MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Remi dood was cult...

Orgineel

**** it. Wil nu ook gewoon weten wat hij is.

Orgineel

Check, stick to the plan Orgineel

Ben nog niet genoeg overtuigd van orgineel. Luc M houdt zich angstvallig stil op de achtergrond. We worden hier hard bespeeld bro's.

Denk eens goed na. De namen die hier genoemd worden door velen. Hoe kan dat anders zijn dan een cult trein? Vaak zijn die stiekemerds op de achtergrond degene met de touwtjes in handen.

Luc M

Harde trein makkers, laat je niet foolen!

Ik ben dit potje wat minder actief dan de vorige en speel nu bijster slecht.

Stem op Jaap Ja was fout, zie ik nu.

Mijn stem gaat naar orgineel

Lork zou ik ook willen stemmen, puur omdat hij als een fag overkomt.

Ben nog niet genoeg overtuigd van orgineel. Luc M houdt zich angstvallig stil op de achtergrond. We worden hier hard bespeeld bro's.

Denk eens goed na. De namen die hier genoemd worden door velen. Hoe kan dat anders zijn dan een cult trein? Vaak zijn die stiekemerds op de achtergrond degene met de touwtjes in handen.

Luc M

Luc M is voor mij zeker ook verdacht. Maar ga het nog bij Orgie houden en afwachten wat de burgers of cults nog doen vanavond.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 18:01 ----------

Lork zou ik ook willen stemmen, puur omdat hij als een fag overkomt.

Kan ook nooit iets maken van Lork. Orgie, Luc M en Lork vertrouw ik alle3 gewoon niet.

Vandaag zal mijn dag wel zijn...:(
Ik weet dat jullie mij allemaal willen stemmen maar denk er nog even over na??!
Ga nog eens dingen terug lezen richt je op andere zaken.
Kijk naar het gedrag van bijvoorbeeld Luc en Feedback! ze hebben wel gestemd, misschien omdat van de actieve cults moet?

Dus niet meteen op mij stemmen!!! is veel te makkelijk? Wat maakt het uit om het even uit te stellen en alles door te nemen?

Ik stem op origineel

Je maakt je erg verdacht en op de voorgrond. Had deze week niet veel tijd en heb net alles even doorgenomen waarbij jij gewoon door bepaalde opmerkingen op het eerste oog opvalt.

Alle cults stemmen ook origineel nu omdat ze weten dat hij niet te redden is.

orgineel , het zal een hoop duidelijk maken

Ik stem Jorgy

Dat wordt zo ongeveer elke ronde gezegd, maar nadien worden er geen conclusies rond getrokken. I'm just sayin'.

Ohja, ik stem Sid. Gewoon. Omdat het kan.

Ik heb geloof ik maar 1 x verkeerd gestemd, het probleem is dat bijv gister teveel burgers in cult acties trapten en zo op jaap ja gingen stemmen. Nu wordt t orgineel en mijn gevoel zegt dat we goed zitten vanwege de aantallen op jaap ja en orgineel gisteren.

Verdachtste figuren op dit moment zijn luc en rob p imo. Luc het meest. Ik wil best mijn stem changen in rob p als mensen daarin volgen. Het valt me op dat orgi consequent naar voren wordt geschoven door een bepaalde groep door zwakke argumentaties. Luc opereert meer op de achtergrond, en ik heb nog geen potje meegemaakt waar de draak echt een veelpostende speler is, uit risico aangewezen te worden.

Ik snap het argument wel, hang him en lets find out, ben zelf ook wel benieuwd, maar we hebben al vele burgers verloren en zitten op onze laatste strohalm. Het risico om nog een burger te verliezen is veel groter dan dat we de draak te pakken krijgen. Ik zou zeggen dat het beter is om te kiezen op mensen die qua postgedrag en stemgedrag in het verleden discutabele moves hebben gemaakt. Andere suggesties hoor ik ook graag, maar zo zie ik het op dit moment. Teveel domme burgers die worden meegezogen...

Nog 1tje: feedback die nu OPEENS uit haar holletje komt om aan het treintje bij te dragen... verdacht broeders.

Verdachtste figuren op dit moment zijn luc en rob p imo. Luc het meest. Ik wil best mijn stem changen in rob p als mensen daarin volgen. Het valt me op dat orgi consequent naar voren wordt geschoven door een bepaalde groep door zwakke argumentaties. Luc opereert meer op de achtergrond, en ik heb nog geen potje meegemaakt waar de draak echt een veelpostende speler is, uit risico aangewezen te worden.

Ik snap het argument wel, hang him en lets find out, ben zelf ook wel benieuwd, maar we hebben al vele burgers verloren en zitten op onze laatste strohalm. Het risico om nog een burger te verliezen is veel groter dan dat we de draak te pakken krijgen. Ik zou zeggen dat het beter is om te kiezen op mensen die qua postgedrag en stemgedrag in het verleden discutabele moves hebben gemaakt. Andere suggesties hoor ik ook graag, maar zo zie ik het op dit moment. Teveel domme burgers die worden meegezogen...

Nog 1tje: feedback die nu OPEENS uit haar holletje komt om aan het treintje bij te dragen... verdacht broeders.

Markrot, bearellejonas zijn cult. Nu de rest nog

Luc M

:roflol::roflol:
Ga weg met je trein man. Als Orgi een cult is, ben jij de volgende die hangt.

Terug
Naar boven