AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ok, dat was een nutteloze stem :p

Maar serieus, die BS van jou slaat nergens op... Ben continu heel actief geweest.
Heb wel gemeld dat ik een dag weg moest voor een wedstrijd, ben vrijdag middag weggegaan, en een stem uitgebracht voor ik ging.
Heb de boel een klein beetje proberen bij te houden gisteren avond met telefoon, maar dat is k*t.
Dat heb ik om precies te zijn 1x gezegd, en dan ineens zeg ik dat de hele week al.
Je kan net zo goed tellen als weerwolf game spelen.
Als een mongolide berggeit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.864
Dafuq jullie obsessie met berggeiten ineens?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verhaal bijna klaar. Ruim 2 kantjes tekst!

Ik ben kk lam hoopdat fie klote draak kapot gaat

Hoor je dat draak.. Je mag dood jonguh.. Wie dat ook leest

• #1.868
Dag vier breekt aan. Het nieuws over de monnik is het dorp al meerdere keren rond gegaan in de taveerne, waar Rob G nog ligt weg te rotten in een hoekje, wanneer de dorpsoudste binnen komt. “Mensen. Wij moeten vrezen voor ons leven, voor zover wij dat nog niet deden. Vannacht is de meest vredelievende inwoner van ons dorp gegrepen door de draak. Hij heeft gevochten als een held, maar heeft zich niet staande weten te houden. Ik heb zijn levenloze, doorweekte lijk aangespoeld gevonden aan ons geliefde meer. Waarschijnlijk is hij op de klippen geworpen door de draak. Door zijn overlijden en omdat hij geen opvolger heeft zullen wij de berg goud die door u aan de monnik geschonken is onder de overlevenden van de draak verdelen. Waarschijnlijk zal de tempel daardoor tijdelijk in verval raken, maar eerst zullen wij ons dorp moeten herbouwen voor de komende generatie.”

1337921929.jpg

Niemand durft te spreken, de monnik was immers een zeer geliefd man onder het volk.

“Ik heb aan u allen slechts één verzoek: vind de draak en slacht hem! Aan u, begrafenisondernemer, heb ik een tweede verzoek: haal dat lijk van Rob G weg en begraaf hem. Kom daarna zo snel mogelijk terug voor de stemming.”

De lijkschouwer doet wat hem wordt opgedragen en sleept het zware, blauw geworden lijf van Rob G de taveerne uit. Niemand helpt hem, maar zodra de deur dichtvalt barst het geschreeuw wederom los. Dreigementen vliegen de tafel over en weer, waarbij nauwelijks wordt geluisterd naar degelijke argumenten. Pas wanneer de stembanden rauw beginnen te worden, valt de eerste stem in de bus. Hij van Orgineel. “Waarom durf jij op Jaap Ja, onze dorpsoudste, te stemmen? Ben je niet goed snik? Wat heeft die man nou te winnen?” “Het gaat er niet om wat hij wil winnen, het gaat erom wat de dráák wil winnen!” “Wat een onzin, jij smerige cultist. Ik stem op jou!” Vervolgens valt de tweede stem in de bus.

“Kun je mij uitleggen...”, begint een derde, “...waarom onze eigen burgervader ons zou willen vermoorden?” “Ten eerste gaat het erom wat de dráák wil. Ten tweede heeft hij als enige die draak vast gehad. Ten derde, wanneer wij kijken naar zijn stemgedrag, heeft hij al twee van zijn eigen burgers de dood in gestemd met zijn dubbel tellende stem.”

Een voor een komen de stemmen binnen waarvan velen op de dorpsoudste. Zijn eigen dubbele stem maakt geen verschil meer, dat is bij het tellen wel duidelijk. Wanneer definitief blijkt dat de dorpsoudste de meeste stemmen tegen heeft durft echter niemand iets te doen, het is immers een stokoude man die hen nu aan staart. “Vergeet niet, stem morgen op Orgin......” Hij zwijgt. Van achter heeft Orgineel, zijn geduchte tegenstander van die dag, een groot keukenmes door de hals van de oude man gestoken. Snel volgt een tweede, recht door zijn hart. De mensen schrikken en krijgen enkele druppels bloed over zich heen. “Wa..wa..””Waarom deed je dát?!” “Simpel.”, spreekt Orgineel. “Hij moest dood, dus heb ik hem gedood.”

