MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Je hoeft nog helemaal niet te spelen, er is nog weinig info, het was nog vroeg. Naja, theoretisch gezien staat je verhaal. Ik lees straks even bij. Eventueel verander ik naar Jimbooo.

Haal desnoods je stem weg van mij. Je moet zelfs niet eens op Jimbo stemmen als je geen kleur wil bekennen of bang bent om kleur te bekennen.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 15:53 ----------

Mja, je brengt je stem zo vroeg uit.

Als iedereen zijn stem inhoudt, dan weet niemand op het einde van de stemronde iets meer, hoor ;) Dus dan levert wachten ook niet veel op.

Dit is weer lekkr onzin natuurlijk... Omdat ik Sid verdedig ben ik cult?. Vind t prima wat je denkt, maar t slaat kant noch wal.. trouwens. wat als Sid goed blijkt te zijn.. mag ik jou dan ook als cult zien of klopt je redenatie dan opeens niet meer?

Wat denk jij dat de rol van Jimbooo is en met hoeveel zekerheid denk je dat, en waarom?

Jimbooo heeft ofwel gehandeld uit naïviteit (en kan dus elke mogelijke rol in het spel zijn) ofwel een cult move uitgehaald. Maar als Remi legit is, vrees ik dat Jimbooo gewoon naïef was (en dat zou klote zijn, want dan is het moeilijk om nieuwe verbanden te vinden).

ALS Jimbooo cult is, dan was dit ofwel ter bescherming van Bea, Remi en Rob P.

Mja, je brengt je stem zo vroeg uit. Je hoeft nog helemaal niet te spelen, er is nog weinig info, het was nog vroeg. Naja, theoretisch gezien staat je verhaal. Ik lees straks even bij. Eventueel verander ik naar Jimbooo.

Pas op, als hij onschuldig blijkt te zijn is t voor mij duidelijk dat je een cultist bent... Make sense huh :rolleyes:

Wat denk jij dat de rol van Jimbooo is en met hoeveel zekerheid denk je dat, en waarom?

Verwacht je nou srs antwoord?

Denk dat we voortaan inderdaad beter zoals Rob G zegt heel de dag niets moeten zeggen.
En dan met zijn alle stemmen op 21:55.
Dan hebben we lekker de ruimte om discussies uit te lokken en kijken wie wie verdedigd...

[SPOILER]NOT !!! :rolleyes:[/SPOILER]

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 16:13 ----------

K*t spoiler werkt niet :mad:

Naja, ik ga er vanuit dat de mensen die Jimbooo stemmen denken dat hij cult is en met opzet een foute hint heeft geplaatst. Of bij gebrek aan een andere verdachte is hij op zijn minst een naïeve burger zoals jullie zeggen. Dus er is op dit moment niet iemand anders die heel erg verdacht is, Jimbooo met deze hint moet hangen?

komt omdat je size tags halverwege hebt :p

Jimboo doet wel weinig om zichzelf te verdedigen moet ik zeggen.

Ik stem op jimboo omdat ik sid allerzijds vertrouw en liever niet heb dat hij eruit gaat.

Jimboo doet wel weinig om zichzelf te verdedigen moet ik zeggen.

64570d1337452356-poor-4runner-warning-graphic-content-borat-not-jb.jpg

dorpoudste is niet corrupt zoals in de rol omschreven

ja, lees het ook net. Dan hoop ik dat de Leugenaar niet onder mijn stemmers zit :) (wat op dit moment dan een ex aequo zou opleveren... en dan hopen dat de dorpoudste bij mij zit).

