AndroidHealthClinic

g-mens log

Once you go strongman.. you cant go back..

Brute filmpjes g-men!! En respect voor je fysiek.

OMG what a beast!!!!1

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.024
Geen verdere doelen in wedstrijd bodybuilding, of bedoel je meer dat het eingenlijk niet echt vaststaat en dat je wel ziet wat de tijd brengt.

Dat 2e eigenlijk. Volgens mij is er naast de YBF geen natural wedstrijd in nederland en ik heb geen trek om op een niet natural wedstrijd te staan. Internationaal zijn er dingen mogelijk maar dan moet het wel goed gaan op de YBF natuurlijk. Als het me allemaal goed bevalt dan sluit ik volgend jaar YBF natuurlijk niet uit. Maar dat is allemaal ver weg. Op dit moment mis ik het echt zware trainen en dus ga ik me daar weer op richten hierna.

Eerste doelen zijn dan een deadlift van 300/fullsq 200/bench weer naar terug naar 160/ MP naar 100 strict.

150kg Push Press/Jerk geen leuk idee?

Behalve de ybf, zijn onze doelen kwa kracht eigenlijk eender, alleen bench dan, daar ben ik een weak mofo in.
Leuk dus om de onderlinge vooruitgang beetje te peilen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.028
Yep, maar dat deed ik al een tijdje met jou log hoor:D

dacht alleen met de deads :D

Dat 2e eigenlijk. Volgens mij is er naast de YBF geen natural wedstrijd in nederland en ik heb geen trek om op een niet natural wedstrijd te staan.

Ik kan je niet helemaal volgen. Een deel van de deelnemers aan een Sterkste Man wedstrijd op B niveau is ook niet natural. Dus wat let je om aan een "gewone" bodybuilding wedstrijd deel te nemen?

Overigens is de "Body Extreme" klasse (de klasse waar jij ws. in uit zult komen)van de YBF ook niet compleet clean. Ik weet dat je een plasje moet inleveren maar daar wordt nooit wat mee gedaan.

ziet er goed uit man!
mooie deadlift pr ook dat gaat goed komen straks in de bulk ;)

je moet idd wel wat meer biceps trainen!
bla bla bla heb weer zin om vervelend te doen haha maar zal me inhouden!

you go girl..........:thumbs:

Ik kan je niet helemaal volgen. Een deel van de deelnemers aan een Sterkste Man wedstrijd op B niveau is ook niet natural. Dus wat let je om aan een "gewone" bodybuilding wedstrijd deel te nemen?

Overigens is de "Body Extreme" klasse (de klasse waar jij ws. in uit zult komen)van de YBF ook niet compleet clean. Ik weet dat je een plasje moet inleveren maar daar wordt nooit wat mee gedaan.

nagenoeg iedereen gebruikt en iedereen weet het maar niemand zegt het!!!

Gijs man je ziet er super uit :spaz:
Ik ben benieuwd naar de krachtsprong over een tijdje tijdens de wedstrijd rebound en de cleane bulk.

Hoe komt?

:stupid:

@G-men
Ben jij een lifetime natural of sluit jij in de toekomst niet uit om te gaan gebruiken?

Dat 2e eigenlijk. Volgens mij is er naast de YBF geen natural wedstrijd in nederland en ik heb geen trek om op een niet natural wedstrijd te staan. Internationaal zijn er dingen mogelijk maar dan moet het wel goed gaan op de YBF natuurlijk. Als het me allemaal goed bevalt dan sluit ik volgend jaar YBF natuurlijk niet uit. Maar dat is allemaal ver weg. Op dit moment mis ik het echt zware trainen en dus ga ik me daar weer op richten hierna.

Eerste doelen zijn dan een deadlift van 300/fullsq 200/bench weer naar terug naar 160/ MP naar 100 strict.

Idd das k*t. Maar ik heb met sterkste man ook wel gemerkt dat veel gasten gebruiken :(

Hey gijsie, Filmpjes zien er goed uit!!! :D komt helemaal goed die YBF!! gisteren echt bruut lekker rug en biceps met jaapie getraind!! mooie record'tjes gezet, gaat lekker het bulken!!! gr!!

knetter droog en mooie massa!

Trots mag je zeker zijn!

shit gast, vette fysiek!

Terug
Naar boven