XXL Nutrition

Full body pics: minnuhhh ''Go hard or go HOME !''

Bezoekers in dit topic

:rolleyes: Hij heeft toch echt een flinke vooruitgang geboekt hoor. Zoveel massa is het niet. :rolleyes:

Je weet toch dat op DBB iedereen 15-20kg pure spiermassa aankomt per jaar... :rolleyes:

Alle gekheid op 'n stokje. Als je niet door hebt dat dit met AAS bereikt is, dan ben je gewoon naïef.

Wel super progressie geboekt en brute fysiek, maar die misleidende info als zou hij dit naturel bereikt hebben, is ronduit belachelijk.
 
Je kan zeveren zoveel je wil, moest ik kuren zou ik het ook niet zo op het forum neerzetten! Er zouden mischien enkele van men goede maten hier het te weten komen, maar als jullie blindelings iedereen willen vertrouwen vind ik net even belachelijk. Dan kan je net zo goed op straat gaan schreeuwen dat je gebruikt.
 
Haha, als jij zegt dat je niet gekuurd hebt, ben je een dikke leugenaar. Wel heel nette fysiek!:thumbup:

zo , jij gaat ff lekker op de report:p

Flamen en bashen van echte naturels bedoel je? Hij kiest er zelf voor hier zijn body te komen showen onder het mom van naturel. Dan kan je niet verwachten dat iedereen hier het spelletje meespeelt de schijn te op te houden. Had hij maar moeten zwijgen ipv te gaan liegen. Over zijn prestaties op zich hoor je niemand lullig doen.
 
Hier me foto staat ook bij de foto contest! (22 juli 2008)

stats:
Leeftijd: 19 jaar (1maand)
Lengte: 180 cm
Gewicht: 83 kg

Kracht:
Benchpress: 100*6 - 120*1
Squat: 100*6
Deadlift: 202,5*1

Krachtstats:
Benchpress 110*10 / 120*5 / 132.5*1
Deadlift 200*8 / 230*1
Squat 110*9 / 120*5

Stats:
leeftijd: 19
Lengte: 180
Trainingstijd: 3,3 jaar
Vetpercentage: 10a12%
Gewicht: +/- 90 kg
brutale progressie in 3 maanden voor een naturel.
DL is ook mooi vooruit gegaan.:o
 
Je kan zeveren zoveel je wil, moest ik kuren zou ik het ook niet zo op het forum neerzetten! Er zouden mischien enkele van men goede maten hier het te weten komen, maar als jullie blindelings iedereen willen vertrouwen vind ik net even belachelijk. Dan kan je net zo goed op straat gaan schreeuwen dat je gebruikt.

hoezo zouden je goede maten het dan niet mogen weten?
 
hoezo zouden je goede maten het dan niet mogen weten?

Ik zeg toch dat die het wel mogen weten maar dat ik het niet op het forum zou gaan rond strooien
 
Zeer nette progressie Minuhhh. Wat anderen ook zeggen over het gebruik van AAS interesseert me niet. Ik ben ouderwets (wel jong) en geloof mensen op hun woord.

Train je 5 dagen per week? Krijgt je lichaam dan genoeg rust? En hoe zit met rustpauzes? Houd je wel eens een hele week een pauze? Ik hoop jouw fysiek ook ooit naturel te verkrijgen.

En je benen... ?

Ik heb trouwens niemand iets over je abs zien zeggen, die zien er massief uit vind ik!

Doorgaan jij!
 
Allerlaatste waarschuwing hier. Ontopic svp.
 
idd je ziet dat deze kerel enorm goed met BB bezig is, doe zo verder!
 
super man, ech bruut, nette vooruitgang. en dit kan je bekomen door dus te eten, te trainen, te eten, en te maffen ???
 
super man, ech bruut, nette vooruitgang. en dit kan je bekomen door dus te eten, te trainen, te eten, en te maffen ???

kben namelijk zelf twee maand geleden begonnen,,,en eerlijk gezegd hoop ik ook in die trend te worden. En ik doe nu ook hetzelfde als jij. 5dagen training. de dag dat k normaal rust pak doe ik buik en cardio. en eten trainen eten en slapen uiteraard
 
Allerlaatste waarschuwing hier. Ontopic svp.


Ik vind dat zeggen of hij gekuurd heeft of niet, ontopic is. Hij post hier zijn foto om te vragen wat wij ervan vinden. En dat doen we.
Ik heb net een collega (arts) van mij deze fotos laten zien en hij zegt dat het onmogelijk is dat iemand dergelijke groei kan vertonen in 5 maanden zonder AAS. En ik ben nog een redelijk groentje in de AAS- en medische wereld. maar deze man niet.

Ik vind gebruiken an sich al erg (zelfde als epo bij wielrennen) maar dat is een discussie die idd offtopic is. Maar ik vind zeggen dat je niet gebruikt en dan toch je fotos laten zien;...tja ik weet gewoon dat elke 14jarige hier nu ook denkt dat hij dat kan bereiken in 5 maanden. En als dat dan niet lukt dan grijpen ze wel naar de kuurtjes.

Ik vind het fysiek ook veels te pafferig. Niet mooi.

wat ik daarnaast wel offtopic vind is het aantal flames. mensen kraken elkaar wel erg snel af. Dit is een forum waar je alleen maar iets kan bereiken als je respect voor elkaars mening hebt. Een grapje moet kunnen maar elkaar afzeiken, toont niet van karakter.
 
Ik vind het fysiek ook veels te pafferig. Niet mooi.

Dat pafferig zijn is gewoon vocht, man. Dat trekt wel weg, en is waarschijnlijk al weg... dus update gevraagd, Minnuhhh
 
Ik vind dat zeggen of hij gekuurd heeft of niet, ontopic is. Hij post hier zijn foto om te vragen wat wij ervan vinden. En dat doen we.
Ik heb net een collega (arts) van mij deze fotos laten zien en hij zegt dat het onmogelijk is dat iemand dergelijke groei kan vertonen in 5 maanden zonder AAS. En ik ben nog een redelijk groentje in de AAS- en medische wereld. maar deze man niet.


Ik vind het fysiek ook veels te pafferig. Niet mooi.


Een arts weet wat aas met je lichaam doen, hij weet wat de processen zijn die voor groei zorgen en wat de schade veroorzaakt. Hij weet NIETS van bodybuilding.

En hoezo is zn fysiek 'pafferig'? Hij is buff EN droog.
 
Ik heb ene in mijn gym die 17 kg gegroeid is op een klein jaar ... ZONDER AAS 100% zeker

Dit is een jonge met potentieel en met aanleg .. je kan van veel dingen veel vocht vasthouden (melk , supplementen ...)
 
Ik heb ene in mijn gym die 17 kg gegroeid is op een klein jaar ... ZONDER AAS 100% zeker

Dit is een jonge met potentieel en met aanleg .. je kan van veel dingen veel vocht vasthouden (melk , supplementen ...)

:haha:
 
Ik heb ene in mijn gym die 17 kg gegroeid is op een klein jaar ... ZONDER AAS 100% zeker

Dit is een jonge met potentieel en met aanleg .. je kan van veel dingen veel vocht vasthouden (melk , supplementen ...)

"Ene in mijn gym".

Tuurlijk zou het best kunnen, maar wees sceptisch. Veel gasten liegen over hun gebruik. Het blijft een machocultuur:).
 
Back
Naar boven