AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Trouwens wel te mooi dat ik paar keer genomineerd ben tot nu toe in het spel en geen enkele keer met ook maar enige argumentatie :roflol:

Jup is inderdaad best raar, behalve dan dat ik je niet zo vaak zie in dit topic alleen nu wel nu er op je gestemd wordt... En dat je stemming op jaap ja begonnen bent en betrokken was bij het Rob G incident. Ik zeg niet per se dat ik je verdenk maar zijn wel dingen die bijdragen he.

Arnodsi gaat vandaag chauffeuren in de culttrein?

Waarom helpt een stem op een cult weinig? Cult eruit, vanavond wss een burger eruit door de wolf. Lekker boeie, als we zo doorgaan pakken we ze wel.

Arnodsi gaat vandaag chauffeuren in de culttrein?

Waarom helpt een stem op een cult weinig? Cult eruit, vanavond wss een burger eruit door de wolf. Lekker boeie, als we zo doorgaan pakken we ze wel.
Het is zondag, heb eindelijk eens tijd en moet niet werken ;)
Ik heb mij gisteren al geëxcuseerd dat niet echt actief was.
En met je gsm dit spel volgen is alles behalve handig

Ik moet toch niet doen wat de rest doet?
Mijn gevoel zegt dat daster schuldig is. En ik volg mijn gevoel.
De dag is nog lang, er kan nog vanalles veranderen.

Ja maar dat slaat nergens op bro, dat weet je zelf ook. Denk je nou serieus dat mensen met je meegaan op Daster omdat jij denkt dat hij cult is? Van Makrot kunnen we met zekerheid zeggen dat het een cult is, van Daster weten we het niet. Waarom speel je dan niet mee met ons, je burgervrienden (of zijn we dat stiekem toch niet van je?), en help je ons om cults eruit te gooien.

Ja maar dat slaat nergens op bro, dat weet je zelf ook. Denk je nou serieus dat mensen met je meegaan op Daster omdat jij denkt dat hij cult is? Van Makrot kunnen we met zekerheid zeggen dat het een cult is, van Daster weten we het niet. Waarom speel je dan niet mee met ons, je burgervrienden (of zijn we dat stiekem toch niet van je?), en help je ons om cults eruit te gooien.
Misschien is hij zelf wel cult ;)

Ik zeg toch niet dat jullie moeten meegaan? Of jij en daster zijn een cult en jij probeert mijn stem weg te krijgen?? :scratch:

Voorlopig stem ik op niemand, om misverstanden te vermijden. Ik zal wel zien wat er nog gebeurt in het spel. Ik stem straks wel

Ik zeg toch niet dat jullie moeten meegaan? Of jij en daster zijn een cult en jij probeert mijn stem weg te krijgen?? :scratch:

Voorlopig stem ik op niemand, om misverstanden te vermijden. Ik zal wel zien wat er nog gebeurt in het spel. Ik stem straks wel

Lijkt me sterk dat roth EN daster cult zijn. Roth kwam zelf met het voorstel voor daster.

Ik volg eerder Rob P zijn redenatie. Ga wss op Luc M stemmen. Vind zijn gedrag gewoon verdacht. Markrot ook wel maar Markie komt tenminste nog met wat argumentatie, dat duidt ergens meer op een goeie burger dan een cult. Mijn gevoel zegt me dus Luc M en Markie op de 2e plaats. Daster heeft volgens mij best wel een goeie visie over het spel maar hij zit gewoon ook niet altijd juist, dat gebeurt bij iedereen wel.

Wel raar idd dat orgineel Roth aanwijst en hem niet killt. Zou wel een bazencultmove zijn om Roth veilig te stellen maar ik geloof het toch niet echt. Het is wel iets om gewoon rekening mee te houden en even over na te denken. Voor hetzelfde geld was de draak gewoon zeker van Thielen en eet hij Roth vanavond dan op, ga dus al zeker niet op Roth stemmen.

