Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

1. Maxia die duidelijke hints vind over mij dat ik cult zou zijn
2. Samenspel maxia en sid

dit zorgt er gewoon voor dat ik op jouw stem bleitkous :p

want verder heb ik geen referenties om op te steunen

Moet zeggen dat het wel heel slecht is dat mensen het vreemd gaan vinden dat Sid op jimbooo stemt.
Wat zou je zelf doen zelf dood gaan vrijwillig?

Hmm tis nu wel even verwarrend, dit is de rolbeschrijving van het meisje:

De geisha (meisje)
Het is meisje is de enige vrouwelijke dorpsbewoner. Zij is zeer geliefd ondanks haar niet te stoppen nieuwsgierigheid. Deze is zelfs zo erg dat zij snachts vaak op zoek gaat naar de draak of naar een nieuwe coïtuspartner. Zij kan iets te weten komen over draak of cult door middel van een PM, de draak krijgt dan echter ook iets over haar te weten (hint via pm). Zij krijgt van mij een PM terug met een hint. Pas wanneer zij mij het juiste antwoord terugstuurt, verwerk ik de naam (waarnaar de hint verwijst) via een andere hint in het verhaal. Al die tijd mag zij niet spreken over haar hint, of helpen bij de nieuwe (gemeenschappelijke) hint. Ze weet immers al naar wie de hint verwijst.
Stuurt het meisje mij snachts geen PM, dan slaapt zij thuis.

De draak heeft pas 1x toe mogen slaan dus het meisje ook, normaal gesproken krijgt het meisje volgens mij pas de hint over de draak wanneer het verhaal geschreven is. Het meisje zou dus nooit de hint al goed ontcijferd kunnen hebben op het moment dat het verhaal verscheen. De hint naar Suicide Sid is verwijst dus waarschijnlijk niet naar een rol als draak of cult.

Ik trek mijn stem daarom in op Suicide en stem voorlopig nog Niemand. Ik kan namelijk ook moelijk geloven dat Jimboo deze hint met verkeerde intenties geplaatst heeft. Op het moment dat hij de hint plaatste was er namelijk nog niemand in gevaar dus hoefde hij de verdenking naar niemand anders te leiden. Als hij cult was geweest had hij deze hint wel achter de hand gehouden voor later.

Moet zeggen dat het wel heel slecht is dat mensen het vreemd gaan vinden dat Sid op jimbooo stemt.
Wat zou je zelf doen zelf dood gaan vrijwillig?

Is precies t zelfde wat ik deed in pot4 om mn eigen leven te redden & ik was toen jager:)

Hmm tis nu wel even verwarrend, dit is de rolbeschrijving van het meisje:

De geisha (meisje)
Het is meisje is de enige vrouwelijke dorpsbewoner. Zij is zeer geliefd ondanks haar niet te stoppen nieuwsgierigheid. Deze is zelfs zo erg dat zij snachts vaak op zoek gaat naar de draak of naar een nieuwe coïtuspartner. Zij kan iets te weten komen over draak of cult door middel van een PM, de draak krijgt dan echter ook iets over haar te weten (hint via pm). Zij krijgt van mij een PM terug met een hint. Pas wanneer zij mij het juiste antwoord terugstuurt, verwerk ik de naam (waarnaar de hint verwijst) via een andere hint in het verhaal. Al die tijd mag zij niet spreken over haar hint, of helpen bij de nieuwe (gemeenschappelijke) hint. Ze weet immers al naar wie de hint verwijst.
Stuurt het meisje mij snachts geen PM, dan slaapt zij thuis.

De draak heeft pas 1x toe mogen slaan dus het meisje ook, normaal gesproken krijgt het meisje volgens mij pas de hint over de draak wanneer het verhaal geschreven is. Het meisje zou dus nooit de hint al goed ontcijferd kunnen hebben op het moment dat het verhaal verscheen. De hint naar Suicide Sid is verwijst dus waarschijnlijk niet naar een rol als draak of cult.

Ik trek mijn stem daarom in op Suicide en stem voorlopig nog Niemand. Ik kan namelijk ook moelijk geloven dat Jimboo deze hint met verkeerde intenties geplaatst heeft. Op het moment dat hij de hint plaatste was er namelijk nog niemand in gevaar dus hoefde hij de verdenking naar niemand anders te leiden. Als hij cult was geweest had hij deze hint wel achter de hand gehouden voor later.

Ik vermoed ook naïviteit, maar het blijft desondanks een k*tstreek. En het feit dat er mensen zo hardnekkig blijven zich tegen mij kanten... is op zijn minst verdacht. jaap, ik smeek je help me door een stem die in mijn voordeel is, want sta momenteel negatief.

Mochten mensen niet wakker worden voor 22:00 uur en Sid hangt kunnen we wel makkelijker een paar cults er uit vissen.
Zou me niets verbazen als er net voor 22:00 uur een paar van Sid weg switchen om zo 'veilig' te zijn met hun stem.

