MuscleMeat

Full body pics: minnuhhh ''Go hard or go HOME !''

• Topic Starter Topic Starter
Jezus wat een fysiek, je kop word wel steeds dikker!:p

Klopt komt door me voeding denk, me kop is normaal wel iets dunner en meer ingevallen.

Erg goed bezig zeg! Vooral schouders zijn erg goed ontwikkeld.
Je bent in 2 maanden 7 kg aangekomen ofzo?
Gekuurd?
Respect en ga door !
(btw mijn eerste post;))

7 maanden in plaats van 2 ;)

Mooi mooi , zo jaloers ben 19 (zoals jij ongeveer dus) maar man als jij langs me komt staan doe ik een jas aan uit schaamte voor het verschil :D

Hoelang train je al ? Hoe groot en hoeveel gewicht?

btw je komt goed bij en daar hoeft niet speciaal voor gekuurd zijn, dat is maar een compliment wat die andere zeggen :D ( ben de laatste maanden zelf aan het knallen :p )

Train 3 jaar en 3 maanden waarvan 2 jaar serieus met voeding, supplementen, trainingen en rust. Laatste 3/4 jaar op zowat geen alcohol of minimaal (1 keer in de 2 maanden en dan niet eens veel drinken)

Ziet er goed uit. Wat is je kuurschema?

Eten, trainen, eten, slapen

als hij kuurt zou ik eerst eens gaan vragen hoe het met zijn libido zit.
:D:p

huh?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien leuk training van gister - SCHOUDERS -

Dumbbell press staand (opwarmen)
10 - 16 -22 - 28 *8

Seated dumbbell press
32*12
36*8
40*2 (4 keer overgedaan om gewichten op te zwaaien naar de beginpositie :P )

Reverse cable cross
10 - 12,5*12
15*9

Cable upright rows
30 - 40 * 10
45*8

Shrugs
30 - 40 - 46 - 50*10

Snelle training dumbbell press ging lekker had 40kg nog nooit gepakt dus wou hem ff proberen om 1 keer te doen maar lukte uit eindelijk 2 keer :D

goed bezig man,

doe zo verder !! :)

Hier me foto staat ook bij de foto contest! (22 juli 2008)

stats:
Leeftijd: 19 jaar (1maand)
Lengte: 180 cm
Gewicht: 83 kg

Kracht:
Benchpress: 100*6 - 120*1
Squat: 100*6
Deadlift: 202,5*1

Krachtstats:
Benchpress 110*10 / 120*5 / 132.5*1
Deadlift 200*8 / 230*1
Squat 110*9 / 120*5

Stats:
leeftijd: 19
Lengte: 180
Trainingstijd: 3,3 jaar
Vetpercentage: 10a12%
Gewicht: +/- 90 kg

brutale progressie in 3 maanden voor een naturel.

Hier me foto staat ook bij de foto contest! (22 juli 2008)

stats:
Leeftijd: 19 jaar (1maand)
Lengte: 180 cm
Gewicht: 83 kg

Kracht:
Benchpress: 100*6 - 120*1
Squat: 100*6
Deadlift: 202,5*1

brutale progressie in 3 maanden voor een naturel.

waarom niet, zijn bp was toen al 1*120

Goede fysiek, maar dat je natural bent betwijfel ik. Als ik de vooruitgang in je fysiek zie op zulke korte termijn, de aders op de laatste foto nog over je biceps, maar toch een dikke vochtkop... Sja.

Prima fysiek, maar ik denk dat je een beetje de boel aan het belazeren bent door te zeggen dat je natural bent.

Goede fysiek, maar dat je natural bent betwijfel ik. Als ik de vooruitgang in je fysiek zie op zulke korte termijn, de aders op de laatste foto nog over je biceps, maar toch een dikke vochtkop... Sja.

Prima fysiek, maar ik denk dat je een beetje de boel aan het belazeren bent door te zeggen dat je natural bent.

KOm op, kijk in zn galerij, je ziet dat hij aanleg heeft. Zelf toen hij onder de 80 woog, zag je al hoe weinig vet en hoeveel spieren hij heeft.