“Hé! Jij daar!”, gaat hij verder. “Zoek eens uit waar die trage begrafenisondernemer is. Hij had al lang hier moeten zijn.” Snel rent de burger de taveerne uit om op zoek te gaan. Wanneer hij terug komt heeft hij slechts een zin nodig om hen het nieuws te vertellen. “Hij is dood.” “Wat?!!”, reageert de helft van het volk in koor. “Kijk zelf maar!”

Orgineel wordt gecommandeerd om het zojuist door hem vermoorde lijf van de dorpsoudste mee ten nemen waarop hij braaf reageert. Men zijn allen lopen ze in stoet door het alweer donker wordende dorp. Wanneer ze bij het graf van Rob G aankomen, aanschouwen zij het vreemde tafereel. De begrafenisondernemer ligt met zijn broek op de enkels onder het levenloze lijf van Rob G. “Waarschijnlijk heeft hij geprobeerd om de penis van Rob G hard te krijgen als soort van rigor mortis om zichzelf vervolgens anaal te laten nemen. Blijkbaar is er iets mis gegaan en heeft hij het zware lijk van Rob G niet van zich af kunnen krijgen.” “Het is ook een klein, iel mannetje. Altijd al geweest!” “Ik ben blij dat dood is, misschien had hij dit anders ook bij ons gedaan!”

Omdat het nu toch al erg donker begint te worden besluiten ze het lijk van de dorpsoudste er gewoon op te gooien en ze alle drie tegelijk te begraven. Wanneer ze hiermee klaar zijn snellen ze naar huis, want de draak zal vannacht vast weer een slachtoffer maken.

En dat precies wat de draak gaat doen die nacht. Zoals elke avond houdt hij zich schuil totdat zijn menselijke lichaam in slaap valt en snelt dan het huis uit. In tegenstelling tot de nacht ervoor is hij vannacht erg snel op locatie. Omdat de persoon in kwestie hem echter sterk heeft geholpen de samurai te vermoorden, gunt hij hem een snelle dood. Hij slaat zijn vleugels uit en vliegt tot hoog boven het dorp. Ineens klapt hij zijn vleugels in en valt als een steen naar beneden. Hij kan nog enigszins bijsturen en slaat dan kort zijn vleugels open om via het grote raam van Jimbooo naar binnen te vliegen. Deze schrikt wakker, werkt zich op en voelt direct erna de puntige staart van de draak zijn borst doorboren. Het was een vlugge dood, hij heeft niet geleden.

Diezelfde nacht nog wordt iedereen gewekt. “Vandaag zullen we snel moeten zijn met stemmen, de cultisten raken aan de winnende hand!” “fl**ker toch op man, laat me eerst even slapen!”

De volgende dag verloopt het stemmen echter wel zeer snel. Orgineel wordt om logische redenen weggestemd. Om hem terug te pakken voor het vermoorden van de dorpsoudste besluit men hem niet te sparen. Zijn lichaam wordt vastgebonden aan het cachot, waarna iedereen naar huis gaat om de coïtusspeeltjes te halen die zij gebruiken voor hun fetishes. Het eerste wat men besluit te doen is een grote rubberen bal tussen de kaken van Orgineel te plaatsen, op deze manier kan hij in ieder geval geen pijnkreten meer voortbrengen. Daarna begint men hem zachtjes te slaan met leren riemen, waarvan in een aantal kleine spijkertjes zijn geslagen. Op deze manier takelen ze zijn langzaamaan zijn lichaam toe. Aan de andere kant van het plein heeft men besloten in grote emmers te gaan ontlasten, om deze vervolgens over Orgineel heen te gooien. Hij begint te huilen.

m17_19458725.jpg

Men besluit echter dat hij nog niet genoeg geleden heeft, waarop zij vervolgens een grote paarse dildo in de anus van Orgineel te rammen zonder glijmiddel. Schreeuwen gaat niet, maar wanneer het volk zijn tranenstroom ziet toenemen begint men te juichen. “Door gaan! Door gaan!”, klinkt het over het dorpsplein. En zo wordt de dildo steeds verder de anus van Orgineel in geramd. De druk binnenin zijn lichaam neemt toe en toe, waardoor de darmen van Orgineel scheuren. Wanneer dit eenmaal is gebeurt en er een gapend gat tussen de billen overblijft, gaat men over tot de laatste en meest gruwelijke daad. Een klein bijennest wordt de anus ingepropt, waarna men het gat afsluit met een buttplug. Zo wordt Orgineel van binnen opgegeten en zal hij de gehele nacht moeten lijden.