Dus er zijn nu 2kampen... jimboo en suicide alleen vanwege die hint. ikzelf dacht al eerder aan suicide maar heb nog steeds geen echte overtuiging op hem te stemmen. voor de suicide stemmers, waarom zou ik meegaan?

remi heeft dus ook een paar stemmen? Wat is hier de reden van?

Dus er zijn nu 2kampen... jimboo en suicide alleen vanwege die hint. ikzelf dacht al eerder aan suicide maar heb nog steeds geen echte overtuiging op hem te stemmen. voor de suicide stemmers, waarom zou ik meegaan?

Heb er 1.. Maxiamento om precies te zijn...

Suïcide stemde op mij.. deels omdat ie d8 dat jorgyboy op mij stemde, maar die stemde niet op mij maar op Jaap Ja. Suïcide Sid heeft zn sten inmiddels gewijzigd naar Jimbooo

Mochten mensen niet wakker worden voor 22:00 uur en Sid hangt kunnen we wel makkelijker een paar cults er uit vissen.
Zou me niets verbazen als er net voor 22:00 uur een paar van Sid weg switchen om zo 'veilig' te zijn met hun stem.

Om eerlijk te zijn denk ik dat de huidige stemmers nog zo hard mogen switchen als ze willen ze zullen altijd verdacht blijven. Ik bedoel, het staat haast letterlijk te vinden wat ik ben. Het enige wat me door de nacht kan helpen, als ik ze haal, is de samourai! Hopelijk vertrouwt hij mij.

Eén ding vind ik wel goed aan heel de situatie, denk dat deze ronde véél informatie heeft weggegeven over de onderlinge relaties en daar kun je icm de stemronden die nog komen gaan veel gaan uit opmaken. Deze ronde toont nog niet de puzzel, maar is wel een puzzelstuk. In dat opzicht vind ik het niet erg dat ik geofferd wordt, want de draak zal toch aan het licht komen, langs de andere kant vind ik het spijtig dat ik niet meer ga kunnen meedoen.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 15:12 ----------

Suïcide stemde op mij.. deels omdat ie d8 dat jorgyboy op mij stemde, maar die stemde niet op mij maar op Jaap Ja. Suïcide Sid heeft zn sten inmiddels gewijzigd naar Jimbooo

Jorgy had op Daster gestemd en denk dat hij daarna naar Jaap Ja is gegaan.

Hmm ik neig er naar om suicide te geloven... als hij echt goed is moeten we hem behouden. straks nog een keer kijken. als het moet stem ik op jimboo.

BaerellJonas -> Suicide Sid
Jimbooo -> Suicide Sid
Lork -> Suicide Sid
Rob G -> Suicide Sid
Daster > Suicide sid (onmiddellijk nadat Suicide Sid zijn stem veranderde naar jimbooo bracht deze stem de voorlopige uitslag van gelijkstand in het voordeel van Jimbooo)

Thielen -> Jimbooo
IMBatwork -> Jimbooo
Remi AFCA -> Jimbooo
Dudemeister -> Jimbooo
Suicide sid > Remi maar switchte naar Jimbooo nadat bleek dat hij anders zelf zou hangen

Maxiamento -> Remi AFCA

Biobeast -> Jaap Ja

Jaap Ja -> Suicide Sid maar switchte naar niemand (maakte de voorlopige tussenstand gelijk)

Onderstaande

Om eerlijk te zijn denk ik dat de huidige stemmers nog zo hard mogen switchen als ze willen ze zullen altijd verdacht blijven. Ik bedoel, het staat haast letterlijk te vinden wat ik ben. Het enige wat me door de nacht kan helpen, als ik ze haal, is de samourai! Hopelijk vertrouwt hij mij.

Eén ding vind ik wel goed aan heel de situatie, denk dat deze ronde véél informatie heeft weggegeven over de onderlinge relaties en daar kun je icm de stemronden die nog komen gaan veel gaan uit opmaken. Deze ronde toont nog niet de puzzel, maar is wel een puzzelstuk. In dat opzicht vind ik het niet erg dat ik geofferd wordt, want de draak zal toch aan het licht komen, langs de andere kant vind ik het spijtig dat ik niet meer ga kunnen meedoen.

Het enige wat echt duidelijk wordt is dat Remi op dit moment jouw anusje aan't likken is terwijl hij daar geen enkele reden voor heeft. Dat is imo vreemder dan de hint van Jimbooo.

Waarom zit hij jou te verdedigen, ik bedoel:

O really?

Ik stem op Remi AFCA

Ik geef toe, heb niets concreet en ga jullie niet proberen te overtuigen. Ga op dit moment af op een hunch. Niemand hoeft me te volgen, maar dat mag natuurlijk altijd.

En de reden? Als je een hunch hebt kan je ze toch wel zeggen? Je reden was denk ik omdat je het een goeie speler vindt :p?

Vind het opzich niet heel gek. Is ook een sterke speler net als roth. Waar is het op gebaseerd? Hij is wel 1 van de spelers die starter eruit wou hebben maar niet gestemd heeft inderdaad.

