Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Anu maakt zich wel erg verdacht. Eerst zegt hij dat hij zich de laatste tijd veel moet scheren en vervolgens noemt hij zichzelf een belangrijk persoon waar we beter naar kunnen luisteren

:scratch:
Of hij wilt de wolf beschermen door zichzelf verdacht te maken..?

En wat als we niet luisteren? Ga je ons dan opeten 's nachts?

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 11:57 ----------

Ik beargumenteer het wel. Stemmen op mij omdat ik overtuigend beargumenteer dat Pinda een wolf is, is maar een zwak argument. Besides, niemand moet op Pinda stemmen van mij.

Wat waren je argumenten ook alweer?

Dit topic is zo succesvol bij de vrouwen dat zelfs "de vrouw" gespeeld moet worden door een vent.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij is Peanuthead de wolf, luister naar mijn verklaring:
- Hij roept "het is een schande!". Het is altijd zo dat degene die het hardst van de daken schreeuwt zelf de schuldige is.
- Hij heeft één been. Waarschijnlijk eens tijdens zijn nachtelijke escapades als wolf, vastgezeten in een wolfsklem met één van zijn poten/benen. Het vervolg vertelt zich vanzelf.

Nuff' said. Mijn stem voor executie gaat naar Pinda.

dit

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 12:12 ----------

Dit topic is zo succesvol bij de vrouwen dat zelfs "de vrouw" gespeeld moet worden door een vent.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

vanwaar de wijziging van de profielfoto,, subtiele hint?

haha dit spel maakt je paranoide, en die stomme cult hippies proberen de schuld in de onschuldige handen van Peanuthead te stoppen. iedereen weet dat hij niemand kan eten, vraag het maar aan zn vriendin :o jkjk maar persoonlijk denk ik dat het een samenzwering is om hem te zien hangen.

U jelly much ?
Cult fags.

vanwaar de wijziging van de profielfoto,, subtiele hint?

Haha, een gedaante verwisseling?
Michael Jackson is ook een weerwolf in Thriller?

Ik zet me zelf alvast op mijn lijstje om te executeren na Pinda, Monsterkid, Thielen en Anu. Als na die 4 executies de wolven niet uit het spel zijn, offer ik mezelf ter jullie wilsbeschikking.

Haha, een gedaante verwisseling?
Michael Jackson is ook een weerwolf in Thriller?

Ik zet me zelf alvast op mijn lijstje om te executeren na Pinda, Monsterkid, Thielen en Anu. Als na die 4 executies de wolven niet uit het spel zijn, offer ik mezelf ter jullie wilsbeschikking.
De cultisten steunen de wolf en winnen ook het spel als de wolf wint. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. Zodra de wolf in gevaar komt, zal een van hen zichzelf moeten opofferen om de wolf veilig te stellen.

cultfag

Volgens mij is Peanuthead de wolf, luister naar mijn verklaring:
- Hij roept "het is een schande!". Het is altijd zo dat degene die het hardst van de daken schreeuwt zelf de schuldige is.
- Hij heeft één been. Waarschijnlijk eens tijdens zijn nachtelijke escapades als wolf, vastgezeten in een wolfsklem met één van zijn poten/benen. Het vervolg vertelt zich vanzelf.

Nuff' said. Mijn stem voor executie gaat naar Pinda.

Pinda is de gek
-Hij schreeuwt als een gek "het is een schande".
-De dorpsgek heeft altijd iets anders dan de rest, hij heeft maar een been!

De cultisten steunen de wolf en winnen ook het spel als de wolf wint. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. Zodra de wolf in gevaar komt, zal een van hen zichzelf moeten opofferen om de wolf veilig te stellen.

cultfag

Och joeng, gaat uw aluminium hoedje maar opzetten. /complottheory

Confused :o

haha dit spel maakt je paranoide, en die stomme cult hippies proberen de schuld in de onschuldige handen van Peanuthead te stoppen. iedereen weet dat hij niemand kan eten, vraag het maar aan zn vriendin :o jkjk maar persoonlijk denk ik dat het een samenzwering is om hem te zien hangen.

U jelly much ?
Cult fags.

De eerst is gewoon een random dead, jmmr voor Peanut:(. + Dat er in t verhaal 3 namen worden genoemd,, peerebaum, peanut en buffalo billy... T lijkt me sterk dat t alle 3 burgers zijn dus 1 is zoiezo een cultist. Zou alleen jammr zijn als Peanut de heks, meisje of jager is.:(

Goede redenering, maar we moeten het onzekere voor het zekere nemen en een dorpsgek zijn we ook beter kwijt dan rijk.

Ik vind dat hij iets te opvallent de kant van peanuthead up pusht.

Ik vind dat we suicide sid moeten vermoorde, hij kan toch nix goeds zijn.
Heb ik mensen die hierbij met mij eens stemmen ? of is iedereen tegen onze peanut ?

Heb ik mensen die hierbij met mij eens stemmen ? of is iedereen tegen onze peanut ?

Kan je je stem terugtrekken dan, want ik heb al op peanut gestemd:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 12:32 ----------

Ik stel voor eerst Peanut te doden.. we zijn nu toch al bezig... mocht t moorden daarna doorgaan dan killen we Suicide Sid... Hij wilde zich tenslotte toch al opofferen..

Eens?

Laatst bewerkt:

Weer een MONSTERlijke argumentatie van jou. En jij trekt iets te hard ter bescherming van pinda en je pusht eveneens mijn richting uit. Ik bescherm niemand (dat maakt me minder verdacht dan jou), ik push alleen maar naar de executie van pinda.

Zoals Remi zei, de eerste is een random death. Sorry Pinda, je moest maar niet zo verdacht zijn. Bovendien mensen hangen is leuk! Mensen hangen die hun leven moe zijn 'Suicide Sid', daar heb je niet veel aan. Die spartelen niet tegen.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 12:35 ----------

Kan je je stem terugtrekken dan, want ik heb al op peanut gestemd:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 12:32 ----------

Ik stel voor eerst Peanut te doden.. we zijn nu toch al bezig... mocht t moorden daarna doorgaan dan killen we Suicide Sid... Hij wilde zich tenslotte toch al opofferen..

Eens?

Wacht gewoon totdat die vier op mijn lijstje het hoekje achter zijn, dan mogen jullie mij en masse de nek omwringen. Jij lijkt me alleszins niet verdacht: je pusht ook alleen maar en beschermt niemand. Gewoon een teken van dat je het net zoals ik, niet weet.

Terug
Naar boven