AndroidHealthClinic

Forumgame: Weerwolf

Mijn stem gaat naar PINDA

Morgen pas stemmen toch?

Volgens mij is Peanuthead de wolf, luister naar mijn verklaring:
- Hij roept "het is een schande!". Het is altijd zo dat degene die het hardst van de daken schreeuwt zelf de schuldige is.
- Hij heeft één been. Waarschijnlijk eens tijdens zijn nachtelijke escapades als wolf, vastgezeten in een wolfsklem met één van zijn poten/benen. Het vervolg vertelt zich vanzelf.

Nuff' said. Mijn stem voor executie gaat naar Pinda.

Of monsterkid is wolf... in t verhaal wordt verwezen naar een monster=monstekid..

Mocht ik gexcuteerd worden deze nacht dan weet je wie de wolf s :) & de cultisten omdat ik zo close was :)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 23:36 ----------

Jup.. als t nacht is

Voor de duidelijkheid. Ik ben een meeloper

Dus dan stem ik ook op pinda:trollface:

Cultisten alert...

Maargoed ik stem ook pinda... loop graag me met z1000.. love you know...

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 23:42 ----------

Im out bithces

Ik hoorde dat peanut veilig was..hij is bang voor dieren met haren

Ik wil mee doen. ik heb een walther p99 para bellum doorgeladen. wi moet iks chieten=

Ik wil ook nog meedoen na de voorronde. Als dat kan. Leuk initiatief

Ah sorry wist zal volgende keer snachts stemmen :')

Of monsterkid is wolf... in t verhaal wordt verwezen naar een monster=monstekid..

Mocht ik gexcuteerd worden deze nacht dan weet je wie de wolf s :) & de cultisten omdat ik zo close was :)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 23:36 ----------

Jup.. als t nacht is

Hmm, monsterkid is de volgende die we ophangen. Vind dit best wel een goede verklaring.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 07:29 ----------

Cultisten alert...

Maargoed ik stem ook pinda... loop graag me met z1000.. love you know...

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 23:42 ----------

Im out bithces

Ik ben heimelijk verliefd op jullie twee. Als ik fap dan fantaseer ik over jullie. (hint) Problem cultist phags? :trollface:

Hmm al 2 mogelijke verdachten :O, maar natuurlijk is iedereen verdacht... degene die het hardste schreeuwt dat iemand de wolf is kan natuurlijk ook zelf de wolf zijn!

Hmm al 2 mogelijke verdachten :O, maar natuurlijk is iedereen verdacht... degene die het hardste schreeuwt dat iemand de wolf is kan natuurlijk ook zelf de wolf zijn!

Ben je jouw maatjes nu aan het beschermen door subtiel de aandacht van hun weg te trekken en te verschuiven naar mij? Ja, ik voel mij aangesproken :(

Ok vandaag 1e stemronde toch?

Ik stem op Thielen.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'Smiddags, tijdens een sombere lunch op het dorpsplein, komen er twee vreemden het plein op gelopen. De dorpsbewoners kijken allen verbouwereerd naar die nieuwkomers. De anarchist maakt van dit moment gretig gebruik, en steekt een tafellaken in de fik. "G-G-G-Gegroet! I-I-I-Ik ben B-B-Bobby V-V-Vee." "Ja. En ik ben dus Maxiamento. Wij zijn twee weerwolfjagers, en begrepen van burgemeester Skinnie van het nabij liggende Universe dat jullie last hebben van een dergelijk wezen." "Au! Godverredomme! Mijn broek! Klote anarchist!" Iedereen kijkt om. Terwijl zijn gehele gewaad in de brand staat rent gewoonlekkel al vloekend en tierend richting de waterput. De gek begint te lachen, en de anarchist grinnikt mee. Iedereen kijkt toe hoe gewoonlekkel op de rand van de waterput klimt. "NEE!!", schreeuwt het meisje nog, maar het is te laat. Gewoonlekkel springt de (al weken leegstaande) waterput in. Een doffe dreun en het snerpende geluid van knappende botten volgt. Een kleine sliert rook stijgt langzaam op uit de put. Enkele dorpsbewoners ontwaken vanuit hun shock en rennen naar de put. In de diepte zien ze gewoonlekkel liggen, nog steeds in de fik. "Er is niets wat we voor hem kunnen doen, zegt één van hen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BobbyV vervolgt hen verhaal: "I-I-Is onze hulp g-g-g-gewild in O-O-Olympia? W-W-W-We z-z-zullen er a-alles aan doen o-o-om jullie te h-h-h-h-h" "Helpen", zegt Maxiamento. De burgemeester staat op en spreekt hen toe "Jullie hulp is ten zeerste welkom in Olympia. Vannacht is kwarkvarken, de meest wijze van het dorp, opgegeten door de wolf. Zijn zoon kan het gelukkig navertellen." De jongen herhaalt in tranen het verhaal van de avond ervoor. Zijn droom, de natte pyjama, alles wordt verteld.
"Laat ons dan snel discussieren en stemmen, voordat de avond valt", spreekt Maxiamento.

gewoonlekkel is dood. Zijn rol was: geliefde
nieuwe spelers: Maxiamento en BobbyV

Mijn stem gaat naar:
PINDA

De volgende twee dagen ga ik op Monsterkid en Thielen stemmen.

Kill the peanut!

ik stem

Pinda

Terug
Naar boven