AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ik wil die fag gewoon zien hangen

Mkayy, dacht dat het gisteren redelijk duidelijk was dat Orgie hing en nu stem je om 11.30 al op max. Ik snap het echt niet meer. Volgens mij zijn we elkaar gewoon lekker aan het ophangen en lachen de cultjes ons gewoon uit.

Hierdoor scoor je btw echt niet zo goed op mijn radar Rob. Nu ik ga hier nog geen conclusies uittrekken, ik denk gewoon dat max voor vandaag niet zo'n slimme move is.

Ik wil die fag gewoon zien hangen

Succes gayboy :roflol: vast en zeker cult

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 11:35 ----------

Zijn er nog mensen die op orgineel willen stemmen of ben ik opeens het belangrijkste doelwit geworden? :rolleyes:

Stem vanavond alsjeblieft op orgineel, we zagen gister wat dat uitlokte en toen werd de verkeerde gepakt. kies nu aub de goeie shit zeg, sommige cults krijgen nog burgers mee hier ook

Nee mijn main idee is nog altijd orgineel. De dag is nog lang natuurlijk, even afwachten wat de rest zegt. Verder vind ik het raar dat Rob P plots op jouw stemt ipv Orgie en zit er ook wel iets in de theorie dat Luc M altijd stemt maar zich voor de rest niet moeit. Zou ook nog graag horen wat daster te zeggen heeft, was ook een van de eerste om op Jaap ja te stemmen en nu horen we hem ook niet meer. Niet dat ik hem verdenk maar hij had er volgens mij wel een goeie kijk op en zou eens willen waten wat hij er nu van denkt.

Serieuze mind**** wel, ook weer die verandering, had gedacht dat orgie sowieso hing vandaag en dan stemt Rob P als eerste op max..

Je bent er helemaal over uit thielen? En de reden dat ik cult ben is omdat ik jaap ja gestemd heb? Maar ik vertrouwde jaap ja niet en jij blijkbaar ook niet want je hebt zelf ook op hem gestemd. Beetje vreemd dus dat jij je conclusies trekt over dingen waar je zelf aan mee hebt gedaan.. We houden zo toch niemand meer over.. Game over.

had gewoon zin om wat ideeën de lucht in te gooien.
Voel je neit beledigd, het is meer een compliment namelijk ;).

Maar luc M z'n inactiviteit plus het feit dat deze wel stemt is wel apart, verklaart u nader!!!!

overigens ben ik dadelijk weg (zwemmen met koters van mn vereniging) en weet niet of ik op tijd terug ben dus ik hou me gewoon aan het plan van gisteren (voorlopig) Orgineel

Grapje boys. Had even zin in wat extra verwarring.

Vote:
orgineel

1. Rob P
4. BearelleJonas
5. Orgineel
7. Thielen
8. Daster
9. Luc M
10. Lork
11. Biobeast
12. Arnodsi
13. Peerebaum
14. Markrot
15. Roth
17. IMBAatwork
19. Maxiamento
21. Woopy
22. Xavier63
25. Feedback

zijn de overgebleven spelers, waarvan er 12 goed en 5 slechte tussen zitten, correct?

Jup moet een makkie worden.

Maar is het enige argument tegen Orgineel nou nog steeds dat Dudemeister hem verdacht heeft gemaakt? En ofcourse de culttrein van gisteren, maar ongetwijfeld zitten er full r**ards burgers tussen die op Jaap gestemd hebben terwijl het obvious as **** was dat hij goed was.

Maar is het enige argument tegen Orgineel nou nog steeds dat Dudemeister hem verdacht heeft gemaakt? En ofcourse de culttrein van gisteren, maar ongetwijfeld zitten er full r**ards burgers tussen die op Jaap gestemd hebben terwijl het obvious as **** was dat hij goed was.

Zo obvious was het niet imo. Hij kwam met behoorlijke gebroken argumenten aan en dacht daarom dat het een culttactiek was. Vond het ook behoorlijk vreemd dat hij er helemaal niet op in ging.

Yup en natuurlijk Jaap ja die dat gisteren 10x zitten zeggen heeft en nu goed blijkt te zijn. Logische stap is orgie nu hangen. Maar ik denk nog altijd dat we gewoon weer lekker onszelf allemaal aan het ophangen zijn.

jullie moeten eens gaan kijken naar max. Was hij niet diegene die jaap liet hangen? Die cult wist natuurlijk als jaap er gister uit zou gaan dat ik vandaag sowieso zou hangen. Maxiamento

jullie moeten eens gaan kijken naar max. Was hij niet diegene die jaap liet hangen? Die cult wist natuurlijk als jaap er gister uit zou gaan dat ik vandaag sowieso zou hangen. Maxiamento

Daar heb je een heel goed punt. Echter, denk ik toch echt dat we eerst jou moeten hangen om duidelijkheid te krijgen.

1. Rob P
4. BearelleJonas
5. Orgineel
7. Thielen
8. Daster
9. Luc M
10. Lork
11. Biobeast
12. Arnodsi
13. Peerebaum
14. Markrot
15. Roth
17. IMBAatwork
19. Maxiamento
21. Woopy
22. Xavier63
25. Feedback

zijn de overgebleven spelers, waarvan er 12 goed en 5 slechte tussen zitten, correct?

5 cults en 1 draak toch? dus 6 slechte

Terug
Naar boven