MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Mooi verhaal weer kwark, had de dag eerder al op orgineel gestemd, dacht dat hij er al uit was eigenlijk maar dat zal ik dan wel niet goed gezien hebben.

Ben er weer helemaal bij, wedstrijd was top, super leuke dag geweest.
Jammer dat 1 deelnemer is afgevoerd met waarschijnlijk gebroken nek/nekwervel. Zag er nasty uit man. (yoke klap in zijn nek gehad)

Zal de boel even goed helemaal terug lezen want heb het niet helemaal goed kunnen volgen in mijn absentie.

Ik vind het toch wel een fijne gedachte dat jij daar lekker naakt in bad hebt gezeten Kwark, en dit uiterst gedetailleerde verhaal over mijn erecte penis hebt geschreven. M m mmmm :eyebrow:

Ik vind het toch wel een fijne gedachte dat jij daar lekker naakt in bad hebt gezeten Kwark, en dit uiterst gedetailleerde verhaal over mijn erecte penis hebt geschreven. M m mmmm :eyebrow:

:fuu:
in zijn nakie.. en mij zo'n dood laten sterven....

Kwark, wil je ons niks vertellen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.887
Oja. nieuws over vannacht, verhaal komt vanavond, echt geen zin in nu na 2,5u typen gisteravond.

De draak heeft Thielen opgegeten, hij was winkelier (vanaf nu worden er dus geen prijzen meer weggegeven).
De geisha sliep bij Markrot.

----------
Thielen is dood, hij was winkelier.

Makrot, protecting cults since june 19th. Laten we hem pakken

Wtf??? Gisteravond heeft orgineel nog duidelijk aangegeven roth op te vreten en opeens wordt thielen opgegeten ??? Thielen had nog op jaap ja gestemd toen. Snap er helemaal niks meer van.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 12:41 ----------

Tenzij orgineel roth immuun wou stellen, maar dan moet hij valsgespeeld hebben en de draak gehint hebben? Maar er is helemaal geen verdenking tegen roth geweest. Misschien wat ver gezocht. Wel een beetje vaag.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 12:44 ----------

Ja of hij rekende op dat dit gedacht zou worden en heeft valsgespeeld door te laten lijken dat het een cult is door hem niet te laten opeten en en ??? t*ring wat een mind****

Of roth is de draak?

Wtf??? Gisteravond heeft orgineel nog duidelijk aangegeven roth op te vreten en opeens wordt thielen opgegeten ??? Thielen had nog op jaap ja gestemd toen. Snap er helemaal niks meer van.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 12:41 ----------

Tenzij orgineel roth immuun wou stellen, maar dan moet hij valsgespeeld hebben en de draak gehint hebben? Maar er is helemaal geen verdenking tegen roth geweest. Misschien wat ver gezocht. Wel een beetje vaag.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 12:44 ----------

Ja of hij rekende op dat dit gedacht zou worden en heeft valsgespeeld door te laten lijken dat het een cult is door hem niet te laten opeten en en ??? t*ring wat een mind****

Gast..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat ijl je nou weer? Je hele verhaal slaat nergens op.

EN HOU NOU VERDOMME EENS OP MET MIJ STEEDS ZWART TE MAKEN

Sorry :roflol: Het is alleen zo vaag, waarom heeft de draak jou niet opgegeten? Jij was een vrij duidelijk doelwit geweest.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 13:25 ----------

Maar wie the **** is dan de draak? Dat markrot een cult geloof ik wel. Maar voor de rest komen we geen stap verder.

Wat is het plan vandaag qua stemmen?
Ofwel : wie moet er uit?

Sorry :roflol: Het is alleen zo vaag, waarom heeft de draak jou niet opgegeten? Jij was een vrij duidelijk doelwit geweest.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 13:25 ----------

Maar wie the **** is dan de draak? Dat markrot een cult geloof ik wel. Maar voor de rest komen we geen stap verder.

Ik ben lief voor de draak, dus de draak is lief voor mij. Zo werkt dat.

Spelers erin;
1. Rob P
4. BearelleJonas
7. Thielen
8. Daster
9. Luc M
10. Lork
11. Biobeast
12. Arnodsi
14. Markrot
15. Roth
17. IMBAatwork
19. Maxiamento
21. Woopy
22. Xavier63
25. Feedback

Daster vertrouw ik voor geen ****. Heb geen beargumentatie, maar door zijn speelwijze is hij voor mij verdacht.

Makrot is sowieso een cult, de manier waarop hij constant de aandacht van Orgineel wist af te leiden, 100%. Laten we vandaag Makrot eruit gooien.

Makrot

Mee eens

Markrot

Ik vertrouw mezelf niet eens :roflol: Ik ben makkelijk aas geweest voor de cultisten tot nu toe :o

Moet wel toegeven dat ik paar verkeerde keuzes heb gemaakt, al is Orgineel gelukkig wel terecht weggestemd. Ik heb ook het idee dat de cultisten weinig moeite hoeven te doen omdat iedereen elkaar hier wel zwart maakt.
En laten we eerlijk zijn, als de cultisten zich een beetje op de achtergrond houden is de kans natuurlijk ook groot dat er een goede wordt weggestemd, want die waren nou eenmaal flink in de meerderheid.

Gevoelsmatig vind ik spelers waarvan je het niet meteen zou denken verwacht, zoals Rob G 2 rondes geleden en Markrot eigenlijk ook wel. Maar na de blunder op Rob G durf ik daar nu niet 1, 2, 3 op te stemmen. Als hij een cultist is, props voor hem iig, want dan speelt hij het goed.

Ik denk er nog even goed over na en bewaar mijn stem voor tot over een paar uurtjes...

Ik moet wel zeggen dat dit het beste spelletje tot nu toe is!
Nog wat karma voor jou kwarkvarken!!

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 14:40 ----------

:fuu: Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je kwarkvarken opnieuw punten kan geven.

Trouwens wel te mooi dat ik paar keer genomineerd ben tot nu toe in het spel en geen enkele keer met ook maar enige argumentatie :roflol:

Ik stem IMBAatwork , waarom? Omdat hij t op de achtergrond meespeelt net zoals iedere wolf tot nu.toe. Ik kan ook op een ander stemmen, maar de keus op markrot helpt voor mijn gevoel weinig

Terug
Naar boven