand kan omzetten tot cultist.na een beetje zoeken:
Seer: Same attributes as villager except for one additional feature which is every turn he can look at one person's character and see what he is. He can disclose this to everyone. It is up to everyone to decide whether he is really the seer or just a werewolf pretending. He has to consider that the wolves want the seer dead and will most likely kill him if he discloses that he is the seer.
Captain: Regular villager but is their leader. His job is to decide who burns if theres ever a tied vote. Beware, he may or may not be a werewolf himself.
Ziener staat er al tussen man. Captain ze rol wat betreft stemmen is al aan de burgemeester gegeven.
tijdens dat kuurtje ben jij wel behoorlijk agressief man

maar ben toch niet echt agressief? 
sorry als je dat verkeerd opvat.
Leuke rollen, hoop dat de balans niet teveel verstoord wordt/te ingewikkeld.
Dit uiteraard om de juiste balans te vinden.