Inderdaad één van de spelers die meeging tegen starter20 maar niet stemde. En naar mijn gevoel is het een clubje met Bearelle en Rob P. Maar nogmaals, het is een hunch. Wil zeker niemand bewust voor mijn kar spannen, heb niet genoeg bewijzen om mijn vermoedens hard te maken.

Het komt denk ik neer op de interpretatie van een bepaalde hint.

Het enige wat echt duidelijk wordt is dat Remi op dit moment jouw anusje aan't likken is terwijl hij daar geen enkele reden voor heeft. Dat is imo vreemder dan de hint van Jimbooo.

O really?

Het komt denk ik neer op een interpretatie van een bepaalde hint.

Waarom zou de hint naar draak verwijzen? Ik denk dat het duidelijk is naar wat de hint verwijst en dat het ook daarmee duidelijk is dat Jimbooo ofwel dom heeft gehandeld ofwel een dikke cultmove heeft uitgehaald. Kan me nog inbeelden dat je twijfelt tussen twee rollen, maar dat je denkt dat het over een draak of cult gaat is gewoon van de pot gerukt. Remi beseft dat ook, en daarom verdedigt hij mij. Of wil je het niet zien?

Onderstaande

Het komt denk ik neer op de interpretatie van een bepaalde hint.

Ik verwacht een excuses van je zodra Sid gehangen word... Wees eigenwijs & blijf bij je stem, we zullen zien wie er gelijk heeft.

Nee geen bepaalde interpretatie ervan. T is gwn duidelijk.. geen twijfel over mogelijk dus

Ik zie het, maar het is dan wel weer erg ongemakkelijl dat jij net in deze situatie terrecht komt als je vlak daarvoor je gebruikelijk stem op iemand zonder motivering move gemaakt hebt, nou juist op de persoon die je nu zo verdedigd.

Nou weet ik dat Remi een doordacht speler is, en snap ik de redenering achter jullie verhaal. Maar wat is dan toch die zogenaamde hunch waar je het over had?

Je speelstijl wordt wel heel herkenbaar. Of je speelt misschien alle rollen gelijk.

Feit is dat ofwel jij als een pannekoek wat hebt lopen roepen en Remi is mans genoeg om je niet terug te pakken en op zijn hint reading capabilities te vertrouwen. Of jullie spelen als twee cult fags samen.

Nou ben ik best bereid het eerste te geloven, als je die hunch van je kan toelichten. En dan mijn stem te veranderen. Mocht ik er naast zitten en Jimbooo is burger, dan lijkt me duidelijk wie er de cults zijn.

Dus op zich een optie die 3 rollen bekend kan maken, waar ik wel down mee ben.

Ik zie het, maar het is dan wel weer erg ongemakkelijl dat jij net in deze situatie terrecht komt als je vlak daarvoor je gebruikelijk stem op iemand zonder motivering move gemaakt hebt, nou juist op de persoon die je nu zo verdedigd.

Nou weet ik dat Remi een doordacht speler is, en snap ik de redenering achter jullie verhaal. Maar wat is dan toch die zogenaamde hunch waar je het over had?

Je speelstijl wordt wel heel herkenbaar. Of je speelt misschien alle rollen gelijk.

Feit is dat ofwel jij als een pannekoek wat hebt lopen roepen en Remi is mans genoeg om je niet terug te pakken en op zijn hint reading capabilities te vertrouwen. Of jullie spelen als twee cult fags samen.

Nou ben ik best bereid het eerste te geloven, als je die hunch van je kan toelichten. En dan mijn stem te veranderen. Mocht ik er naast zitten en Jimbooo is burger, dan lijkt me duidelijk wie er de cults zijn.

Ik had mijn hunch toegelicht. Remi was één van de spelers die mee tegen Starter20 van leer ging maar zelf niet stemde. Is een mogelijke cult tactiek. BTW in het echte spel MOET iedereen ELKE RONDE een stem uitbrengen, vind dat een beetje flauw dat het in deze versie niet zo is, want als je dan het spel wil spelen zoals het hoort, dan speel je als een pannekoek. Op dat moment was dit het enige waar ik op af kon gaan. + de foute herinnering dat Jorgyboy op remi had gestemd en tegenwind kreeg. Had zijn history bekeken en zag daar "ik stem op Remi AFCA", maar hij was maar aan het trollen. De stem naar Daster heeft hem tegenwind opgeleverd. Wat niet per se wil zeggen dat daster slecht is, maar mocht ik beter opzoekwerk verricht hebben was het niet Remi die er aan zou moeten geloofd hebben.

Laatst bewerkt:

Dit is weer lekkr onzin natuurlijk... Omdat ik Sid verdedig ben ik cult?. Vind t prima wat je denkt, maar t slaat kant noch wal.. trouwens. wat als Sid goed blijkt te zijn.. mag ik jou dan ook als cult zien of klopt je redenatie dan opeens niet meer?

Mja, je brengt je stem zo vroeg uit. Je hoeft nog helemaal niet te spelen, er is nog weinig info, het was nog vroeg. Naja, theoretisch gezien staat je verhaal. Ik lees straks even bij. Eventueel verander ik naar Jimbooo.

Terug
Naar boven