FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Ach, ik had nog wat vetten nodig en ik vind een lepel pindakaas heerlijk.. Met noten kauwen ben ik altijd zo lang bezig.. Ik moet wel zeggen dat verse noten > pindakaas.70 gr pindakaas , shit is realLekker man zoon vlotte training !
Ik heb zeer zeker *afkloppen op onbewerkt hout* geen blessure.DOMS is gewoon spierpijn? Of heb je een blessure?
Waren die pull ups en dips extra? Anders zou ik liever die pull ups prioriteit geven over die cable rows.
Lekker gepompt verder!
Ja de pull ups en dips waren extra om nog in een andere bewegingsbaan een push en pull oefening te hebben gedaan. Normaal gesproken geef ik pull ups toch ook prioriteit aan rows, met uitzondering van de komende cycle

Bron?Delayed onset muscle soreness (DOMS), also called muscle fever, is the pain and stiffness felt in muscles several hours to days after unaccustomed or strenuous exercise.

Nee, ik denk het niet. Over het algemeen zit ik ook met mijn schatting vrij goed in de buurt.Schat je je avondeten niet wat laag in? Of zijn het meestal 'clean foods'?
Ik heb ook nooit zo heel veel honger met avondeten. Mocht ik een keer iets eten wat hoog calorisch is, schrap ik iets bij de pre nachtrust maaltijd.
Verder is mijn avondeten bijna altijd hollandse pot, pasta of rijst en dat is prima in te schatten vind ik zelf

Nu even tot maandag niks! Lekker een weekend weg.
Gewichten voor de eerst komende drie weken (run-up) zijn vastgesteld. Ik kan niet wachten

Lekker man zoon vlotte training !
seems legit.