XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Omdat je zelf op geen enkele manier je stemgedrag beargumenteerd en mijn logische argumentate belachelijk maakt. Je gedraagd je niet logisch en dat maakt je verdacht.

Echt ik vertrouw jou voor geen meter Rob.
In dit spel heb je iedereen onderhand al voor cult uitgemaakt.

& jij vertrouwt Jimbooo. ? Zie niet echt een verschil

Dat zeg ik niet, ik wilde hem zelfs hangen. Kijk jij maakt de hele tijd aannames en bent erg manipulatief. Ik hou de opties open, ik zeg alleen dat zeker 1 van jullie drie een cult is. Dat we er sowieso achter komen wat de rol van Sid en Jimbooo is, die van jou is afwachten.

Straks even 10 paginas lezen, iemand cliffs alvast?

Echt ik vertrouw jou voor geen meter Rob.
In dit spel heb je iedereen onderhand al voor cult uitgemaakt.

Dat is niet waar. Ik geef alleen de opties weer van hoe we zo snel mogelijk de rollen van de mensen bekend kunnen krijgen. We lopen sowieso risico een burger op te knopen, laten we dit dan doen met de uitkomst op zo veel mogelijk info. Ik ben best bereid dat risico te lopen, want als we langer uitstellen zullen er ongetwijfeld veel burgers sterven door de wolf. In de vorige pot was dat ook mijn redenatie en als mensen mij gevolgd hadden ipv zich weer te laten manipuleren door een cult (Bio) dan had de wolf in avond 3 al gehangen.

Diezelfde nacht werd ik door de wolf opgevreten btw. Dus wanneer dat vannacht ook het geval is...

Laatst bewerkt:
Hmm tis nu wel even verwarrend, dit is de rolbeschrijving van het meisje:

De geisha (meisje)
Het is meisje is de enige vrouwelijke dorpsbewoner. Zij is zeer geliefd ondanks haar niet te stoppen nieuwsgierigheid. Deze is zelfs zo erg dat zij snachts vaak op zoek gaat naar de draak of naar een nieuwe coïtuspartner. Zij kan iets te weten komen over draak of cult door middel van een PM, de draak krijgt dan echter ook iets over haar te weten (hint via pm). Zij krijgt van mij een PM terug met een hint. Pas wanneer zij mij het juiste antwoord terugstuurt, verwerk ik de naam (waarnaar de hint verwijst) via een andere hint in het verhaal. Al die tijd mag zij niet spreken over haar hint, of helpen bij de nieuwe (gemeenschappelijke) hint. Ze weet immers al naar wie de hint verwijst.
Stuurt het meisje mij snachts geen PM, dan slaapt zij thuis.

De draak heeft pas 1x toe mogen slaan dus het meisje ook, normaal gesproken krijgt het meisje volgens mij pas de hint over de draak wanneer het verhaal geschreven is. Het meisje zou dus nooit de hint al goed ontcijferd kunnen hebben op het moment dat het verhaal verscheen. De hint naar Suicide Sid is verwijst dus waarschijnlijk niet naar een rol als draak of cult.

Ik trek mijn stem daarom in op Suicide en stem voorlopig nog Niemand. Ik kan namelijk ook moelijk geloven dat Jimboo deze hint met verkeerde intenties geplaatst heeft. Op het moment dat hij de hint plaatste was er namelijk nog niemand in gevaar dus hoefde hij de verdenking naar niemand anders te leiden. Als hij cult was geweest had hij deze hint wel achter de hand gehouden voor later.
Precies, ik snap sowieso niet waarom ik die hint als cult zou plaatsen, wanneer er op dat moment nog helemaal niemand echt verdacht is en ik dus ook geen "mede-cult" hiermee zou beschermen. Dat zou betekenen dat ik alleen maar zelf onnodig risico zal lopen om eruit gestemd te worden.

Ik heb vandaag niet de hele tijd dit topic kunnen checken. Kan iemand mij cliffs geven?

Ik had vanmorgen,na die hint, gestemd op sid, maar had die stem ingetrokken. Terug op sid stemmen? Of niet?

