Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Ok ik snap het

fuaaarrkk, een weerwolf in een dorp vol met BB'ers... hij moet zeker op een gigantische bulk zitten :D

Even een vraagje, is het raar voor een man om een jurk te dragen ? of hoe zou je de rol van meisje moeten spelen (No hint fags)

Het punt is dat je die informatie al leek te hebben voordat het nacht is geweest..
Maar ik stem een ronde met je mee om te zien of je de waarheid spreekt

Wanneer weten we nu wie er is opgegeten?:meal:

hahahaha ik heb de wolf gespot! hij was aan het flexen voor de camera!!

YoungTaylorLautner.jpg

Problem cultfags :D

slechte bait van peer

Oke aangezien ik niet voor niks opgevreten wil worden wil ik jullie dan toch maar instructies geven over de volgende te doden verdachten voordat het te laat is:

Daniel20
Starter20
Orgineel

Dit zijn de cultisten.

WIST DU WOL WAS EIN CULT IST?
742198-399447b2118a32134137495dd1e589cd.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 12:07 ----------

aber die valt immer nicht ver von der baum!

Oke aangezien ik niet voor niks opgevreten wil worden wil ik jullie dan toch maar instructies geven over de volgende te doden verdachten voordat het te laat is:

Daniel20
Starter20
Orgineel

Dit zijn de cultisten.
jup dit wil ik ook melden en Suicide Sid is de hex.

jonguh, anu, wat lul je nou. jij bent een cultist!

Zeker niet hij is hoog geleid g

Pinda heeft al aangegeven niet echt mee te willen doen. Zou het geen afspraak kunnen zijn tussen suicide sid en pinda zodat suicide niet verdacht is als cultist?

Begin toch ook Anu wel een beetje te verdenken dat het een cultist is.
Hoop dat kwarkvarken snel bekend maakt wie opgegeten is, kunnen we weer stemmen.

i dont think you trust in my selfrighteous Suicide.

niet alleen cultisten weten dat.

waarom? ik speel niet vals, maar wie zegt dat ik dan per direct een cultist ben?

Je bent zelf 1 van de 2? T meisje krijgt hint over wolf & andersom... dus oftewel je hebt een hint gehad waardoor je weet wie de wolf is, of je weet wie t meisje is ... Lijkt mij de beste verklaring...

Of je lult uit je nek natuurlijk, dat kan natuurlijk ook.

Welke speler houdt van feyenoord?

Terug
Naar boven