Laatst bewerkt:
Ik maak een vergissing en gelijk zit iedereen op mijn nek? Kijk dan eens goed naar het stemverloop en oordeel dan of ik wel of geen cult zou zijn, denk goed na hoe je het zelf als burger/cult zou spelen... Op dit moment is het allemaal zo onduidelijk dat ik maar even mijn bek hou, aangezien ik als ik mijn onduidelijke vermoedens uitspreek ik zeker nog verdachter wordt in jullie ogen :rolleyes:

Imba is voor mij ook verdacht... Heb even zn posts teruggelezen en echt veel inbreng naar het zoeken naar cultisten is er nou ook weer niet. Het zijn meer algemene opmerkingen zonder sterk iemand te verdenken of iemand te verdedigen...

Markrot zou wel eens de ultieme Leugenaar kunnen zijn als ik er over nadenk.

Maar mijn stem voor nu is:

IMBAatwork

Ik volg eerder Rob P zijn redenatie. Ga wss op Luc M stemmen. Vind zijn gedrag gewoon verdacht. Markrot ook wel maar Markie komt tenminste nog met wat argumentatie, dat duidt ergens meer op een goeie burger dan een cult. Mijn gevoel zegt me dus Luc M en Markie op de 2e plaats. Daster heeft volgens mij best wel een goeie visie over het spel maar hij zit gewoon ook niet altijd juist, dat gebeurt bij iedereen wel.

Wel raar idd dat orgineel Roth aanwijst en hem niet killt. Zou wel een bazencultmove zijn om Roth veilig te stellen maar ik geloof het toch niet echt. Het is wel iets om gewoon rekening mee te houden en even over na te denken. Voor hetzelfde geld was de draak gewoon zeker van Thielen en eet hij Roth vanavond dan op, ga dus al zeker niet op Roth stemmen.

Luc heeft so far altijd goed gestemd...

Ergens heb ik ook wel weer een zwak voor Markrot, want die jongen snapte het vorige game ook niet zo goed. Er heilig van overtuigd dat ik niet de wolf was, dus aan de andere kant kunnen we hem zijn foute stemgedrag ook niet kwalijk nemen. Ik sta open voor andere suggesties, maar dan wil ik wel beargumentatie zien.

Ergens heb ik ook wel weer een zwak voor Markrot, want die jongen snapte het vorige game ook niet zo goed. Er heilig van overtuigd dat ik niet de wolf was, dus aan de andere kant kunnen we hem zijn foute stemgedrag ook niet kwalijk nemen. Ik sta open voor andere suggesties, maar dan wil ik wel beargumentatie zien.

Wtf roth, je bent toch niet serieus de draak he?

Lijkt me sterk dat roth EN daster cult zijn. Roth kwam zelf met het voorstel voor daster.
Ik zou er niet van verschieten.
Eerst komt hij met het voorstel af, maar stemt hij niet op daster.
Als er dan wel iemand op daster stemt, verdedigd hij daster :dunno:

Heb jij vorige game wel opgelet, ik was toen 100% juist en heb systematisch de cultisten eruit geknikkerd door aggresief spel. Ditmaal door raar spel van sommigen (jaap) helaas een verkeerde beslissing, maar 95% van de keren zit ik precies juist. Whatever, ik ga even alles rustig analyseren en post later op de dag wel mijn visie. En zie maar wat je er mee doet, maar ik raad jullie aan objectief de informatie op een rijtje te zetten, ipv je gevoel te volgen, want deze is makkelijk te manipuleren door cults, die vervolgens buiten schot blijven.

Veel succes nog mijn broeders, weinig hints zijn nog opgelost dus er moet genoeg te vinden zijn in de verhale......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.920
ik moet wel zeggen dat dit het beste spelletje tot nu toe is!
Nog wat karma voor jou kwarkvarken!!

---------- post toegevoegd sun 24 jun 2012 om 14:40 ----------

:fuu: Je moet wat karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je kwarkvarken opnieuw punten kan geven.

<3

Terug
Naar boven