AndroidHealthClinic

g-mens log

Schitterend man, van harte gefeliciteerd !

Ben Nederlands kampioen geworden in de Body Extreme klasse. Oftewel de grootste naturals van Nederland:cool:

Volgens velen de hardste op het podium. Het was een topdag en idd ik zat net in de kebabzaak. Ik ga nu onder de douche, morgen volgt een volledig fotoverslag zal ook eerst de foto's toegstuurd moeten krijgen van familie, vrienden etc.

Ben moe, voldaan, high van de junk van net en tot morgen.

respect kerel, nu weer op naar een sterkste man wedstrijd!

Hey gijsie!!

Het was een lange zit maar het was uiteindelijk zeker de moeite waard!!! :eek:
Zag er super uit!! En dik verdiend!! Geniet weer ff van de rust en eten deze week!!!

Gefeliciteerd :thumbs:

Foto's!! :rocknana:

Gefeliciteerd G-men!

Gefeliciteerd jongen!! We hebben de longen uit ons lijf geschreeuwd voor je haha

Waar blijft het filmpje van gijs,benieuwd hoe hij op die korte tijd zn posingroutine heeft bijgeschaafd.:cool:

Pic's Plx :)

Ja posingroute zag er erg soepel en netjes uit!

Hehe,kom op gijs!!!!We wachten allemaal in spanning af.:cool:

posingroutine van gijs was most muscelair routine:D hij bleef ze eruit gooien en er bleven maar en meer aders komen..

@gijs ik zou je gaan richten op bodybuilding. je was hard en compleet. kleine dingen zoals zijkantschouders, armen zo nog iets bter kunnen. (trouwens je kuiten zijn balonnen:D).

Als ik jouw was nu knallen en eind februari weer op podium voor een kwalificatie voor het nk

gefeliciteerd man!

gefeliciteerd, goed bezig man. Ben benieuwd wat voor krachtstats je nu wel niet neerzet. Ik wacht in spanning af op de foto's.

Gefeliciteerd! En zoals iedereen wacht ik dan ook maar op de wedstrijdfoto's :D

proficiat!

Wat een prachtfysiek, echt waar!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven