MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ben nog niet genoeg overtuigd van orgineel. Luc M houdt zich angstvallig stil op de achtergrond. We worden hier hard bespeeld bro's.

Denk eens goed na. De namen die hier genoemd worden door velen. Hoe kan dat anders zijn dan een cult trein? Vaak zijn die stiekemerds op de achtergrond degene met de touwtjes in handen.

Luc M

Harde trein makkers, laat je niet foolen!

Luc M de mastermind :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol::roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 18:40 ----------

Luc M bespeeld ons hard :roflol:

Markrot, bearellejonas zijn cult. Nu de rest nog

Ik ben clean, probeer alleen de feiten boven tafel te halen.

Roth, maxi, bea stemden opeens in een kort tijdbestek achter elkaar op orgi, erg verdacht. Ik vermoed dat jij er ook wel bij zal horen. En dan nog 1 andere cult erbij? En de leugenaar. Nog 2 evils, Luc M en rob p?

Dat is mijn vermoeden, op basis van de info de laatste pagina's.
Haha, zie het legioen al tegen me opkomen met hatelijke argumenten :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 18:42 ----------

Luc M de mastermind :roflol:

:roflol::roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 18:40 ----------

Luc M bespeeld ons hard :roflol:

Jij staat ook op het lijstje makker. Ik accepteer alleen nog argumenten van mensen die ik als clean beschouw :rolleyes:

Boys, als er nog een burger uit klapt wordt het wel heel erg lastig. Wees nou verdorie verstandig....

Geef t op markrot, ik heb t vorig potje ook geprobeerd. De draak gaat hangen, wat een toeval. Orgineel gaat vnv hangen met deze uitslag en net als gisteren komen er pogingen om t alsnog te veranderen.

Geef t op markrot, ik heb t vorig potje ook geprobeerd. De draak gaat hangen, wat een toeval. Orgineel gaat vnv hangen met deze uitslag en net als gisteren komen er pogingen om t alsnog te veranderen.

Jij staat op het lijstje makker... silence :cool:

Sowieso gaan alle cults even op mijn negeerlijst.

AJUUS MAKKERS

Dit bericht is verborgen omdat Maxiamento op je negeerlijst staat.

:cool:

Damn bro groot verlies voor mij hier op DBB :roflol: zeikerd :roflol:

Orgineel

Markrot, bearellejonas zijn cult. Nu de rest nog

Right, omdat? Ik heb nog nergens afgeweken van mijn stem op orgineel. Ben al aan het kijken hoe het dan zit voor morgen. Orgie is volgens mij ook gewoon cult dus we hangen hem maar nu moet je gewoon goed in de gaten houden wie er verder nog cult is. Je verdenking op mij snap ik niet, je kan er volgens mij ook geen deftige reden voor geven? Dudemeister gaf trouwens een Evil rol aan want hier is dit nog altijd op gebaseerd. Of het de draak is kan je niet met zekerheid zeggen, maar it's worth the shot natuurlijk.

orgineel

Morgen meer tijd te posten

Right, omdat? Ik heb nog nergens afgeweken van mijn stem op orgineel. Ben al aan het kijken hoe het dan zit voor morgen. Orgie is volgens mij ook gewoon cult dus we hangen hem maar nu moet je gewoon goed in de gaten houden wie er verder nog cult is. Je verdenking op mij snap ik niet, je kan er volgens mij ook geen deftige reden voor geven? Dudemeister gaf trouwens een Evil rol aan want hier is dit nog altijd op gebaseerd. Of het de draak is kan je niet met zekerheid zeggen, maar it's worth the shot natuurlijk.

Nee weet ik, van markrot ben ik bijna zeker. Jou probeerde ik enkel te provoceren om een reactie uit te lokken, je herkent deze situatie toch met t vorige potje, dan kunnen we beter vol op orgineel gaan en heel misschien een fout maken dan weer onzekerheid houden lijkt mij.

Nee weet ik, van markrot ben ik bijna zeker. Jou probeerde ik enkel te provoceren om een reactie uit te lokken, je herkent deze situatie toch met t vorige potje, dan kunnen we beter vol op orgineel gaan en heel misschien een fout maken dan weer onzekerheid houden lijkt mij.

Yup en daar zijn we ook mee bezig, het is ook gewoon gebeurt volgens mij. Markie is dan morgen ook superverdacht natuurlijk. Maar de cults zijn niet dom en zullen wel tegen elkaar ingaan ook. Daarmee dat ik Luc M niet meteen van mijn verachtenlijst schrap, het feit dat Markie op hem stemt vind ik een minder goed argument dan het feit dat hij gewoon wat stemmen plaatst en voor de rest niet veel post. Ga eens even zijn votes bekijken. Hetzelfde geldt trouwens voor feedback , nog snel even online komen voor de rest inactief en dan een stem plaatsen op orgie om zichzelf veilig te stellen als hij cult blijkt te zijn. Haar verdenk ik echter een stuk minder omdat ze volgens mij de vorige 2 keren gewoon niet gestemd heeft. ( maar toen waren het ook gewoon good guys die hingen, buiten orgie als hij cult blijkt te zijn). Edit, Luc M stemde op zowel Jaap ja en jorgyboy.

Laatst bewerkt:
Boys, mijn excuses dat ik de laatste tijd amper post!! :o
Ik heb het drukker gehad dan verwacht

baerelle en bio :roflol: beetje burgertje spelen

Alleen al het feit dat er geen andere persoon als orgi naar voren wordt geschoven is voor mij al een bewijs dat hij geen cult is. Maar ik zie dat dit al niet meer te redden valt. Vannacht valt orgi en eet de wolf een andere burger op. En dan zijn we de meerderheid kwijt en hebben de cults vrij spel.

****ing out brahs...

Oke weer terug van de sauna en een etentje...
iemand clifs??

Terug
Naar boven