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 16:25 ----------

BaerellJonas -> Suicide Sid
Jimbooo -> Suicide Sid
Lork -> Suicide Sid
Rob G -> Suicide Sid
Daster > Suicide sid (onmiddellijk nadat Suicide Sid zijn stem veranderde naar jimbooo bracht deze stem de voorlopige uitslag van gelijkstand in het voordeel van Jimbooo)

Maxiamento -> Remi AFCA switchte naar Jimbooo omdat hij suicide sid vertrouwt
Thielen -> Jimbooo
IMBatwork -> Jimbooo
Remi AFCA -> Jimbooo
Dudemeister -> Jimbooo
Suicide sid > Remi maar switchte naar Jimbooo nadat bleek dat hij anders zelf zou hangen

Biobeast -> Jaap Ja

Jaap Ja -> Suicide Sid maar switchte naar niemand (maakte de voorlopige tussenstand gelijk)

Laatst bewerkt:
Ja dorpoudste in automatisch goed en leugenaar is automatisch slecht, zo heb ik het begrepen in elk geval.
Dus zelfs de lijstjes zijn niet 100% betrouwbaar eigenlijk ???

OK, ik switch ook naar Jimbooo. Wel met in mijn achterhoofd dat mocht Jimbooo burger zijn, voor mij Sid en Remi bovenaan mijn mogelijke cult list staan.

Pff moelijke ronde weer... Sid vertrouw ik vanaf het begin al niet echt en nog steeds niet helemaal. Maar de hint die Jimboo plaatste verwijst volgens mij niet naar een evil rol. Aan de andere kant denk ik dat Jimboo die hint niet met verkeerde intentie's geplaatst heeft en gewoon burger is. Dus ik vermoed dat we aan het stemmen zijn tussen 2 burgers op dit moment...

OK, ik switch ook naar Jimbooo. Wel met in mijn achterhoofd dat mocht Jimbooo burger zijn, voor mij Sid en Remi bovenaan mijn mogelijke cult list staan.

Ijzersterke argumentatie

Feit is dat ofwel jij als een pannekoek wat hebt lopen roepen en Remi is mans genoeg om je niet terug te pakken en op zijn hint reading capabilities te vertrouwen. Of jullie spelen als twee cult fags samen.

Nou ben ik best bereid het eerste te geloven, als je die hunch van je kan toelichten. En dan mijn stem te veranderen. Mocht ik er naast zitten en Jimbooo is burger, dan lijkt me duidelijk wie er de cults zijn.

Dus op zich een optie die 3 rollen bekend kan maken, waar ik wel down mee ben.

Dit is weer lekkr onzin natuurlijk... Omdat ik Sid verdedig ben ik cult?. Vind t prima wat je denkt, maar t slaat kant noch wal.. trouwens. wat als Sid goed blijkt te zijn.. mag ik jou dan ook als cult zien of klopt je redenatie dan opeens niet meer?

Wil je hier effe antwoord op geven Rob G ?

Ijzersterke argumentatie

Wil je hier effe antwoord op geven Rob G ?

Ja, allereerst beargumenteren jij en Sid ook jack shit, onder het motto 'we willen niet te veel hinten voor de wolf', alsof die te dom is om door te hebben naar welke rollen jullie hinten.

Verder is het zo dat jij wilt dat Jimbooo hangt, dit aangezien je er vanuit gaat dat hij valse hints verspreidt en dus cult is. Of een hele domme burger. Mocht dit niet het geval zijn dan kan zijn hint zo maar eens in de goede richting zitten en is Sid iig een speler met een rol.

Jij steekt je hand voor hem in het vuur, dus je bent er schijnbaar nogal zeker van dat Jimbooo moet hangen. Dat kan ofwel omdat je zo veel vertrouwen hebt in het goede karakter van Sid, of je bent cult en wilt het hagje redden van Sid. Dus of je hebt gelijk en Jimbooo is cult, of je zit er naast (Jimbooo blijkt burger te zijn) en je bent dus zo uitgesproken en weet zo zeker dat je Sid wilt redden en je hebt het mis (slecht spel waardoor een burger dood is), of je bent cult (als Jimbooo burger blijkt te zijn).

Terug
Naar boven