Het is eigenlijk net als met n*gers die van zichzelf al gespierd en stevig zijn.

hij doet ook een sportopleiding volgens mij, dus sport ie ook meer als de meeste gasten hier

Mag ik vragen wat voor trainings schema je hebt? Aangezien je schouders apart traint, train je dus volgens een split?

Kuren, niet kuren. **** it als hij het niet wil zeggen dan niet.
Blijft een eeuwig gaande discussie.

De fysiek is bruut, ga door met wat je doet zou ik zeggen.

KOm op, kijk in zn galerij, je ziet dat hij aanleg heeft. Zelf toen hij onder de 80 woog, zag je al hoe weinig vet en hoeveel spieren hij heeft.

Het is eigenlijk net als met n*gers die van zichzelf al gespierd en stevig zijn.
In die gallery staan pics van hem waar hij al meer dan een jaar trainde. Er zijn wel meer mensen die goede pics in hun gallery hebben van na een jaar trainen, ripped en massief voor hun lengte. Dat wil helemaal niks zeggen.

Vergelijk gewoon eens zijn progressie tussen de tijd door en zie de mate van extra massa. Vergelijk dat nu eens met de laatste pics en met die van ervoor. In zo'n korte periode zoveel buffer, met nog steeds een laag vetpercentage, maar wel een bolle vochtkop. Figures, right?

Laat het duidelijk zijn. Ik heb helemaal niks tegen kuurders. Gewoon een prima fysiek, of hij nu heeft gekuurd of niet. Wat ik triest vind is om te verkondigen dat je niet hebt gekuurd als je dit wel hebt gedaan. Op DBB is het idee over kuren zo langzamerhand wel veranderd dacht ik zo. Het komt steeds vaker voor dat mensen het gewoon toegeven. Commentaar over kuren krijg je alleen als je een pauperfysiek post. Ik denk niet dat dat bij zo'n fysiek als deze zou gebeuren.

In die gallery staan pics van hem waar hij al meer dan een jaar trainde. Er zijn wel meer mensen die goede pics in hun gallery hebben van na een jaar trainen, ripped en massief voor hun lengte. Dat wil helemaal niks zeggen.

Vergelijk gewoon eens zijn progressie tussen de tijd door en zie de mate van extra massa. Vergelijk dat nu eens met de laatste pics en met die van ervoor. In zo'n korte periode zoveel buffer, met nog steeds een laag vetpercentage, maar wel een bolle vochtkop. Figures, right?

Laat het duidelijk zijn. Ik heb helemaal niks tegen kuurders. Gewoon een prima fysiek, of hij nu heeft gekuurd of niet. Wat ik triest vind is om te verkondigen dat je niet hebt gekuurd als je dit wel hebt gedaan. Op DBB is het idee over kuren zo langzamerhand wel veranderd dacht ik zo. Het komt steeds vaker voor dat mensen het gewoon toegeven. Commentaar over kuren krijg je alleen als je een pauperfysiek post. Ik denk niet dat dat bij zo'n fysiek als deze zou gebeuren.

x2

gewoon toegeven dat je kuurt. En anders geen pics posten toch? Lijkt me vrij simpel.

Kuren, niet kuren. **** it als hij het niet wil zeggen dan niet.
Blijft een eeuwig gaande discussie.

De fysiek is bruut, ga door met wat je doet zou ik zeggen.

Second that, fysiek is inderdaad bruut. De komende tijd de aandacht aan je armen geven, een schouder training
kan je wel eens een week overslaan met die size die je al hebt.

Even voor de duidelijkheid; er zijn hier dus mensen die zich zo druk maken om het feit dat iemand anders wel of niet kuurt?

wtf boeit dat nou :lol:

boeit wel degelijk....
andere een beetje valse info geven..ttssk
en doen zo van kijk mij eens hard trainen zonder kuren.....doei!!!

kuren ok, maar zeg et dan gewoon.

nou uhh als minnuhhh zegt dat hij niet kuurt, geloof ik dat.. monstervooruitgang of niet..

wat een gezeik weer deze jonge let goed op zijn voeding en drinkt bijna niks is toch normaal deze vooruitgang?

Terug
Naar boven