- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vast en zeker cult
Je bent er helemaal over uit thielen? En de reden dat ik cult ben is omdat ik jaap ja gestemd heb? Maar ik vertrouwde jaap ja niet en jij blijkbaar ook niet want je hebt zelf ook op hem gestemd. Beetje vreemd dus dat jij je conclusies trekt over dingen waar je zelf aan mee hebt gedaan.. We houden zo toch niemand meer over.. Game over.
.Stem vanavond alsjeblieft op orgineel, we zagen gister wat dat uitlokte en toen werd de verkeerde gepakt. kies nu aub de goeie shit zeg, sommige cults krijgen nog burgers mee hier ook
Jij en rob P irriteren me al het hele spelverloop met zulke reacties
Grapje boys. Had even zin in wat extra verwarring.
Vote:
orgineel
waarom dan?Maar is het enige argument tegen Orgineel nou nog steeds dat Dudemeister hem verdacht heeft gemaakt? En ofcourse de culttrein van gisteren, maar ongetwijfeld zitten er full r**ards burgers tussen die op Jaap gestemd hebben terwijl het obvious as **** was dat hij goed was.
Maar is het enige argument tegen Orgineel nou nog steeds dat Dudemeister hem verdacht heeft gemaakt? En ofcourse de culttrein van gisteren, maar ongetwijfeld zitten er full r**ards burgers tussen die op Jaap gestemd hebben terwijl het obvious as **** was dat hij goed was.
jullie moeten eens gaan kijken naar max. Was hij niet diegene die jaap liet hangen? Die cult wist natuurlijk als jaap er gister uit zou gaan dat ik vandaag sowieso zou hangen. Maxiamento
1. Rob P
4. BearelleJonas
5. Orgineel
7. Thielen
8. Daster
9. Luc M
10. Lork
11. Biobeast
12. Arnodsi
13. Peerebaum
14. Markrot
15. Roth
17. IMBAatwork
19. Maxiamento
21. Woopy
22. Xavier63
25. Feedback
zijn de overgebleven spelers, waarvan er 12 goed en 5 slechte tussen zitten, correct?