Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Nog een tip:

Hoe meer je post, des te eerder je wordt aangekeken als wolf/cultist. Wat een onzin.
Jullie bazeren jullie feiten op grapjes / instinkers etc. van mede forum leden.

Ach, ik ben benieuwd.

Groeten starter20, aka de wolf.

De forumleden die grapjes maken hebben we ook geen moer aan... Als een medeburger ons op t verkeerde been probeert te zette doordat ie denkt dat ie dan grappig is dan is degene ons alleen maar tot last, dus dat ie dan dood is, is behalve zn eigen schuld, ook nog een toegevoegde waarde voor t spel... Jij daarentegen heb ook totaal geen toegevoegde waarde voor t spel... Oftwel je bent wolf, cultist, dorpsgek, anarchist of je bent jager, meisje, heks, burger... Ik veronderstel dat de laatste 4 zolang mogelijk willen overleven dus nooit reacties wil uitlokken zoals jij nu doet.. Dat gezegd hebbende mag jij van mij dus ook opgehangen worden. want of je een burger bent of niet...Niks van wat je zegt zou bruikbaar kunnen zijn om de wolf te pakken dus je bent nutteloos.

Volgens mijn is daniel de anarchist hij praat zoveel :roflol:

Ik kan wel zien dat jij niet voor john de wolf bent. je begrijp het niet helemaal.

maar who cares, hang me ouwe.
Als ik maar karma krijg voor mijn dood.

Volgens mijn is daniel de anarchist hij praat zoveel :roflol:

Gast... ik probeer me er onderuit te lullen. ga je dit soort shit posten.
ik zeg toch ook niet dat jij een in real life een meisje bent.....

In principe hoeft alleen de wolf maar 's nachts te PM'en.

Het meisje MAG naar de wolf kijken, hoeft niet.
De jager MAG wacht houden bij iemand, hoeft niet.
De heks MAG vragen of iemand de wolf is, hoef niet.

De wolf MOET iemand opeten, anders komt hij niet uit met zijn voedingsschema :p

Kort samengevat : plz vertel ons wie opgegeten is Kwarkvarken.

3 personen zijn erg verdacht.

1e plaats: Suiecide
2e plaats: Anu
3e plaats: Remi AFCA (maar i love you vanwege Ajax)

Daarnaast zijn alle personen die stil zijn verdacht.
Maar goed, ik ga een lekker mensgeltje brouwen. I need some chilling time
Daarna ga ik mijn kamer opruimen met een bezem.

Meneer gaat even doen alsof hij de heks is. Het enige wat je voor mij persoonlijk hebt bewezen met deze post is dat je de heks zeker niet bent en mensen op het verkeerde been wil zetten. De vraag is alleen waarom?

Meneer gaat even doen alsof hij de heks is. Het enige wat je voor mij persoonlijk hebt bewezen met deze post is dat je de heks zeker niet bent en mensen op het verkeerde been wil zetten. De vraag is alleen waarom?

:roflol:,, dat ie de heks niet is, is 1 ding wat zeker is.

Bishes dat jullie denken dat ik geen heks ben is jullie probleem:D

Ik ga nu de loop van mijn geweer schoonmaken.
En daarna ga ik mijn vrouw vol pompen met sperma

:trollface::trollface::trollface::trollface::trollface::trollface::trollface:

John de
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

houd van feijenoord. Geloof mij nu maar.

Hij wilt de aandacht van hem afhebben als cultist, hij kwam op voor pinda met dat racisme verhaal. (pagina 11 geloof ik) En wilt nu zelf geen staaf in zijn reet.
Verdacht... erg verdacht...

z1000 is gewoon een attentionwhore, dus dan is het ook duidelijk welke rol hij heeft.

I love the attention.:D

De reden dat ik de aandacht van Pinda wou afleiden is omdat niet geloofde dat hij de wolf was.

Suiecide zit iedereen tegen elkaar op te stoken. Hij is de wolf denk ik.

I love the attention.:D

De reden dat ik de aandacht van Pinda wou afleiden is omdat niet geloofde dat hij de wolf was.

Suiecide zit iedereen tegen elkaar op te stoken. Hij is de wolf denk ik.

Óke, maar wrm zeg je dat je de heks bent terwijl je t niet bent? srs question

Óke, maar wrm zeg je dat je de heks bent terwijl je t niet bent? srs question

Hieruit kan ik afleiden dat jij weet wie de heks is.
Jij bent dus de heks. :D

Nee ik zet graag mensen op het verkeerde been.
Ik hou een beetje van gekke dingen doen. En iedereen zo de zeik in te nemen.:D

Dat jij me op nummer 2 zet :( hopelijk ben ik nog wel nummer 1 in je hart! ik vind nog steeds dat we als eerst de stille moeten vermoorden!

Nou hierbij heb je dus toegegeven dat je de heks echt niet bent, maargoed ik ben de heks niet. srs. Daarbij stond ik op je lijst als nummer 3 als "verdachte" personen, dan kan ik niet eens de heks zijn.. tenzij je doel is om de "goede" te vermoorden ofcourse.

Nou hierbij heb je dus toegegeven dat je de heks echt niet bent, maargoed ik ben de heks niet. srs. Daarbij stond ik op je lijst als nummer 3 als "verdachte" personen, dan kan ik niet eens de heks zijn.. tenzij je doel is om de "goede" te vermoorden ofcourse.

Ik vond je eerst verdacht. Nu niet meer. Je bent de heks:D
Maar je kan ook een geliefde zijn. Want je vertoonde liefde in het begin hmmmmmmmm.

Suiecide staat nog steeds op nummer 1 bij mij.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 14:03 ----------

Dat jij me op nummer 2 zet :( hopelijk ben ik nog wel nummer 1 in je hart! ik vind nog steeds dat we als eerst de stille moeten vermoorden!

In real life. Nummer 1 in mijn hart. Sowieso

Terug
Naar boven