Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Whahaha whatever Remi, mijn beredenering is erg logisch, anderen zien dat ook. Jij zorgt er voor dat Jimbooo gaat hangen vanavond, ik ben erg benieuwd wat de rol van Jimbooo is.

Als je zo zeker bent.. waarom wijzig je je stem dan ?

Dan stem je Sid er toch uit... Maar wat als ie datgene bleek te zijn wat we al beweerde... Wat dan ?

Ik stem sid er toch uit? Maar jullie blokken mn aanval.

als dat blijkt moet ik alles eens herzien, maar ben vrij zeker dat dit niet nodig zal zijn.

het woordje 'verdacht' begint wel op mn zenuwe te werke :roflol:

mijn probleem is dat de kans groot is dat tussen remi, sid en maxi vast wel 1 cultist zal zitten het probleem is. wie van de drie? En als we het fout hebben verliezen we een goede speler.

Ongetwijfeld is één hun cult, anders zouden we niet verdeeld zijn. Ergens zit de culttrein, vraag is alleen bij wie..

Omdat je zelf op geen enkele manier je stemgedrag beargumenteerd en mijn logische argumentate belachelijk maakt. Je gedraagd je niet logisch en dat maakt je verdacht.

Ik kan jouw argumentatie wel enigzins volgen. Maar als je ertegenin wil aan, doe dan een stem die ook echt invloed heeft. Stem tegen sid. Volgens de argumentatie die ik reeds geplaatst heb.

Wie gaat er mee met het hangen van Remi? Het geeft net zo veel antwoorden als het hangen van Sid of Jimbooo, and his arrogance insults me.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 17:42 ----------

Ik kan jouw argumentatie wel enigzins volgen. Maar als je ertegenin wil aan, doe dan een stem die ook echt invloed heeft. Stem tegen sid. Volgens de argumentatie die ik reeds geplaatst heb.

Wat is de tussenstand nu? En maken we nog kans om Sid te hangen?

Ik stem Remi AFCA nogmaals, omdat jimboo en sid me allebei gewoon burgers lijken

Omdat je zelf op geen enkele manier je stemgedrag beargumenteerd en mijn logische argumentate belachelijk maakt. Je gedraagd je niet logisch en dat maakt je verdacht.

Dat doe ik wel.. alleen mijn argumentatie bevalt je niet.

Er staat een hint over Suicide Sid zijn rol.. goede rol !

Vervolgens stemt Jimbooo op Sid onder t mom van t is de draak, wat ik volkomen onlogisch vind maargoed dat geheel terzijde..

Over die hint valt vrijwel niet te twijfelen & daarom stem ik voor Suicide Sid tegen Jimbooo..

Helder genoeg ?

Ik stem suicide sid, naar aanhang van mij vorige post

damn zou me er wel enigzins in kunnen vinden om op remi te gaan maar ik blijf erbij dat als jorgy gelijk had jaap een veiligere keuze is.

edit: en zowieso pas als dat sid veilig stelt.

Ik trek mijn stem op Lork in en stem voorlopig Remi AFCA, let's see what happens.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 17:46 ----------

damn zou me er wel enigzins in kunnen vinden maar ik blijf erbij dat als jorgy gelijk had jaap een veiligere keuze is.

Hoezo wil je continu de aandacht op mij hebben? Luc m en biobeast hebben ook op Jorgy gestemd... Ik heb later zelfs mijn stem op Jorgy nog ingetrokken. Omdat de draak Jorgy pakt ben ik cult of zelf de draak?

Dat doe ik wel.. alleen mijn argumentatie bevalt je niet.

Er staat een hint over Suicide Sid zijn rol.. goede rol !

Vervolgens stemt Jimbooo op Sid onder t mom van t is de draak, wat ik volkomen onlogisch vind maargoed dat geheel terzijde..

Over die hint valt vrijwel niet te twijfelen & daarom stem ik voor Suicide Sid tegen Jimbooo..

Helder genoeg ?

Helder. Maar Jimbooo kwam zelf met de hint, wat al eerder aangegeven was, hij had dit ook kunnen bewaren. Ik ga er van uit dat iemand deze hint al naar Kwark heeft gestuurd met een mogelijke oplossing. Morgen zullen we dus weten of de hint goed of slecht was. Dan weten we dus de rol van Sid, daar uit volgt de rol van Jimbooo. Dan blijft jouw rol nog een vraagteken. Maar je bent iig betrokken in het verhaal. We kunnen jouw rol achterhalen door je op te knopen, problem?

Ik trek mijn stem op Lork in en stem voorlopig Remi AFCA, let's see what happens.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 17:46 ----------

Hoezo wil je continu de aandacht op mij hebben? Luc m en biobeast hebben ook op Jorgy gestemd... Ik heb later zelfs mijn stem op Jorgy nog ingetrokken. Omdat de draak Jorgy pakt ben ik cult of zelf de draak?

omdat het eigenlijk elke keer genegeerd word terwijl jorgy op jou stemde ja. Dat je je stem ingetrokken hebt zegt ook weinig natuurlijk.

Ik zeg ook niet dat je iets bent maar ik wil sid er niet uit en over jimbooo ben ik ook aan het twijfelen en over remi weet ik het niet zeker.

Daarom ga ik dan liever voor een andere keuze en naar jou leek jorgy te hinten.

edit: wat zou dit in het echt een k*t dorp zijn XD iedereen wantrouwt iedereen (behalve de cults natuurlijk).

Jup, was een doodgewone burger, wel eentje die gisteren gedoet heeft, maar toch. :trollface:

Anyway, de reden waarom ik dood moest is volgens mij vrij duidelijk, dus burgers, laat je verstand spreken en ga ervoor!

Out!

Edit:

Ohja, thanks voor de mensen die met tranen in hun ogen staan; hou ook van jullie!

omdat het eigenlijk elke keer genegeerd word terwijl jorgy op jou stemde ja. Dat je je stem ingetrokken hebt zegt ook weinig natuurlijk.

Ik zeg ook niet dat je iets bent maar ik wil sid er niet uit en over jimbooo ben ik ook aan het twijfelen en over remi weet ik het niet zeker.

edit: wat zou dit in het echt een k*t dorp zijn XD iedereen wantrouwt iedereen (behalve de cults natuurlijk).

Opzich waren dat jorgyboy ze laatste woorden. Maar hij kan er ook gewoon naast zitten natuurlijk.

Helder. Maar Jimbooo kwam zelf met de hint, wat al eerder aangegeven was, hij had dit ook kunnen bewaren. Ik ga er van uit dat iemand deze hint al naar Kwark heeft gestuurd met een mogelijke oplossing. Morgen zullen we dus weten of de hint goed of slecht was. Dan weten we dus de rol van Sid, daar uit volgt de rol van Jimbooo. Dan blijft jouw rol nog een vraagteken. Maar je bent iig betrokken in het verhaal. We kunnen jouw rol achterhalen door je op te knopen, problem?

Dan vragen we het .....

Jimbooo... Heb jij je oplossing van de hint over Sid opgestuurd naar kwark & goedkeuring gekregen ?

Remi vertrouwd Sid iig genoeg lijkt me zo.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 17:54 ----------

Dan vragen we het .....

Jimbooo... Heb jij je oplossing van de hint over Sid opgestuurd naar kwark & goedkeuring gekregen ?

Dat zullen we zien in net verhaal. Maar ik ga er vanuit dat meerdere mensen die hint opgestuurd hebben in hoop op de prijs. Ik ga er dusiig van uit dat de hint helder wordt en daarmee de rol van Sid en Jimbooo.

Terug
Naar boven