Hmm tis nu wel even verwarrend, dit is de rolbeschrijving van het meisje:
De geisha (meisje)
Het is meisje is de enige vrouwelijke dorpsbewoner. Zij is zeer geliefd ondanks haar niet te stoppen nieuwsgierigheid. Deze is zelfs zo erg dat zij snachts vaak op zoek gaat naar de draak of naar een nieuwe coïtuspartner. Zij kan iets te weten komen over draak of cult door middel van een PM, de draak krijgt dan echter ook iets over haar te weten (hint via pm). Zij krijgt van mij een PM terug met een hint. Pas wanneer zij mij het juiste antwoord terugstuurt, verwerk ik de naam (waarnaar de hint verwijst) via een andere hint in het verhaal. Al die tijd mag zij niet spreken over haar hint, of helpen bij de nieuwe (gemeenschappelijke) hint. Ze weet immers al naar wie de hint verwijst.
Stuurt het meisje mij snachts geen PM, dan slaapt zij thuis.
De draak heeft pas 1x toe mogen slaan dus het meisje ook, normaal gesproken krijgt het meisje volgens mij pas de hint over de draak wanneer het verhaal geschreven is. Het meisje zou dus nooit de hint al goed ontcijferd kunnen hebben op het moment dat het verhaal verscheen. De hint naar Suicide Sid is verwijst dus waarschijnlijk niet naar een rol als draak of cult.
Ik trek mijn stem daarom in op Suicide en stem voorlopig nog Niemand. Ik kan namelijk ook moelijk geloven dat Jimboo deze hint met verkeerde intenties geplaatst heeft. Op het moment dat hij de hint plaatste was er namelijk nog niemand in gevaar dus hoefde hij de verdenking naar niemand anders te leiden. Als hij cult was geweest had hij deze hint wel achter de hand gehouden voor later.