- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Believe me dat ben ik niet... die cultist starter20 wou me gewoon zwarte maken... we pakken die haarbal straks gewoon maar wie o wie... ik blijf bij de stille dorpsgenoten...Ik dacht serieus dat je wolf was... maargoed vertrouw Rob P erop dat je t niet bent... alleen zou jammer zijn als Rob een hint gekregen heeft en vervolgens de rol gek heeft gekregen waardoor die hints dus vals zijn...
Het idee achter de gek is dat hij iemand speelt die hij dus niet is. Zo heb ik BobbyV de rol van gek gegeven, maar hem verteld dat hij anarchist is. Zo zou hij dus (onnodig) veel voor afleiding en intriges en shit zorgen. Pas bij de dood van de gek komt hij erachter dat hij door mij dus eigenlijk voorgelogen is
Btw, verhaal komt eraan!
dat is wel heel gemeen iets trouwens 

Oke dan had ik dus toch gelijkdat is wel heel gemeen iets trouwens
![]()
). Zou eigenlijk wat zijn als iemand dus denkt dat hij een burger is maar hij is eigenlijk voorgelogen door kwark want als hij rustig in ze bedje ligt... word hij de weerwolf?Oke dan had ik dus toch gelijkdat is wel heel gemeen iets trouwens
![]()
Zou eigenlijk wat zijn als iemand dus denkt dat hij een burger is maar hij is eigenlijk voorgelogen door kwark want als hij rustig in ze bedje ligt... word hij de weerwolf?
Zou eigenlijk wat zijn als iemand dus denkt dat hij een burger is maar hij is eigenlijk voorgelogen door kwark want als hij rustig in ze bedje ligt... word hij de weerwolf?
maar kwarkie zal er meer over weten 
Nice... Je bewijst alleen maar meer dat je niet goed bij je hoofd bent
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 12:30 ----------
Dat zou wel heel k*t zijn voor me, mocht ik dat zijn

Nice... Je bewijst alleen maar meer dat je niet goed bij je hoofd bent
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 12:30 ----------
Dat zou wel heel k*t zijn voor me, mocht ik dat zijn
... Of je speelt t fking slim en bent de wolf... want door je nietszeggende uitspraken denk ik niet dat iemand dat zou verwachtenHiermee verraad je eigenlijk wel dat je geen burger bent.

Z1000 serieus... als jij uiteindelijk blijkt dat jij een gewone burger bent moet jou echt verboden worden om dit spel nog te spelen... Of je speelt t fking slim en bent de wolf... want door je nietszeggende uitspraken denk ik niet dat iemand dat zou verwachten
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 12:48 ----------
O toch....? Slim![]()

Ik heb al genoeg echte hints over mijn rol weg gegeven.Met namen de 2e dag van dit spel![]()
Z1000 serieus... als jij uiteindelijk blijkt dat jij een gewone burger bent moet jou echt verboden worden om dit spel nog te spelen... Of je speelt t fking slim en bent de wolf... want door je nietszeggende uitspraken denk ik niet dat iemand dat zou verwachten
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 12:48 ----------
O toch....? Slim![]()
.
.Uiteraard. Maar ik geef altijd wel hints in het begin van het spel.
Anders krijg je moeilijk een indruk over iemand.