- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anu is misschien mogelijk een cultist maar ik zal eerder kijken naar de mensen die peanuthead op een zo subtiel mogelijke wijze proberen te beschermen. De bovengenoemde weet ik het zeker van.
haha zo sadals je dus op iemand stemt, val je gelijk af als 'cultist'?
had peanut toch gelijk over lukraak.
ik heb niet gestemd de laatste keer, en gelijk beschreven als cultist.
probeer er maar niet onderuit te komen
ik schreeuw het niet lukraakik wil de cultist zijn.
goed idee verder,. ben benieuwd of het gaat lopen.
Ik hoorde dat peanut veilig was..hij is bang voor dieren met haren
Vanavond hebben ze john de wolff bij studio voetbal te gast, ik hoorde dat er iemand zwaar fan was van feijenoord
De achternaamgenoten maken een groot deel uit van de top..Ik ben blij dat pinda zich offert.
en dat jullie er in geloven.
haha zo sadals je dus op iemand stemt, val je gelijk af als 'cultist'?
had peanut toch gelijk over lukraak.
ik heb niet gestemd de laatste keer, en gelijk beschreven als cultist.
Suicide sid & Remi AFCA
De wolf slaat s'nachts toe dmv P.M. we zullen moet afwachten of de wolf jullie vlees genadig zal zijn..
Whahaha, omdát ik foutief peanuthead beschermde ben ik volgens jullie een cultist, je moet dus oppassen op wie je stemt. Waarschijnlijk zijn het de cult fags die telkens zondebokken creeren. Oh en pipa is onze jager
pipa is de jager niet, ik weet wie het wel is 
Hoezo?
---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 10:21 ----------
Ik heb jou nooit genoemd. Ik zeg dat je een mogelijke cultist bent. Van daniel20, starter20 en orgineel weet ik het vrijwel zekerpipa is de jager niet, ik weet wie het wel is
![]()
Hoezo?
---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 10:21 ----------
Ik heb jou nooit genoemd. Ik zeg dat je een mogelijke cultist bent. Van daniel20, starter20 en orgineel weet ik het vrijwel zekerpipa is de jager niet, ik weet wie het wel is
![]()
?Hoe kan jij in hemelsnaam nu al zo zeker zijn wie wie is?

. Volgende ronde toch wat serieuzer proberen mee te spelen
.wanneer mag ik weer stemmen? ik ben het spuugzat dat ik als cultist wordt aangezien. ik weet wie de wolf is en ik weet ook wie het meisje is (via betrouwbare pm's).
dus, su en laat me mijn stem uitbrengen.
Waarom ben je zeker over daniel20, starter en origineel? En hoe weet je wie de jager wel is en wie niet?
wanneer mag ik weer stemmen? ik ben het spuugzat dat ik als cultist wordt aangezien. ik weet wie de wolf is en ik weet ook wie het meisje is (via betrouwbare pm's).
dus, su en laat me mijn stem uitbrengen.
Ok, op jou ga ik dan niet stemmen komende ronde en met je mee stemmen. Maar jouw stem is dan beter ook de wolf want anders hang je de ronde er na wel wat mij betreft.
Edit: mssn kunnen we wel met zijn allen in Daniel's kaart spelen en zijn stem volgen? Dan weten we direct of hij uit zijn nek lult of niet.