MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Vandaag zal mijn dag wel zijn...:(
Ik weet dat jullie mij allemaal willen stemmen maar denk er nog even over na??!
Ga nog eens dingen terug lezen richt je op andere zaken.
Kijk naar het gedrag van bijvoorbeeld Luc en Feedback! ze hebben wel gestemd, misschien omdat van de actieve cults moet?

Dus niet meteen op mij stemmen!!! is veel te makkelijk? Wat maakt het uit om het even uit te stellen en alles door te nemen?

Vandaag zal mijn dag wel zijn...:(
Ik weet dat jullie mij allemaal willen stemmen maar denk er nog even over na??!
Ga nog eens dingen terug lezen richt je op andere zaken.
Kijk naar het gedrag van bijvoorbeeld Luc en Feedback! ze hebben wel gestemd, misschien omdat van de actieve cults moet?

Dus niet meteen op mij stemmen!!! is veel te makkelijk? Wat maakt het uit om het even uit te stellen en alles door te nemen?

Lol ben je dronken wakker geworden? Luc M en Feedback :roflol:

Nou gaat erg lekker, vanaf telefoon dit volgen is k*t. Ik stem wel als ik vanavond thuis kom, wil niet verkeerde wegstemmen.

Nou Luc M misschien maar feedback?

Was dat vorige pot ook niet zo?
we hadden bijna de wolf, hij had al een paar stemmen. Plots komt daar Feedback, zichzelf verdacht maken. Mensen gaan spontaan naar haar toe.
Cult geofferd, wolf leeft nog...

Luc m komt constant out of the blue met een stem zonder dat ik hem zie mee lezen.

Zegt de man die pas 2/4 heeft gestemd...

Luc heeft 3/4 gestemd, Feedback, Peerebaum en Xavier63 allemaal 1/4.

Die laatste drie staan op mijn executielijstje voor vanavond, tenzij ze vandaag actief mee gaan doen.

----------
De draak viel vannacht aan.
De geisha sliep bij Biobeast.
----------
Jimbooo is dood, hij was burger.
Het is dag tot 22.00.

Weer een burger dood :(. Luc M vind ik idd ook verdacht, enkel stemmen en voor de rest niet veel laten weten. Even checken op wie hij allemaal gestemd heeft. Blijf voorlopig wel bij orgineel.

Dat je markrot als cult ziet begrijp ik nog wel enigsinds maar waarom je mij en biobeast als cult ziet snap ik niet. Of het moet een cult tactiekje zijn, geef 1 cult weg en 2 burgers zwart maken. Biobeast heeft nota bene op orgineel gestemd en jij was 1 van de eerste die op jaap ja gestemd heeft.

Omfg ik als cult. Heb altijd geprobeerd een objectieve analyse van de situatie te maken. Kan ik het helpen dat jaap zo raar speelt? :mad:

Zegt de man die pas 2/4 heeft gestemd...

Luc heeft 3/4 gestemd, Feedback, Peerebaum en Xavier63 allemaal 1/4.

Die laatste drie staan op mijn executielijstje voor vanavond, tenzij ze vandaag actief mee gaan doen.

----------
De draak viel vannacht aan.
De geisha sliep bij Biobeast.
----------
Jimbooo is dood, hij was burger.
Het is dag tot 22.00.

Waar bemoei je je mee, spel leider

Waar bemoei je je mee, spel leider

Tuurlijk je speelt in opdracht van de andere cults!
Hopelijk hebben ze jullie door dat jullie tot nu toe hebben toe gekeken (zo nu en dan een beetje te helpen) hoe wij elkaar uitmoorden!!

laat maar, succes burgers

Laatst bewerkt:
No offence Jombooo maar na executie mag je niet meer zo posten. Just saying. Ik zou me er ook graag mee bemoeien maar tis niet anders.

..

Laatst bewerkt:

Ja, je was overduidelijk een goede. Dat wist ik toen jaap stierf. En de draak wist dat kennelijk ook. Dat betekent niet dat ik jou dit heb toegewenst. Laat jou geraaskal dus even hangen als je nog respectabel wil zijn in volgende games.

Op dit moment is het me vrij onduidelijk wie wie is, dus wacht ik even de ontwikkelingen af en verzamel ik info. Mensen, get your ****ing shit together, want het lijkt erop dat de cults aan de winnende hand zijn.

Laatst bewerkt:
maxiamento

Verander die quotes van mij ff, wil me niet meer bemoeien met het spel

Ik wil die fag gewoon zien hangen

Gaat niet goed hier. Ik denk dat de geisha na al deze rondes toch al een idee moet hebben wie de draak is?
Ik moet trouwens zeggen dat het aantal paginas dat ik telkens moet bijlezen best wel meevalt. Bedankt daarvoor iedereen :D

Terug
Naar boven