- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen verdere doelen in wedstrijd bodybuilding, of bedoel je meer dat het eingenlijk niet echt vaststaat en dat je wel ziet wat de tijd brengt.
Dat 2e eigenlijk. Volgens mij is er naast de YBF geen natural wedstrijd in nederland en ik heb geen trek om op een niet natural wedstrijd te staan.
Ik kan je niet helemaal volgen. Een deel van de deelnemers aan een Sterkste Man wedstrijd op B niveau is ook niet natural. Dus wat let je om aan een "gewone" bodybuilding wedstrijd deel te nemen?
Overigens is de "Body Extreme" klasse (de klasse waar jij ws. in uit zult komen)van de YBF ook niet compleet clean. Ik weet dat je een plasje moet inleveren maar daar wordt nooit wat mee gedaan.
nagenoeg iedereen gebruikt en iedereen weet het maar niemand zegt het!!!
Ik kan je niet helemaal volgen. Een deel van de deelnemers aan een Sterkste Man wedstrijd op B niveau is ook niet natural. Dus wat let je om aan een "gewone" bodybuilding wedstrijd deel te nemen?
Overigens is de "Body Extreme" klasse (de klasse waar jij ws. in uit zult komen)van de YBF ook niet compleet clean. Ik weet dat je een plasje moet inleveren maar daar wordt nooit wat mee gedaan.

Dat 2e eigenlijk. Volgens mij is er naast de YBF geen natural wedstrijd in nederland en ik heb geen trek om op een niet natural wedstrijd te staan. Internationaal zijn er dingen mogelijk maar dan moet het wel goed gaan op de YBF natuurlijk. Als het me allemaal goed bevalt dan sluit ik volgend jaar YBF natuurlijk niet uit. Maar dat is allemaal ver weg. Op dit moment mis ik het echt zware trainen en dus ga ik me daar weer op richten hierna.
Eerste doelen zijn dan een deadlift van 300/fullsq 200/bench weer naar terug naar 160/ MP naar 100 strict.