MuscleMeat

Full body pics: minnuhhh ''Go hard or go HOME !''

wat is nadeel dat 'kleine jongetjes' dit zien en denken: woow zo wil ik ook worden, gewoon kei hard trainen, vol voor gaan, goed eten en genoeg rust.
alleen maar goed voor de motivatie lijkt mij =/

als iemand hier een foto post en om reacties vraagt dan wil hij hoogst waarschijnlijk commentaar waar hij iets aan heeft.
- wat zijn achterlopende spiergroepen
- wat kan die aan zun training aanpassen
- wat kan die aan zun voeding aanpassen (bijvoorbeeld ivm vocht vasthouden)

dan hoeft die niet 100x te horen JIJ HEBT GEKUURD EN JE BENT ZWAK DAT JE HET NIET VOLUIT OP INTERNET VERKONDIGT !!!

Ik heb ene in mijn gym die 17 kg gegroeid is op een klein jaar ... ZONDER AAS 100% zeker

Dit is een jonge met potentieel en met aanleg .. je kan van veel dingen veel vocht vasthouden (melk , supplementen ...)

hey man ik kan wel 20kg of wacht nee 30kg aankomen binnen een jaar, gegarandeert naturel! of t allemaal puur spier is hebben we t dan niet over.
en als ik wel gekuurt hebt zal ik zeggen dat ik het niet gedaan heb en je zo overtuigen dat je het ook over mij zegt 100% zeker naturel. zucht.

alleen beginners die voor t eerst bulken en max gaan rammen en vreten of kuurders komen zoveel aan in een jaar of mensen in uitzonderlijke situaties(blessures etc)die hun training weer oppakken.

dit heeft overigens niks met het wel of niet naturel zijn van de ts maar ff tussendoor, nogmaals puike pestratie voor ts!

Ik vind dat zeggen of hij gekuurd heeft of niet, ontopic is. Hij post hier zijn foto om te vragen wat wij ervan vinden. En dat doen we.
Ik heb net een collega (arts) van mij deze fotos laten zien en hij zegt dat het onmogelijk is dat iemand dergelijke groei kan vertonen in 5 maanden zonder AAS. En ik ben nog een redelijk groentje in de AAS- en medische wereld. maar deze man niet.

.

asjeblieft hou op zeg, een arts weet daar geen **** van.
mn oom is zelf arts en afgestudeert in medicijnen of weet ik t hoe dat heet en heeft zelfs een verleden als sport arts en instructeur.
en hij beweer al net zulke vage dingen als wat jij beweert, ondanks dat hij weet wat het spul met je lichaam doet.

heb zelf al zat discussies gehad omdat hij mn ouders waarschuwde dat ik gebruikte want ik had alle verschijnselen etc en de vooruitgang.......
terwijl ik toen compleet naturel nog was en eigenlijk voor t eerst goed ging trainen en eten.
zegt al weer genoeg over artsen.......

BB en juice of niet.. lijkt wel op religie..

OT: ben benieuwd naar de huidige stand.. Minnuh UPDATE please!!

ik vind ook dat het ambetant begint te worden steeds dat gedicussieer over wel/niet naturel.
iedereen weet dat gebruik onvermijdelijk is als je echt serieus wil bodybuilden, en dat je je je er toch 200% moet voor inzetten, mét gebruik.
En idd er kunnen bepaalde redenen zijn waarvoor een persoon het liever verzwijgt op een openbaar forum, laten we daar respect voor hebben, was ik jonger geweest, ging ik ook gekozen hebben voor gebruik

thorian ik lees overal stukjes van jou waarin je je mening verkondigd wat op een 1 of andere manier alleen maar te maken heeft met jou als arts zijnde. Ben je er zo trots op? wel fijn dat je mensen hier helpt met jou medische kennis, maar van het argument " ik heb dit aan een collega arts laten zien" en daarom zou ik gelijk hebben krijg ik behoorlijk jeuk. ik durf te wedden dat op dit forum gewone bouwvakkers/autoverkopers zitten die meer van A.A.S. weten dan de doorsnee (huis)arts

• Topic Starter Topic Starter
@ mensen met post over artsen blabla zal wel.

