XXL Nutrition

foto na 2 maand

tedg

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
owke,
heb me nu abonnement in fitnesshall gekocht in plaats van 10 beurtenkaart en zal dus wat frequenter gaan. :cool:

als ik ga doe ik veel reps, vrij beperkt scala aan oefeningen, max 1 uur en kan nog geen zware dingen doen (bench is 50 k bvb)

Graag jullie opmerkingen over deze fotos. Doel is laten we zeggen Brad Pitt ergens tussen fight club en Troy..dus geen BB.

Voorlopig nog geen voedingsschema (gewoon eiwitsupp en niet te veel koolhydraten eten). Doe vrij veel cardio. Buispieren zijn niet zichtbaar als ik ze niet opspan (daarvoor moet ik 3 kilo minder wegen, maar das lastig)

Opmerkingen, tips en vaststellingen welkom

Laatst bewerkt:
erg droog, meer eten en zwaarder trainen dan komt het wel goed :)

Keep it up, na 2 maanden kun je nog niet echt verschil zien.

Ik vind je erg dun, ik snap dan ook niet dat je eerst wil afvallen, om je abs te kunnen zien.
Waarna je toch weer moet gaan bulken om je streeffysiek te behalen.
Je kan beter gelijk beginnen met bulken, die sixpack komt later wel. voorlopig moet je het met deze doen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gefeliciteerd je ziet er uit als brad pitt in fight club.

Of beter gezegd je hebt de massa alleen brad pitt heeft een veel atletischer lichaamsbouw.

Ik vind je erg dun, ik snap dan ook niet dat je eerst wil afvallen, om je abs te kunnen zien.
Waarna je toch weer moet gaan bulken om je streeffysiek te behalen.
Je kan beter gelijk beginnen met bulken, die sixpack komt later wel. voorlopig moet je het met deze doen:

moet je echt gaan bulken ook als je geen bodybuilder lichaam wil?
het lijkt me wat zonde, of niet?

ga eten man het ziet er niet uit.je ziet spiertjes omdat je totaal vetarm bent maar doordat je ze ziet zie je ook gelijk dat je ze niet ontwikkeld hebt dus mijn advies :beter eten beter trainen en pas een foto posten als het er weer een beetje uit ziet

Als je een fysiek wilt wat mooier oogt, bb of niet bb, zou ik toch zobiezo gaan bulken.

Je zal nog opkijken van de weg die je nog moet afleggen om je droomfysiek te bereiken. Ik denk dat je toch echt aan een voedingsschema zult moeten. Ook ben ik van mening dat je je reps omlaag moet gooien en volgens een goed schema moet gaan trainen.

Veel succes...

wat is je streeffysiek? Zoek eens een plaatje erbij zodat wij het kunnen zien. En ben je echt 35jaar? dan vind ik het knap!
Maar sowieso, wat meer massa en een iets hoger vetpercentage zouden je er meer pleasing uit laten zien

beetje raar fysiek

zou tog voor meer massa gaan ;)

• Topic Starter Topic Starter
ga eten man het ziet er niet uit.je ziet spiertjes omdat je totaal vetarm bent maar doordat je ze ziet zie je ook gelijk dat je ze niet ontwikkeld hebt dus mijn advies :beter eten beter trainen en pas een foto posten als het er weer een beetje uit ziet
beetje rare reactie toch
ik doe veel duursport, dus ja, ik ben vetarm
dat is de eerste keer dat als als negatief wordt beschouwd
je mag altijd gaan lopen of fietsen met mij, dan ga je er wel af

beetje rare reactie toch
ik doe veel duursport, dus ja, ik ben vetarm
dat is de eerste keer dat als als negatief wordt beschouwd
je mag altijd gaan lopen of fietsen met mij, dan ga je er wel af

je vraagt toch advies over een beter lichaam dan krijg je ook een eerlijk advies en ik vraag jou niets over lopen of fietsen want dat wil ik niet en vind ik niet belangrijk.maar als je daar niet tegen kan.........

ja, ik weet het wel
ik apprecieer ook dat je antwoordt
maar er is een verschil tussen advies geven en zeggen dat het er niet uit ziet vind ik

anyway, mijn andere sporten opgeven zie ik zo niet zitten, dus het wordt wel moeilijk om veel zwaarder te worden lijkt het dan

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

ik wil ook niet afvallen, deze zomer ben ik een maand gaan mountainbiken in de alpen en dan woog ik 3 kilo minder en dan had ik wel een sixpac

(weeg jij echt 44k voor 1m91??)

Laatst bewerkt:
ja, ik weet het wel
maar er is een verschil tussen advies geven en zeggen dat het er niet uit ziet vind ik

anyway, mijn andere sporten opgeven zie ik zo niet zitten, dus het wordt wel moeilijk om veel zwaarder te worden lijkt het dan

je hoeft zeker niet je andere sporten op te geven je moet alleen veel meer eten en zorgen dat je beter traint om je spieren een vollere look te geven en iets aankomen.je hoeft ook niet gelijk modder vet te worden maar aan komen zal je wel helpen om meer vorm te krijgen.het probleem is dat je na 2 maanden al een foto ppost met een paar net poses en dan vraagt om advies.als je dan geen eerlijk advies wil post dan geen foto of vraag of we niet onze mening willen geven.je zit op een bodybuild forum en je kan verwachten dat je dit soort opmerkingen krijgt als je met dit lichaam een foto post.

ja, ik weet het wel

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

ik wil ook niet afvallen, deze zomer ben ik een maand gaan mountainbiken in de alpen en dan woog ik 3 kilo minder en dan had ik wel een sixpac

(weeg jij echt 44k voor 1m91??)

Je kan niet alles willen bro

Ga bulken en geef aandacht aan de schouders.

ja, tedg. wat wil je nou? je komt op een bodybuild forum aan met je duur sporten en vervolgens ben je op je pik getrapt omdat het commentaar je niet aanstaat... het commentaar dat je krijgt is prima als je massa enzo wilt... inderdaad niet als je een echte duursporter bent. Dan heb je die extra kilo's niet nodig want die moet je dan toch alleen maar meeslepen.
ik denk dan je dan maar beter naar het fitness forum kunt gaan....

ja misschien wel :-)
ben niet op mijn pik getrapt overigens

damn als ik zo eruit ga zien als ik ripped ben ga ik nog effe wel door met cleanbulken
*kuch kuch*
tip voor tedq
ik bedoel dus dat je beter gewoon wat meer kan eten ( bulken)

Terug
Naar boven