Dudemeister
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 12%
we shall see 22.00 uur is het zover
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik blijf bij roth
---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 09:05 ----------
Peerebaum heeft trouwens ook op starter gestemd

Niet helemaal.. Als de jager nou besluit jou te beschermen
En hoop dat de potentiële bescherming van de jager de draak afschrikt.Natuurlijk, maar waarom stemt Sid op hem? Dat wil hij niet zeggen. En Remi lult ook maar wat zonder reden te willen geven.
Ik stem Suicide Sid totdat hij een goede reden kan geven waarom hij op deze manier stemt. En waarom daarna Remi zijn stemadvies gaat opvolgen, terwijl de stem van Sid nog steeds op Remi staat volgens mij. 2 cult fags imo.
Vraag aan goryjob waarom hij dood is? Random kill of niet? Hij werd toch ook mooi getackeld nadat hij random op remi stemde, door dezelfde mensen die mij nu aan het tacklen zijn. Maakt niet uit, de draak heeft hem nu. Het klote is dat ik Remi begin te vertrouwen en zelfs twijfel aan mijn hunch, goddamnit.
BaerellJonas -> Suicide Sid
Jimbooo -> Suicide Sid
Jaap Ja -> Suicide Sid
Lork -> Suicide Sid
Rob G -> Suicide Sid
Thielen -> Jimbooo
IMBatwork -> Jimbooo
Remi AFCA -> Jimbooo
Dudemeister -> Jimbooo
Suicide Sid -> Remi AFCA
Maxiamento -> Remi AFCA
Biobeast -> Jaap Ja
http://screenhead.com/wp-content/uploads/2007/03/simpsonstrailer.jpg
D
Ja ok, ben genoodzaakt om mijn stem te switchen naar Jimbooooo. Cult of niet, hij verdient het gewoon voor zo een pauperactie.

Dacht van wel, heeft hij zijn stem dan verwijderd? Had daar juist vluchtig door zijn post geschiedenis gebladerd...
---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 14:21 ----------
Ja ok, ben genoodzaakt om mijn stem te switchen naar Jimbooooo. Cult of niet, hij verdient het gewoon voor zo een pauperactie.

sssst, het gaat om het idee.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 20:18 ----------
Tussenstand:
Suicide sid > starter20
Arnodsi > starter20
Roth > starter20
Maxiamento > starter20
Feedback > starter20
Woopy > starter20
Thielen > starter20
Dudemeister > starter20
IMBAatwork > starter20
Biobeast > Jorgyboy
Luc m > Jorgyboy
Starter20 > IMBAatwork
Jorgyboy > Jaap ja
Jaap ja > Jimbooo
Ik heb alleen de dikgedrukte stemmen geteld, als ik een stem vergeten ben, excuses.
Dacht van wel, heeft hij zijn stem dan verwijderd? Had daar juist vluchtig door zijn post geschiedenis gebladerd...
"8 lege stemmen, 1 stem op z1000... wie dat ook moge zijn..., 2 stemmen op Jaap ja, 1 stem op IMBAatwork, 2 stemmen op Jorgyboy, 10 stemmen op Starter20 en de overige op Jimbooo"

Bekijk het maar jongens. Cults zitten zeker onder de stemmers tegen mij. Ik switch mijn stem naar Jimboooo en hoppaaaaaaaaaaa er wordt voor gezorgd dat de balans onmiddellijk weer in mijn nadeel kantelt. Maar goed, jullie delven jullie eigen graf, want leg na mijn ophanging maar eens uit dat je geen cult bent.

Niet dus Sid... Jorgyboy stemde dus niet op mij... Kijk wel effe beter volgende x ..
Mocht je me niet geloven, check dan t verhaal van Kwark op Pagina 30.. een citaat:
De dorpsoudste telt de stemmen & ik sta er niet tussen![]()
?Ik stem: Remi_Afca
Zoals we vorige spel hebben kunnen zien, is Remi veruit de beste speler van het hele spel. Hij heeft een onvoorstelbare overtuigingskracht en kan mensen laten meegaan in zijn stem, zonder dat zijn redenering ook maar enige logica bevat. Daarom wil ik hem er zo snel mogelijk uit.
Is hij goed? Dan is dat enorm jammer, maar ook zonder hem kunnen we winnen.
Is hij slecht? Dan moet hij er zo snel mogelijk uit, want met hem aan de slechte zijde winnen we dit spel nooit.
dit bedoel ik dus, ik wil graag switchen naar jouw, blijk jij goed te zijn, gaat iedereen met de vinger naar mij wijzen, en halen ze dat stem lijstje erbij.![]()