@ mensen die om foto's vragen binnenkort komen ze eraan! Moet alleen ff tijd hebben om iemand te vinden met een camara en zin heeft om ze te maken.

Heb ondertussen wel trainingsschema aangepast.

Borst en Rug Giantsets.
Biceps en triceps Supersets.
Benen en schouders Normale sets.

@ mensen met post over artsen blabla zal wel.

@ mensen die om foto's vragen binnenkort komen ze eraan! Moet alleen ff tijd hebben om iemand te vinden met een camara en zin heeft om ze te maken.

Borst en Rug Giantsets.
Benen en schouders Normale sets.

:haha: :windup:

Borst en Rug Giantsets.
Benen en schouders Normale sets.[/QUOTE]

ben ik nu ook 2 weken mee bezig dit schema
gruwlijke pomp als je biceps + triceps doet hehe

thorian ik lees overal stukjes van jou waarin je je mening verkondigd wat op een 1 of andere manier alleen maar te maken heeft met jou als arts zijnde. Ben je er zo trots op? wel fijn dat je mensen hier helpt met jou medische kennis, maar van het argument " ik heb dit aan een collega arts laten zien" en daarom zou ik gelijk hebben krijg ik behoorlijk jeuk. ik durf te wedden dat op dit forum gewone bouwvakkers/autoverkopers zitten die meer van A.A.S. weten dan de doorsnee (huis)arts

daar heb je helemaal gelijk in. Ik zal er mee kappen. Sorry

Lol niemand gelooft het dus ?

Die jonge is maar 1.5 % BF bijgekomen in dat jaar ... En in onze gym geven veel toe dat ze gebruiken , ze hebben geen reden om daar voor te liegen :)

Die jong heeft een hoge stofwisseling en kan 5000 kcal per dag eten , eet maaltijd en tussen de maaltijden telkes vitargo enzo ... Die heeft pokkeveel geld gestoken in supplementen en dat heeft zijn resultaat gehad

Er is ook iemand die lang gewerkt heeft met STH en die nu overgeschakeld is op heeel veel supplementen zonder STH en dat werkt veel beter .

jullie moeten me niet geloven , ik ben maar een kerel van het internet , maar jullie hebben niet het recht om ermee te lachen of om minuhhh te beschuldigen van iets waar jullie nooit zeker kunnen zijn ...

haha nou niet zo op je teentjes getrapt he. Natuurlijk weet jij (en collega's )er meer van dan de doorsnee mens en een medische discussie zal ik verder ook niet met je aan gaan. Maar ik word er altijd zo moe van dat woord is wet van (vooral jonge) artsen.

haha nou niet zo op je teentjes getrapt he. Natuurlijk weet jij (en collega's )er meer van dan de doorsnee mens en een medische discussie zal ik verder ook niet met je aan gaan. Maar ik word er altijd zo moe van dat woord is wet van (vooral jonge) artsen.

Ik ben helemaal niet op mn teentjes getrapt. Ik bedoelde het serieus hahaha. Ben ik een keer serieus :p. Ik vind dat ik idd teveel over mn beroep praat. En dat ik idd voor iemand die hier pas net op het forum zit wel een erg dominante en directe mening heeft.
Dus ik ga mn kop wat meer houden ;)

daar heb je helemaal gelijk in. Ik zal er mee kappen. Sorry

2de keer :P:

Ik ben helemaal niet op mn teentjes getrapt. Ik bedoelde het serieus hahaha. Ben ik een keer serieus [Afbeelding niet meer beschikbaar]. Ik vind dat ik idd teveel over mn beroep praat. En dat ik idd voor iemand die hier pas net op het forum zit wel een erg dominante en directe mening heeft.
Dus ik ga mn kop wat meer houden

• Topic Starter Topic Starter
wat bedoel je met giantsets? 10/15 sets per oefening per spiergroep?

3 oefening achter elkaar zonder rust +/-10 hh per oefening.
gruwelijk opgepompte rug en borst krijg je ervan.

Biceps/triceps superset ook heerlijk armen staan altijd op klappen:D

Benen durf ik geen supersets en giantsets bang dat ik dan helemaal niet meer kan lopen :O

Soms doe ik ook 2 oefening achter elkaar.

Terug
Naar boven