AndroidHealthClinic

Forumgame: Weerwolf

Mijn stem gaat naar:
PINDA

De volgende twee dagen ga ik op Monsterkid en Thielen stemmen.

Kill the peanut!

Misschien is 1 van hen dan al dood.
Of ben je zelf weggestemd omdat je in je toekomstige stemmen de wolf of de cultgasten bedrijgt.
Gewoon op 1 tegelijk stemmen, for your own safety. :D

Hebben jullie al een pm gehad? ik niet btw

dus als kwarkvarken het vergeten is, weet je al meteen wat ik ben

:mad::treuren:

• Topic Starter Topic Starter
Hebben jullie al een pm gehad? ik niet btw

dus als kwarkvarken het vergeten is, weet je al meteen wat ik ben

:mad::treuren:

Je hebt n PM. Gisteravond meer dan 35 PMs gestuurd, dus kan zijn dat ik er 1 vergeten ben of dat ie per ongeluk niet is aangekomen

Mocht iemand anders ook nog geen PM hebben gekregen, laat dit dan (via PM) weten!

Laatst bewerkt:
Je hebt n PM. Gisteravond meer dan 35 PMs gestuurd, dus kan zijn dat ik er 1 vergeten ben.

Mocht iemand anders ook nog geen PM hebben gekregen, laat dit dan (via PM) weten!

T is wel waar dus.... Dus je ben Cultist of burger... Om uit te sluiten dat je Cultist bent stel ik voor dat je op Pinda stemt:)

Ik stem Suicide Sid

Hij zit iedereen op te stoken om op pinda te stemmen!

ik stem PINDA

orgineel en daniel20 proberen hem duidelijk te beschermen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je hebt n PM. Gisteravond meer dan 35 PMs gestuurd, dus kan zijn dat ik er 1 vergeten ben of dat ie per ongeluk niet is aangekomen

Ik krijg meerdere PM's binnen van mensen die niet weten wat hun rol is (niet slechts van 1 rol), dus ik zal iedereen nogmaals een pm sturen met hun rol. Vergeet niet dat je inbox vol kan zijn! Dit keer geen uitleg erbij wat jouw rol allemaal inhoud, dat zou je nu wel moeten weten :)

Edit: Iedereen heeft nogmaals een pm gekregen met zijn rol. Tenzij er iets mis is gegaan middels het systeem.

Happy Hunting!

Laatst bewerkt:
Pppsssttt, hou het on de down low. Maar serieus, Die lijpe kwarkvarken werd op gegeten door de wolf, de zoon heeft dit mee gemaakt.. en niemand die zig afvraagt of de zoon ook gebeten is ? Ik stem op kwarkvarken zijn zoon, HIJS HEM AAN HET SPIT!!!

Ik wil niet veel zeggen maar ik ben wel 1 van de belangrijkste inwoners van dit dorp dus beter voor jullie als jullie luisteren :D

Pppsssttt, hou het on de down low. Maar serieus, Die lijpe kwarkvarken werd op gegeten door de wolf, de zoon heeft dit mee gemaakt.. en niemand die zig afvraagt of de zoon ook gebeten is ? Ik stem op kwarkvarken zijn zoon, HIJS HEM AAN HET SPIT!!!

Ik wil niet veel zeggen maar ik ben wel 1 van de belangrijkste inwoners van dit dorp dus beter voor jullie als jullie luisteren :D

Jij bnt dus duidelijk de dorpsgek...of je snapt t spel niet.

En wat als we niet luisteren? Ga je ons dan opeten 's nachts?

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 11:57 ----------

Ik stem Suicide Sid

Hij zit iedereen op te stoken om op pinda te stemmen!

Ik beargumenteer het wel. Stemmen op mij omdat ik overtuigend beargumenteer dat Pinda een wolf is, is maar een zwak argument. Besides, niemand moet op Pinda stemmen van mij.

:roflol: Waarom ben ik nou weer lul

Anu maakt zich wel erg verdacht. Eerst zegt hij dat hij zich de laatste tijd veel moet scheren en vervolgens noemt hij zichzelf een belangrijk persoon waar we beter naar kunnen luisteren

Anu maakt zich wel erg verdacht. Eerst zegt hij dat hij zich de laatste tijd veel moet scheren en vervolgens noemt hij zichzelf een belangrijk persoon waar we beter naar kunnen luisteren

Dat zou t opvallend zijn lijkt me .. of hij weet natuurlijk dat we zo denken... hmmmm moeilijk.. denk toch dat Anu de dorpsgek is :)

Of de anarchist

idd, was me ook al opgevallen... maar het kan ook gewoon de dorpsgek zijn. Pinda is gewoon veel verdachter, maar Anu staat toch ook wel op mijn lijstje van mensen die ik aan de galg wil zien.

idd, was me ook al opgevallen... maar het kan ook gewoon de dorpsgek zijn. Pinda is gewoon veel verdachter, maar Anu staat toch ook wel op mijn lijstje van mensen die ik aan de galg wil zien.

puppet_control.gif

Terug
Naar boven