- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijk is jongen
Daniel20---------Remi AFCA
White Knight----Daniel20
IMBAatwork-----Daniel20
Rob p-----------Daniel20
Remi AFCA------Daniel20
Thielen----------Daniel20
Z1000-----------orgineel
Lork-------------z1000
Nice. Schrijf hem de vreselijkste dood kwark. Iets met héééééél diepe zware squats.Komaan Maxi, maak jezelf nuttig.
edit: oh, het overzicht is er al. Wat een service.
En eindelijk gaat er weer een bad guy hangen!Nice. Schrijf hem de vreselijkste dood kwark. Iets met héééééél diepe zware squats.

werd tijd dat ik eruit ging, sjesus wat een k*t spel. heb echt al ****ing lang onzin lopen posten hier![]()
keep on playin guys. was een tof spelletje.veel triester is; dat alle "serieuze" spelers, alles geloven wat hier geschreven wordt, en daar vervolgens "theorieen" over gaan maken die zo sad zijn als what
keep on playin guys. was een tof spelletje.
Gewoon een paar badasses eruit stemmen is beter dan inactieve spelers wegstemmen.
De badasses kunnen met hun stemmen en hun teksten mensen beinvloeden te stemmen op de goedzakken, waardoor ze op het eind vrijspel hebben.
Als de wolf dood is hebben de goedzakken toch gewoon met zijn allen gewonnen?
+ Het is nog steeds mogelijk dat tussen de inactieve spelers een belangrijk persoon zit. (meisje, jager, heks)
Die alleen overdag meelezen en als ze zin hebben PM'en.

Hoe weet jij dat?
Ik heb uit de verhalen van kwarkvarken pas 1x het meisje en 1x de heks in actie gezien.
De jager heeft wel elke nacht iemand beschermd, maar kan natuurlijk ook low profile willen blijven.
Hoe weet jij dat?
Ik heb uit de verhalen van kwarkvarken pas 1x het meisje en 1x de heks in actie gezien.
De jager heeft wel elke nacht iemand beschermd, maar kan natuurlijk ook low profile willen blijven.