Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

haha zo sad :roflol: als je dus op iemand stemt, val je gelijk af als 'cultist'?

had peanut toch gelijk over lukraak.

ik heb niet gestemd de laatste keer, en gelijk beschreven als cultist.

Het klote aan het spel spelen online is wel dat we lichaamstaal missen. Er zijn er zo veel die niets hebben gezegd en geen stem hebben uitgebracht en sommigen die niets zeggen en enkel stemmen.

Anu is misschien mogelijk een cultist maar ik zal eerder kijken naar de mensen die peanuthead op een zo subtiel mogelijke wijze proberen te beschermen. De bovengenoemde weet ik het zeker van.

T enige probleem waar we tegen aan lopen is de wolf.... De cultisten weten wie dat is... alleen de wolf weet niet wie de cultisten zijn... T probleem daarbij is dat de wolf net zo goed op Peanut gestemd kan hebben, hij wist tenslotte niet wie de cultisten waren.

haha zo sad :roflol: als je dus op iemand stemt, val je gelijk af als 'cultist'?

Je hebt genoeg hints gegeven over cultist zijnde :p probeer er maar niet onderuit te komen :p ik schreeuw het niet lukraak

bewijslast voor daniel20

ik wil de cultist zijn.

goed idee verder,. ben benieuwd of het gaat lopen.

Ik hoorde dat peanut veilig was..hij is bang voor dieren met haren

Vanavond hebben ze john de wolff bij studio voetbal te gast, ik hoorde dat er iemand zwaar fan was van feijenoord

De achternaamgenoten maken een groot deel uit van de top..Ik ben blij dat pinda zich offert.

en dat jullie er in geloven.

Laatst bewerkt:

Even de groepsdynamica analyseren vind ik toch al iets minder lukraak. Niet iedereen die Peanut beschermde is schuldig, daar heb je gelijk in. Elke ronde zal het iets minder lukraak stemmen worden.

Whahaha, omdát ik foutief peanuthead beschermde ben ik volgens jullie een cultist, je moet dus oppassen op wie je stemt. Waarschijnlijk zijn het de cult fags die telkens zondebokken creeren. Oh en pipa is onze jager

Deze twee staan hoog op mijn lijstje.. hmm

Hoezo?

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 10:21 ----------

Whahaha, omdát ik foutief peanuthead beschermde ben ik volgens jullie een cultist, je moet dus oppassen op wie je stemt. Waarschijnlijk zijn het de cult fags die telkens zondebokken creeren. Oh en pipa is onze jager

Ik heb jou nooit genoemd. Ik zeg dat je een mogelijke cultist bent. Van daniel20, starter20 en orgineel weet ik het vrijwel zeker :p pipa is de jager niet, ik weet wie het wel is :p

Hoezo?

Ik heb jou nooit genoemd. Ik zeg dat je een mogelijke cultist bent. Van daniel20, starter20 en orgineel weet ik het vrijwel zeker :p pipa is de jager niet, ik weet wie het wel is :p

Waarom ben je zeker over daniel20, starter en origineel? En hoe weet je wie de jager wel is en wie niet?

wanneer mag ik weer stemmen? ik ben het spuugzat dat ik als cultist wordt aangezien. ik weet wie de wolf is en ik weet ook wie het meisje is (via betrouwbare pm's).

dus, su en laat me mijn stem uitbrengen.

Hoezo?

Hoe kan jij in hemelsnaam nu al zo zeker zijn wie wie is :p?

:roflol: snap nu echt nog maar de helft van dit spel

wanneer mag ik weer stemmen? ik ben het spuugzat dat ik als cultist wordt aangezien. ik weet wie de wolf is en ik weet ook wie het meisje is (via betrouwbare pm's).

Ok, op jou ga ik dan niet stemmen komende ronde en met je mee stemmen. Maar jouw stem is dan beter ook de wolf want anders hang je de ronde er na wel wat mij betreft.

Edit: mssn kunnen we wel met zijn allen in Daniel's kaart spelen en zijn stem volgen? Dan weten we direct of hij uit zijn nek lult of niet.

Laatst bewerkt:
Waarom ben je zeker over daniel20, starter en origineel? En hoe weet je wie de jager wel is en wie niet?

Instinct en de hints die daniel gaf vind ik toch best wel duidelijk. Starter maakt zich ook onnodig verdacht. De jager is ook instinct. Mensen die zichzelf verdacht maken of vage opmerkingen maken mogen sowieso wel branden toch?

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 10:43 ----------

Hoe kan jij betrouwbare pm's hebben gekregen over wie de wolf en wie het meisje is als je het spel volgens de regels speelt?

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 10:50 ----------

Ok, op jou ga ik dan niet stemmen komende ronde en met je mee stemmen. Maar jouw stem is dan beter ook de wolf want anders hang je de ronde er na wel wat mij betreft.

Edit: mssn kunnen we wel met zijn allen in Daniel's kaart spelen en zijn stem volgen? Dan weten we direct of hij uit zijn nek lult of niet.

Ik vind het goed, ik stem wel met Daniel mee

Tja.. dat is betrouwbaar, ik speel iig niet vals.

Terug
Naar boven