MuscleMeat

Forumgame: Weerwolf

Ik vin daniel20 ook nog steeds verdacht, maar mijn gevoel is het echt wel Peerebaum. Daniel20 en z1000 hebben zich zo verdacht gedragen dat het haast dom zou zijn. Peerebaum is gewoon low profile gebleven. Daniel20 en Z1000 zijn nu duidelijk aan het afleiden van Peerebaum. Alleen ROB P. Is hij het meisje, de heks ook een cult phag, of doet hij gewoon interessant?

Ja maar als ik de jager was zou ik me ook lowprofile gedragen is immers een grote stoorzender voor dolfje.

Ik vin daniel20 ook nog steeds verdacht, maar mijn gevoel is het echt wel Peerebaum. Daniel20 en z1000 hebben zich zo verdacht gedragen dat het haast dom zou zijn. Peerebaum is gewoon low profile gebleven.

Klopt. Daniel20 en z1000 zijn veilige keuzes... daarvan weet je dat als je 1 van hun eruit stemt in ieder geval verder komt met t spel... Van peerebaum weet ik t gwn niet zeker... ik d8 eerst dat Piepa jager was maar aangzn hij geliefde was moet t dus iemand anders zijn.. en ik denk dus aan peerebaum... ik ga wel effe alles teruglezen van peerbaum misschien wordt ik dan wat wijzer.

Wat betreft jezelf weet je al dat het klopt. Ik hou me ff stil nu.

holy **** :) Als de wolf niet hangt straks, ben jij het volgende slachtoffer. Jager, protect this b*ch at all time.

edit: Langs de andere kant, als Peer de jager is... dan gaat de wolf gewoon eerst voor Peer gaan...

Laatst bewerkt:
Ik vind Remi en Secuide vanaf het begin al verdacht.

Het lukte ze goed om iedereen op het verkeerde been te zetten.
Jullie houden je zelf mooi uit de wind.

Hoe iedereen achter mekaar aanloopt is echt lachwekkend. :roflol: Er zit volgens mij gewoon 1 cultist tussen met ervaring en die naait jullie er allemaal bij. :roflol: Beetje jammer, want zo kunnen we natuurlijk nooit de goeie pakken.

Niemand luistert nog naar jou (behalve daniel20, en jij bent nog de enige die naar Daniel20 luistert.... verdacht) :)

holy **** :) Als de wolf niet hangt straks, ben jij het volgende slachtoffer. Jager, protect this b*ch at all time.

edit: Langs de andere kant, als Peer de jager is... dan gaat de wolf gewoon eerst voor Peer gaan...

Ik zeg daniel20, z1000 is gewoon een vage.
En als peerebaum de jager is zorgt de wolf er wel voor (zichzelf kan ie niet beschermen meen ik).

Wat z1000 over Remi en Sid zegt overigens is wel waar mochten zij aan die kant staan chapeau prachtig gespeeld zover. Maar voorlopig vertrouw ik ze nog (zover ik dat uberhaupt doe).

Klopt... maar als we de jager wegstemmen heb je strax dat de jager weggestemt is en rob opgegeten... We zullen t risico dus moeten nemen om op iemand anders te stemmen... Daniel20?

En als peerebaum de jager is zorgt de wolf er wel voor (zichzelf kan ie niet beschermen meen ik).

Wat z1000 over Remi en Sid zegt overigens is wel waar mochten zij aan die kant staan chapeau prachtig gespeeld zover. Maar voorlopig vertrouw ik ze nog (zover ik dat uberhaupt doe).

Ja, idd... Eigenlijk zijn ik, maxi en Remi een beetje zoals het duo Daniel20, starter20 en z1000 :roflol:

Enige verschil is wel dat hun clubje tot nu toe geen goed clubje bleek te zijn.

Ik spreek de waarheid.
Ik sta aan de goede kant. Ik heb er belang bij als de wolf dood gaat. Srs.

Remi en Secuide zitten vanaf het begin af aan al te fokke. Al hoewel Remi nog steeds een heks kan zijn.

Secuide daar in tegen is heel verdacht. Ik stem ook op Secuide

Klopt... maar als we de jager wegstemmen heb je strax dat de jager weggestemt is en rob opgegeten... We zullen t risico dus moeten nemen om op iemand anders te stemmen... Daniel20?

Ik weet het niet. Ik wil Rob P nu ook niet zo maar vertrouwen en heb het gevoel dat Peerebaum gewoon de wolf is.

Ik zie Daniel20 en Z1000 zeker als cultist en dorpsgek, of beide cultisten (hoeveel waren er in totaal?). Denk dat als we hun erbij lappen, dat het zeker geen verlies is voor het dorp, maar denk ook niet dat 1 v hun 2 de wolf is. Langs de andere kant zijn zij een veilige keuze, en geeft het de heks en het stille meisje nog een extra nacht om uit te zoeken wie wel de wolf is.

Wil mijn stem voorlopig wijzigen en niet Peer nomineren Als ik moest kiezen tussen z1000 en daniel20, dan is het daniel20. Ik kies in functie van de meerderheid.

edit: mocht het verhaal van kwarkvarken een hint bevatten, nl. dat de wolf mij wou hebben. Dan is Daniel20 (of Remi) een goede keuze aangezien ik hen de vorige ronde verdacht.

Laatst bewerkt:
Ik spreek de waarheid.

Remi en Secuide zitten vanaf het begin af aan al te fokke. Al hoewel Remi nog steeds een heks kan zijn.

om te beginnen zal ik eerst effe de moeite nemen om zn naam goed te typen;)

Ja Remi vond ik gisteren ook al verdacht, vandaar dat ik gisteren ook al op hem had gestemd.

Remi AFCA

Ik spreek de waarheid.

Ik weet het nog niet ben toch nog wel voor 10 uur online ;p.
Maar ben naar college jongens, have fun.
Z1000 nog veel plezier met schaken je zult vast genoeg tegenstanders in dat koppie van je kunnen vinden :P.

Ik weet het niet. Ik wil Rob P nu ook niet zo maar vertrouwen en heb het gevoel dat Peerebaum gewoon de wolf is.

Ik zie Daniel20 en Z1000 zeker als cultist en dorpsgek, of beide cultisten (hoeveel waren er in totaal). Denk dat als we hun erbij lappen, dat het zeker geen verlies is voor het dorp, maar denk ook niet dat het de wolf is.

Rob P is safe, geloof me... en nee denk idd niet dat 1 van de 2 de wolf is... we kunnen ook voor sezerosezer gaan...?

Terug
Naar boven