MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ook de geisha neemt een momentje om stil te staan, en het schouwspel te bekijken. Al snel ontwaakt zij echter uit haar trance, om te verstoppen voor de draak. Ze gaat in een beschut hoekje zitten, achter drie ronde vaten

jimbooo < 3 ronde vaten

Misschien wat ver gezocht, maar ik denk dat jimbooo de geisha is en dat hij door de hint die hij gekregen heeft, denkt dat suicide sid de wolf is. En dat probeert hij ons misschien te vertellen met die rare hint.

Is maar een gedachte he, ik denk gooi het even erin. ;)

:roflol: net nu ik dacht dat t niet gekker kon worden hahaha :roflol:

:roflol: net nu ik dacht dat t niet gekker kon worden hahaha :roflol:

we kunnen anders ook nog steeds jaap eruit stemmen.
Daar stemde jorgy toch als laatste op?

Want ik weet echt niet meer of ik nog wel op jimbooo moet stemmen.
Maar ik wil ook niet op sid stemmen.

Ja, allereerst beargumenteren jij en Sid ook jack shit, onder het motto 'we willen niet te veel hinten voor de wolf', alsof die te dom is om door te hebben naar welke rollen jullie hinten.

Verder is het zo dat jij wilt dat Jimbooo hangt, dit aangezien je er vanuit gaat dat hij valse hints verspreidt en dus cult is. Of een hele domme burger. Mocht dit niet het geval zijn dan kan zijn hint zo maar eens in de goede richting zitten en is Sid iig een speler met een rol.

Jij steekt je hand voor hem in het vuur, dus je bent er schijnbaar nogal zeker van dat Jimbooo moet hangen. Dat kan ofwel omdat je zo veel vertrouwen hebt in het goede karakter van Sid, of je bent cult en wilt het hagje redden van Sid. Dus of je hebt gelijk en Jimbooo is cult, of je zit er naast (Jimbooo blijkt burger te zijn) en je bent dus zo uitgesproken en weet zo zeker dat je Sid wilt redden en je hebt het mis (slecht spel waardoor een burger dood is), of je bent cult (als Jimbooo burger blijkt te zijn).

Je kon dit net zo goed niet posten wat dit staat vol met bs. Je snapt er werkelijk geen moer van. De wolf achterlijk als ie t niet doorheeft? Je hebt echt geen idee van wat je aan t doen bent.. jouw klote redenatie is gewoon zo verrot als maar kan.

Jimbooo stemt Sid, Remi beschermt Sid, is Jimbooo burger dan zijn Remi & Sid cultist.
Jimbooo stemt Sid, Sid stemt Jimbooo, Rob G beschermt Jimbooo, is Suicide Sid burger/....dan is Rob G nog steeds burger?

Der klopt toch geen moer van.. dat je dat zelf niet inziet man.

:roflol: dat je t nog eens bent met Rob G ook.. wat een onzin..

(Voor een 2e x de post zodat Rob G t ziet.)

Mijn gevoel over jimboo + die hint maant mij toch aan om hem eruit te willen stemmen.

Daar wil ik bij benadrukken dat ik jim NIET probeer te beschermen! Als we genaaid worden en sid burger blijkt te zijn, dan hangt jim. Mijn promise. Maar ik heb een sterk vermoeden dat het jim niet is hoor. Zie maar die culttrein beweging richting jim toen sid's naam viel. Met als argument: hij maakt rare beweringen. Dat + de hint en mijn gevoel richting jim maakt sid erg verdacht.

Suicide Sid

Lijken me allebei slechte keuzes. Denk zoals sommige gezegd hebben dat jimboo helemaal geen kwaad in de zin had met het onthullen van de hint ook al is het misschien een beetje dom om meteen te denken dat het om de draak zou gaan. Je zou kunnen zeggen er komt niemand op voor jimboo of sid maar dat is ook niet helemaal waar dus daar worden we ook niet wijzer van.

Jongens, ik ga ff trainen. Doen jullie ff rustig aan? Blijf niet bij lezen!

Mijn gevoel over jimboo + die hint maant mij toch aan om hem eruit te willen stemmen.

Daar wil ik bij benadrukken dat ik jim NIET probeer te beschermen! Als we genaaid worden en sid burger blijkt te zijn, dan hangt jim. Mijn promise. Maar ik heb een sterk vermoeden dat het jim niet is. Zie maar die culttrein beweging richting jim toen sid's naam viel. Met als argument: hij maakt rare beweringen. Typisch cult gedrag.

Suicide Sid

vond inderdaad ook al dat er een paar die ik niet verwachtte opeens volgden.
Moet toegeven dat ik het niet weet vandaag.

Je moet jezelf niet boven anderen gaan plaatsen remi, je speelt het wat irritant. Anderen plaatsen als idioten en ervoor zorgen dat anderen jou gewoon volgen..

tsjoo tsjoo

Op zich wel een tactiek. Redenatie's van anderen uitlachen en mensen aan zichzelf laten twijfelen!

Vind ik ook prima.. alleen heeft niet veel zin denk ik.. ik wijzig me stem als dat kan. Gaat mijn stemwijziging ten koste van Sid dan blijft mijn stem staan.

Op zich wel een tactiek. Redenatie's van anderen uitlachen en mensen aan zichzelf laten twijfelen!

Jup ik heb er geen probleem mee om mee te gaan in een stemming op Remi, vertrouw hem ook nog voor geen meter. Ik zie Rob G als een goodguy en steun zijn redenatie meer dan die van Remi.

Whahaha whatever Remi, mijn beredenering is erg logisch, anderen zien dat ook. Jij zorgt er voor dat Jimbooo gaat hangen vanavond, ik ben erg benieuwd wat de rol van Jimbooo is.

Jup ik heb er geen probleem mee om mee te gaan in een stemming op Remi, vertrouw hem ook nog voor geen meter. Ik zie Rob G als een goodguy en steun zijn redenatie meer dan die van Remi.

Ik heb nog te weinig argumenten voor Remi. Mocht sid vanavond hangen en hij is slecht. Dan weten we wat we morgen moeten doen.

Je moet jezelf niet boven anderen gaan plaatsen remi, je speelt het wat irritant. Anderen plaatsen als idioten en ervoor zorgen dat anderen jou gewoon volgen..

tsjoo tsjoo

Dan stem je Sid er toch uit... Maar wat als ie datgene bleek te zijn wat we al beweerde... Wat dan ?

mijn probleem is dat de kans groot is dat tussen remi, sid en maxi vast wel 1 cultist zal zitten het probleem is. wie van de drie? En als we het fout hebben verliezen we een goede speler.

Terug
Naar boven