XXL Nutrition

Forumgame: Weerwolf

te lui om zelf even terug te kijken? :)

Te beroerd om mij te helpen?:)

Kijk is jongen :kiss::D

Daniel20---------Remi AFCA
Logical-----------Remi AFCA

White Knight----Daniel20
IMBAatwork-----Daniel20
Rob p-----------Daniel20
Remi AFCA------Daniel20
Thielen----------Daniel20

Z1000-----------orgineel

Lork-------------z1000

Laatst bewerkt:
Thnx en karma

Kijk is jongen :kiss::D

Daniel20---------Remi AFCA

White Knight----Daniel20
IMBAatwork-----Daniel20
Rob p-----------Daniel20
Remi AFCA------Daniel20
Thielen----------Daniel20

Z1000-----------orgineel

Lork-------------z1000

Ik heb er toch 2..? Logical stemde ook op mij volgens mij

jup overheen gekeken. Even edit

wat is erger:

te lui om te zoeken
of
te beroerd om iemand te helpen (die te lui is om te zoeken) ?

maar ot: je hebt idd 2 stemmen ipv 1, logical stemde ook op jou. en heb gehoord dat er nog meer stemmen gaan veranderen, allemaal sabotage

Komaan Maxi, maak jezelf nuttig.
edit: oh, het overzicht is er al. Wat een service.

En eindelijk gaat er weer een bad guy hangen! :) Nice. Schrijf hem de vreselijkste dood kwark. Iets met héééééél diepe zware squats.

Ja precies en dat de burgers hem dan in ze knieholten trappen. :trollface:

werd tijd dat ik eruit ging, sjesus wat een k*t spel. heb echt al ****ing lang onzin lopen posten hier :roflol:

Mooi toch, zijn we in ieder geval van die onzin af

veel triester is; dat alle "serieuze" spelers, alles geloven wat hier geschreven wordt, en daar vervolgens "theorieen" over gaan maken die zo sad zijn als what

:roflol: keep on playin guys. was een tof spelletje.

veel triester is; dat alle "serieuze" spelers, alles geloven wat hier geschreven wordt, en daar vervolgens "theorieen" over gaan maken die zo sad zijn als what

:roflol: keep on playin guys. was een tof spelletje.

We zullen uiteindelijk wel zien wie der gelijk had.

ik ben maar een trieste cult die nergens iets vanaf weet, dus zoveel meerwaarde heeft het niet.

Gewoon een paar badasses eruit stemmen is beter dan inactieve spelers wegstemmen.

De badasses kunnen met hun stemmen en hun teksten mensen beinvloeden te stemmen op de goedzakken, waardoor ze op het eind vrijspel hebben.

Als de wolf dood is hebben de goedzakken toch gewoon met zijn allen gewonnen?

+ Het is nog steeds mogelijk dat tussen de inactieve spelers een belangrijk persoon zit. (meisje, jager, heks)
Die alleen overdag meelezen en als ze zin hebben PM'en.

Gewoon een paar badasses eruit stemmen is beter dan inactieve spelers wegstemmen.

De badasses kunnen met hun stemmen en hun teksten mensen beinvloeden te stemmen op de goedzakken, waardoor ze op het eind vrijspel hebben.

Als de wolf dood is hebben de goedzakken toch gewoon met zijn allen gewonnen?

+ Het is nog steeds mogelijk dat tussen de inactieve spelers een belangrijk persoon zit. (meisje, jager, heks)
Die alleen overdag meelezen en als ze zin hebben PM'en.

Die zijn actief hoor :)

Hoe weet jij dat?
Ik heb uit de verhalen van kwarkvarken pas 1x het meisje en 1x de heks in actie gezien.
De jager heeft wel elke nacht iemand beschermd, maar kan natuurlijk ook low profile willen blijven.

Votes, de discussies, hints,..
Ze moeten natuurlijk wel balanceren tussen beide kanten. Of ze liggen eruit. Want als ze teveel de burgers helpen duurt het niet lang voor dat de wolf ze eruit haalt.

Probleem is natuurlijk ook dat je soms burgers tegen je krijgt. Enigste oplossing is dan heel subtiel iets laten vallen.

Edit.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 16:27 ----------

Hoe weet jij dat?
Ik heb uit de verhalen van kwarkvarken pas 1x het meisje en 1x de heks in actie gezien.
De jager heeft wel elke nacht iemand beschermd, maar kan natuurlijk ook low profile willen blijven.

Ja klopt...ik ben wel beschermd vannacht.. hoop dat t vannacht weer gebeurd..

Terug
Naar boven