AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
:D Lastig hoor zo'n vorm van ADHD. M'n begeleider weet het ook niet meer.

Helemaal geen cardio niks moet je doen. Je wordt echt niet droger van deze laatste cardio sessie. Gewoon rusten. Wat voor begeleider heb jij he? Ik dacht allemaal prof bodybuilders? Die horen dit te weten. ???

Kijk je moet het zelf weten, maar ik ken geen 1 wedstrijd bodybuilder die nog do en vrijdag traint voor een wedstrijd.

Vaak trainen ze benen tot 2 weken voor de wedstrijd niet meer en bovenlichaam een week voor de training toch niet meer?

Veel succes zondag G-men! :thumbs:

Poseren mag wel gewoon. Dus leef je daar op uit.

Benen is 1 week en bovelichaam kan gewoon wat lichte setjes full uperbody tot en met woensdag. Mits de wedstrijd zondag is,he ? :D

Sucses zondag GIJSje :)

succes zondag gijs! dat je na zondag maar weer lekker mag knallen met de ijzers!

Succes zondag! Dat je er maar lekker uit ziet op het podium in je string :o

:D

Succes met de wedstrijd zondag en neem idd even rust ofzo!

en daarna weer vreten, schreeuwen, scheten laten en zware gewichten tillen ! :mad:

Kan er helaas toch niet bij zijn zondag, veel succes iig, veel plezier met elkaar backstage insmeren ook!

Heel veel succes :thumbup:

• #2.214
Stelletje homo's hier:p

-Vandaag uur geposeerd met begeleider, heb er zin in!
-Daarna uurtje rustig cardio (hartslag tijdens lopen 5km/u was 68:eek: zal wel door zoutloos en bloeddruk komen ofzo)
-Daarna sauna, kwam niet echt veel vocht meer uit, niet zoals normaal, na afloop stonden er aders op mijn aders.
-Zonnebank in slaap gevallen heerlijk:D

Ben ook weer aan het ontwaken uit de winterslaap doordat er eindelijk voor het laden wat extra kh's worden gegeten. De rijst was goddelijk met wat ananas en rozijnen.

laden met rijst/ananas/rozijn is super(tenminste ik was erg tevreden)

Je hebt het gehoord:RUSTEN!!!!

Maar dat had je begrepen , wandelen met een hartslag van 68 :D

I wish you luck zondag!

En dat de vette hap erna je goed mag bevallen (maar dat is niet altijd zo :kots:)

Vanaf volgende week zien we weer beukende POWER trainingen?

Zonnebank zou al vanaf 2 weken uit niet meer moeten. Maar als het 1 malig is zou het denk ik niet meer uitmaken.

• #2.219
Oke luitjes, morgen gaan we ervoor, voor iedereen die komt kijken. Leuk om even kennis te maken. Ik ben herkenbaar aan een rode trui met "palestra fitness centre" erop. En sta waarschijnlijk in de buurt van een klein indonesisch mannetje.

Oke luitjes, morgen gaan we ervoor, voor iedereen die komt kijken. Leuk om even kennis te maken. Ik ben herkenbaar aan een rode trui met "palestra fitness centre" erop. En sta waarschijnlijk in de buurt van een klein indonesisch mannetje.

Is dit een grap ofzo ? :mad::D

Succes bro! Zie je morgen grrrrrrrrrrrrrrrrr.

Terug
Naar boven