Ook de geisha neemt een momentje om stil te staan, en het schouwspel te bekijken. Al snel ontwaakt zij echter uit haar trance, om te verstoppen voor de draak. Ze gaat in een beschut hoekje zitten, achter drie ronde vaten

jimbooo < 3 ronde vaten

Misschien wat ver gezocht, maar ik denk dat jimbooo de geisha is en dat hij door de hint die hij gekregen heeft, denkt dat suicide sid de wolf is. En dat probeert hij ons misschien te vertellen met die rare hint.

Is maar een gedachte he, ik denk gooi het even erin. ;)
Geniaal :roflol:.

Als de geisha (goede rol) achter mij zou schuilen dan lijkt het me toch wel zeker dat ik een goede rol heb.

Hoe zijn de stemmen verdeeld?

Precies, ik snap sowieso niet waarom ik die hint als cult zou plaatsen, wanneer er op dat moment nog helemaal niemand echt verdacht is en ik dus ook geen "mede-cult" hiermee zou beschermen. Dat zou betekenen dat ik alleen maar zelf onnodig risico zal lopen om eruit gestemd te worden.
omdat dit de aandacht van de draak op mij vestigt.
Nu doe je alsof je geisha bent, maar dan speel je het episch slecht! Of je nu burger of geisha bent had je best gewacht met het plaatsen van de hint tot je zeker was. De enige reden om niet te wachten is dat je ofwel dom bent, ofwel cult bent en weet wie de slechten zijn en mij, een extreem goede rol nota bene, onder de aandacht wil brengen van de draak ofwel door er een twist aan te geven onder de aandacht van de mensen. Het is je goed gelukt.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 18:35 ----------

Als sid een burger is, waarom zou Remi hem dan zo steunen, dat betekent toch juist dat ze beiden cult zijn of juist niet

oh lord... :roflol:

omdat dit de aandacht van de draak op mij vestigt.
Nu doe je alsof je geisha bent, maar dan speel je het episch slecht! Of je nu burger of geisha bent had je best gewacht met het plaatsen van de hint tot je zeker was. De enige reden om niet te wachten is dat je ofwel dom bent, ofwel cult bent en weet wie de slechten zijn en mij, een extreem goede rol nota bene, onder de aandacht wil brengen van de draak ofwel door er een twist aan te geven onder de aandacht van de mensen. Het is je goed gelukt.
Waarom zou je nu vertellen dat je een extreem goede rol hebt. :rolleyes:
Als dat echt waar zou zijn naai je nu toch alleen maar jezelf door de aandacht op jezelf te vestigen.

Waarom zou je nu vertellen dat je een extreem goede rol hebt. :rolleyes:
Als dat echt waar zou zijn naai je nu toch alleen maar jezelf door de aandacht op jezelf te vestigen.

niet in het voordeel van sid bedoelt maar, als hij het niet doet gaat ie DOOD dus ja :rolleyes:

Jimbooo, ben je zeker dat sid een cult is?

Ik verander mijn stem van jaap ja naar Jimbooo

Ik ben in ieder geval trainen, maar ben voor 10 uur wel terug, ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Oke...

Als vanavond Sid eruit gaat en hij blijkt goed te zijn weten we tenminste dat Remi oke is.
Is hij slecht kunnen we morgen Remi hangen.
Is Sid oke, dan weten we dat Jimboo+ rob g waarschijnlijk evil zijn.
daarom stem ik zoals het er nu uit ziet Suicide sid.

Iemand er mee eens of juist niet..?

BearellaJonas -> Suicide Sid
Jimbooo -> Suicide Sid
Arnodsi -> Suicide Sid
Markrot -> Suicide Sid
Xavier63 -> Suicide Sid
Orgimeel -> Suicide Sid
Dasher -> Suicide Sid

Thielen -> Jimbooo
IMBatwork -> Jimbooo
Remi AFCA -> Jimbooo
Dudemeister -> Jimbooo
Roth -> Jimbooo
Biobeast -> Jimbooo

Maxiamento -> Remi AFCA
Rob G -> Remi AFCA
Jaap Ja -> Remi AFCA

Laatst bewerkt:
Oke...

Als vanavond Sid eruit gaat en hij blijkt goed te zijn weten we tenminste dat Remi oke is.
Is hij slecht kunnen we morgen Remi hangen.
Is Sid oke, dan weten we dat Jimboo+ rob g waarschijnlijk evil zijn.
daarom stem ik zoals het er nu uit ziet Suicide sid.

Iemand er mee eens of juist niet..?
Ik ben het met je eens!

suicide sid

Terug
Naar boven