XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Is eigenlijk de vaardigheid van de jager in het originele spel ;).

kwarkvarken ken je ook bij elke nieuwe rol de winconditie erbij zetten.. beetje onduidelijk nu..

Ben trouwens ontroerd:( dat m'n rollen er nog in zitten:) , alhoewel ze niet mijn idee waren begonnen zn wel in mijn spel :D

kwarkvarken ken je ook bij elke nieuwe rol de winconditie erbij zetten.. beetje onduidelijk nu..

Ben trouwens ontroerd:( dat m'n rollen er nog in zitten:) , alhoewel ze niet mijn idee waren begonnen zn wel in mijn spel :D

Ik heb de eerste hint gevonden, er staat letterlijk : ik een cult zijn.
Winkelier geef mij een bonus !!

Markrot heeft wel gelijk.
Ziener is in het echt een leuke rol, maar daar is de dynamiek ook heel anders en heeft de heks vaak ook een andere rol (1x iemand redden en/of 1x iemand vermoorden in het spel). Maar hier is ie gewoon té ook omdat er ook al hints en dergelijke in de verhalen komen (zoals markrot aangaf heks on steroids).

Assassin is overpowered (al helemaal als ie alléén de wolf kan vermoorden zoals iemand voorstelde).
Wat je wel zou kunnen doen voor de assassin/ninja is dat als deze gedood wordt hij 1 persoon mee het graf in mag nemen.

Ziener is aangepast in OP nog steeds te krachtig vind je?

Ik stem: Remi_Afca

Zoals we vorige spel hebben kunnen zien, is Remi veruit de beste speler van het hele spel. Hij heeft een onvoorstelbare overtuigingskracht en kan mensen laten meegaan in zijn stem, zonder dat zijn redenering ook maar enige logica bevat. Daarom wil ik hem er zo snel mogelijk uit.
Is hij goed? Dan is dat enorm jammer, maar ook zonder hem kunnen we winnen.
Is hij slecht? Dan moet hij er zo snel mogelijk uit, want met hem aan de slechte zijde winnen we dit spel nooit.

:trollface:

Pinda

Ja srs pinda ik zal niet op je stemmen

Pinda
:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Om de kans op de rol van simpele burger wat kleiner te maken, probeer ik "kleine" aanpassingen te doen. Ik zal straks de rol van begravenisondernemer/undertaker toevoegen. Deze kan iemand mee het graf in slepen.
Nog andere voorstellen?

Spel begint best gruwelijk te worden :D

Tis net een expansion set!:D:p

Om de kans op de rol van simpele burger wat kleiner te maken, probeer ik "kleine" aanpassingen te doen. Ik zal straks de rol van begravenisondernemer/undertaker toevoegen. Deze kan iemand mee het graf in slepen.
Nog andere voorstellen?

Ik zal even kijken :) of nadenken. Welke kant wil je rollen creeëren (goed/slecht)? Ik had ooit is de tovenaar als rol bedacht die in 25-50% van de gevallen iemand kan omzetten tot cultist.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 11:38 ----------

Apostaat - kan een weerwolf beschermen tegen de ziener en/of de beschermengel onschadelijk maken;

Beschermengel - kan iedere nacht een burger beschermen;

Dus beschermengel is jager

na een beetje zoeken:

Seer: Same attributes as villager except for one additional feature which is every turn he can look at one person's character and see what he is. He can disclose this to everyone. It is up to everyone to decide whether he is really the seer or just a werewolf pretending. He has to consider that the wolves want the seer dead and will most likely kill him if he discloses that he is the seer.

Captain: Regular villager but is their leader. His job is to decide who burns if theres ever a tied vote. Beware, he may or may not be a werewolf himself.

na een beetje zoeken:

Seer: Same attributes as villager except for one additional feature which is every turn he can look at one person's character and see what he is. He can disclose this to everyone. It is up to everyone to decide whether he is really the seer or just a werewolf pretending. He has to consider that the wolves want the seer dead and will most likely kill him if he discloses that he is the seer.

Captain: Regular villager but is their leader. His job is to decide who burns if theres ever a tied vote. Beware, he may or may not be a werewolf himself.

Ziener staat er al tussen man. Captain ze rol wat betreft stemmen is al aan de burgemeester gegeven.

tijdens dat kuurtje ben jij wel behoorlijk agressief man

Vond je mijn reactie agressief dan? :sad:

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 11:45 ----------

misschien typ ik wat anders als dat ik lees :p maar ben toch niet echt agressief? :(

Edit: ben alleen een beetje hyper man :p sorry als je dat verkeerd opvat.

Laatst bewerkt:
Leuke rollen, hoop dat de balans niet teveel verstoord wordt/te ingewikkeld.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien moeten we trouwens maar ff stoppen met nieuwe rollen. Heb nu al makkelijk 20+ characters. Bovendien moet het spel langzaam maar zeker vernieuwd worden :o

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 11:47 ----------

Leuke rollen, hoop dat de balans niet teveel verstoord wordt/te ingewikkeld.

Ben ik ook een beetje bang voor, zal ff goed moeten gaan rekenen met "krachten" enzo :) Dit uiteraard om de juiste balans te vinden.

Terug
Naar boven