AndroidHealthClinic

g-mens log

nou hoe liep t Gijsiej!!?:D:D:D

en hoe liep t af met henri?:P

waar blijft het bericht dat je 1ste bent geworden ukkie???

ben ook benieuwd :D

G-men is mss nu aan junken :D

We want...Uitslag uitslag! :p

haha jezus, iedereen is echt supernieuwsgierig :D Ben ook erg benieuwd naar de fotos

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.247
Ben Nederlands kampioen geworden in de Body Extreme klasse. Oftewel de grootste naturals van Nederland:cool:

Volgens velen de hardste op het podium. Het was een topdag en idd ik zat net in de kebabzaak. Ik ga nu onder de douche, morgen volgt een volledig fotoverslag zal ook eerst de foto's toegstuurd moeten krijgen van familie, vrienden etc.

Ben moe, voldaan, high van de junk van net en tot morgen.

Ben Nederlands kampioen geworden in de Body Extreme klasse. Oftewel de grootste naturals van Nederland:cool:

Volgens velen de hardste op het podium. Het was een topdag en idd ik zat net in de kebabzaak. Ik ga nu onder de douche, morgen volgt een volledig fotoverslag zal ook eerst de foto's toegstuurd moeten krijgen van familie, vrienden etc.

Proficiat kerel ik had niks anders verwacht :D. Top natural BB via een PL manier, it doesn't get any better than this!

Gefeliciteerd!

Blijkbaar is zwaar trainen dan toch niet overrated. :D

Gefeliciteerd kerel!! :thumbs:

:bow::bow::bow::bow:

Netjes gijs,we hadden ook niets anders verwacht van jou.:cool:

Congratz man.:thumbup:

:bow:

super man, echt super!

wat zijn je plannen nu? was dit echt maar een eenmalige BB-wedstrijd, of heb je de smaak te pakken nu?

SUPER SUPER SUPER GOED.. gefeliciteerd man. Als ik iemand het echt gun ben jij het wel :D.

Laatst bewerkt:
Heil g-men! Zeer brutaal, hard work pays off!

Echt zalig man, ben benieuwd naar de foto's
en bij jou weten we tenminste dat het zeker 100% as free is

:bow:

Damn, vette prestatie man. Eerste wedstrijd strongman meteen winnen en nu dit....

Gefeliciteerd, ben benieuwd naar de pics!

Power to the People!!!

Terug
Naar boven