bij mij is er een gozer in de gym die is 19 en trekt 270

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bij mij is er een gozer in de gym die is 19 en trekt 270![]()

Kletser die Hans
Tuurlijk ik ga wel naast de shoarmapan zitten, doet me niks joh![]()
Kletser die Hans
Terug van lang weekend met schoonfamilie. Dat is dus echt niet leuk als ze drie dagen vreetfestijn houden, met shoarma, friet, kaasfondue, weet ik veel hoeveel lekkere zooi er verder nog doorheen is gegaan. Als je op dieet bvent valt het je extra op hoe belachelijk veel anderen aan slechte shit erin stoppen. Kom je ook aan tafel zitten?? Tuurlijk ik ga wel naast de shoarmapan zitten, doet me niks joh
Maar in ieder geval perfect doorstaan.
Zaterdag nog getraind in Weert, Body fashion. Tot nu toe de gaafste gym waar ik ben geweest. Veel hammerstrength, dumbbells tot 90kg en een ouderwets keihard knallen sfeertje. Ook nog een jongen ontmoet die ook meedoet de 14e op de YBF.
HIT training gedaan voor schouders en borst en was een erg goede training, steeds een opwarmset en dan een echte set in rust pauze systeem. Dus repout dan 15 sec op adem komen weer repout, nog eens 15 sec en weer repout. Na zo'n set ben je dus ook echt wel klaar met die oefening:cool:
Gisteravond thuis biceps. 10x10 GVT systeem.
2x20xstang opwarmen
10x50
10x50
10x50
10x50
10x50
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40
Nice!
Dumbbells tot 90kg?? Hrdcore!Yep

Zeker de flex gelezen ?Dumbbells tot 90kg?? Hrdcore!
Kletser die Hans
Terug van lang weekend met schoonfamilie. Dat is dus echt niet leuk als ze drie dagen vreetfestijn houden, met shoarma, friet, kaasfondue, weet ik veel hoeveel lekkere zooi er verder nog doorheen is gegaan. Als je op dieet bvent valt het je extra op hoe belachelijk veel anderen aan slechte shit erin stoppen. Kom je ook aan tafel zitten?? Tuurlijk ik ga wel naast de shoarmapan zitten, doet me niks joh
Maar in ieder geval perfect doorstaan.
Zaterdag nog getraind in Weert, Body fashion. Tot nu toe de gaafste gym waar ik ben geweest. Veel hammerstrength, dumbbells tot 90kg en een ouderwets keihard knallen sfeertje. Ook nog een jongen ontmoet die ook meedoet de 14e op de YBF.
HIT training gedaan voor schouders en borst en was een erg goede training, steeds een opwarmset en dan een echte set in rust pauze systeem. Dus repout dan 15 sec op adem komen weer repout, nog eens 15 sec en weer repout. Na zo'n set ben je dus ook echt wel klaar met die oefening
Gisteravond thuis biceps. 10x10 GVT systeem.
2x20xstang opwarmen
10x50
10x50
10x50
10x50
10x50
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40
Nice!

Een ijzeren wil!!
Naast je vretende schoonfamilie zitten en dan zeggen dat het je niks doet
Klinkt erg hardcore, dumbbells van 90kg, er zijn weinig gyms waar ze die hebben.
.
Heb me zelf nog niet verdiept in hondenpoep. Maar basis van HIT is gewoon 1 set tot het uiterste en ik gebruik hier rust-pauze om de set tot het uiterste te dwingen.
Verder voor de geinteresseerden de sportschool in Weert heet Body fiction.