Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Ok je bent iig niet bang dus om een (nog groter) doelwit te worden voor de wolf :P.

Maar ik denk dat we ook eens een paar stille door de mangel moeten halen eens kijken of sommige mensen dan opeens wakker worden ;).

En volgens mij hebben al veel mensen hints laten vallen maar dat betekent niet dat we alles geloven of begrijpen.

Nee klopt... Welke stille... kazamafury was gwn een burger...en die zei echt helemaal niks... denk dat de wolf eerder iemand is die gewoon af en toe meelult... alleen t feit dat de wolf kazamafury doodt. vindt ik maar vaag..je zou toch eerder de mensen vermoorden die veel lullen lijkt me?

Nee klopt... Welke stille... kazamafury was gwn een burger...en die zei echt helemaal niks... denk dat de wolf eerder iemand is die gewoon af en toe meelult... alleen t feit dat de wolf kazamafury doodt. vindt ik maar vaag..je zou toch eerder de mensen vermoorden die veel lullen lijkt me?

Er zit inderdaad weinig patroon in de moorden.
Wel een slimme tactiek want juist omdat het niemand was die belangrijk was kunnen wij er weinig mee achterhalen.

White knight... ik weet dat je meeleest... Ken jij niet gewoon effe zelfmoord plegen?

Zou t erg waarderen, mocht je daartoe bereid zijn :D;)

Ga nog even wachten om te stemmen.

Daniel20 ben ik zeker dat hij evil is.
Remi wil mij dood. Gebruikt het woord rat ipv mij te beschuldigen als Wolf.
Vreemd..

De ratten komen om de overblijfselen van de wolf op te eten heb ik gehoord :roflol:

Daniel20 en Remi zijn waarschijnlijk de laatste twee die nog tussen ons en de wolf staan. Zoiezo één van deze twee krijgt in de loop van de dag mijn stem.

Daniel20 en Remi zijn waarschijnlijk de laatste twee die nog tussen ons en de wolf staan. Zoiezo één van deze twee krijgt in de loop van de dag mijn stem.

Zal ik alvast voor je gokken pik? Ik denk dat jij op mij gaat stemmen.. dus doe nou niet zo nep kieskeurig..

Zowieso daniel20 maar tussen Remi en jou twijfel ik nog.

Ik zou toch nog eventjes alles van a tot z doorlezen. Meer mag ik niet lossen :)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 13:26 ----------

Zal ik alvast voor je gokken pik? Ik denk dat jij op mij gaat stemmen.. dus doe nou niet zo nep kieskeurig..

Doe nou niet arrogant het is maar een spelletje en net als jij wil ik ook winnen. Helaas aan je reacties tezien denk jij toch wel dat ik aan de andere kant van jou sta.. Terwijl ik men nek voor jou heb uit gestoken. Net zoals Thielen moet je maar eens de hints lezen.

Doe nou niet arrogant het is maar een spelletje en net als jij wil ik ook winnen. Helaas aan je reacties tezien denk jij toch wel dat ik aan de andere kant van jou sta.. Terwijl ik men nek voor jou heb uit gestoken. Net zoals Thielen moet je maar eens de hints lezen.

Oke.. naja de hints ga ik niet lezen want daar word ik totaal niet wijzer van. Op een gegeven zoek je echt overal wat achter... Maargoed ik ga niet op de zaken vooruitlopen... Mijn stem gaat naar daniel20 & drna zie ik wel verder

Anyway mijn stem gaat naar Daniel20
Als ik de volgende dag niet haal, dan krijg je wat je wilt Remi.
Maar de problemen voor jou gaan iets groter zijn.

Btw ben erachter gekomen waarom Anu niet reageert :P

Fhker zit in parijs :)

Morgenochtend wordt een hoop duidelijk.

Het plan om de stillen spelers af te maken vind ik opzich ook wel een goed idee.

Ik stem op REMI AFCA

Overzicht van de stemmen tot nu toe?

Terug
Naar boven