Alone+at+night.jpg

----------

Jaap Ja is dood, hij was dorpsoudste
Peerebaum is dood, hij was begrafenisondernemer
Jimbooo is dood, hij was burger
Orgineel is dood, hij was cultist

Wtf , orgineel was cult..

Als markrot wss cult is, wie is dan in godsnaam de wolf:roflol: Thx dudemeister, dacht dat je t gevraagd had:roflol:

Edit: Thx kwark voor de verhaallijn!

Ben je serieus verbaasd? Hij zei op de vorige pagina nog wie de draak op moest gaan eten vannacht. Was voor mij clue genoeg hoor :p, dat jij niet ziet... Of overheen gelezen?

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 23:58 ----------

Mooi verhaal kwark

Als markrot wss cult is, wie is dan in godsnaam de wolf:roflol: Thx dudemeister, dacht dat je t gevraagd had:roflol:

Dude heeft in zijn laatste post aangegeven dat hij een evil persoon op het oog had. Post die hij nog plaatste na zijn dood. Hij wist van een evil persoon en een goed persoon, vind het ook maar raar dat hij daarvoor als monnik Orgineel constant als draak anduidde, zijn we vet mee. Maar nu toch eindelijk een cult kunnen hangen :D.

Bedankt Kwark voor mijn nog enigsinds beschaafde dood.

Mooi geschreven!

Ok orgi is dus toch cult, ziet er naar uit dat zijn medecultisten hem hebben opgegeven. Jammer dat het spoort hier doodloopt, maar tenminste wel een cultistje eruit.

@ de homo's die mij cult noemen: denk eens verdomme goed na. Ik heb enkel geprobeerd de feiten op een rijtje te zetten. Ik zei nooit dat orgi geen cult was. Ik vond dudemeister's vage info mbt. orgi geen sterk argument, en zag op dat moment verdachtere figuren op basis van argumentatie/stemgedrag. En denk toch na: als ik cult was, zou ik van stem switchen naar orgi om verdenking te ontlopen, zoals de cultisten hebben gedaan. Kijk maar eens goed naar mijn spelgedrag de vorige game en oordeel maar. 95% heb ik het bij het juiste eind. Eerder mensen die zonder argumentatie gaan veroordelen: ZEER VERDACHT. Ik ben alleszinds benieuwd wat er deze nacht gebeurt.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 00:51 ----------

Mooi dat je je makker hebt laten vallen. Jij opereert vanuit the shadows, ik weet hoe jij speelt. Deze man is niet te vertrouwen.

edit: laat maar, heeft geen zin, meteen voor draak gaan

neemt peerebaum niemand mee het graf in?

1. Rob P
4. BearelleJonas
7. Thielen
8. Daster
9. Luc M
10. Lork
11. Biobeast
12. Arnodsi
14. Markrot
15. Roth
17. IMBAatwork
19. Maxiamento
21. Woopy
22. Xavier63
25. Feedback

11 goede en 4 slechte

Laatst bewerkt:
  • #1.876
edit: laat maar, heeft geen zin, meteen voor draak gaan

neemt peerebaum niemand mee het graf in?

Ik denk niet dat Peerebaum de komende drie dagen weet dat hij al dood is. Hééééééél eventueel laat ik hem als zombie uit zijn graf herriijzen ofzo, maar aan de andere kant had hij om dat te verdienen gewoon mee moeten spelen...

Ik bn te lam nog. Ik ga voor lucm moet wel cultphag zijn

Origineel vuile cult phag. Lekker dood

Origineeel dronken cult

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 03:47 ----------

phag

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 03:47 ----------

:d

Terug
Naar boven