Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren biceps / triceps getraind en half uur cardio. Gewichten niet slecht maar ook niet geweldig.
Vandaag alsnog peniciline halen want heb weer de halve nacht niet geslapen vanwege de enorme druk op mijn voorhoofdsholtes:mad:

Nog een zieke... Beterschap!

Beterschap, ff rustig aan en dan weer volle bak

Meer dan Beterschap valt er idd niet te zeggen vrees ik!! hoop dat je snel weer de oude bent, gaan je gymlessen wel gewoon door?

Beterschap! Veel slaap en goed eten doet wonderen bij mij.

Klote man, je was toch niet lang geleden ook al ziek?

Tijdje geleden had ik een dagje buikgriep maar dat was echt maar een dag afzien, nu is het een week. Gymlessen beginnen pas weer volgende week want deze week was PTA week, dus moest alleen surveilleren.
Het probleem als leraar is dat ik meer als 250 leerlingen zie die de afgelopen periode bijna allemaal ziek zijn geweest, je loopt dus behoorlijk risico. Volgend jaar denk ik toch maar een griepprik.

g-men zei:
Tijdje geleden had ik een dagje buikgriep maar dat was echt maar een dag afzien, nu is het een week. Gymlessen beginnen pas weer volgende week want deze week was PTA week, dus moest alleen surveilleren.
Het probleem als leraar is dat ik meer als 250 leerlingen zie die de afgelopen periode bijna allemaal ziek zijn geweest, je loopt dus behoorlijk risico. Volgend jaar denk ik toch maar een griepprik.

Denk dat dat net een voordeel kan zijn. Ken jij een zieke dokter? Ziet die niet ongelofelijk veel zieke mensen op een jaar? Ik denk dat je langzaamaan resistent wordt tegen de meeste ziektes. Ik wéét dat er griepmutaties zijn dus dat je niet immuun kan worden aan de griep als het een nieuwe soort is, desondanks lijkt het mij een voordeel. Misschien binnen een paar jaar als je wat ouder bent want nu moet je immuunsysteem mss nog aanpassen :).

sterkte man!

hmmm daar zit ook wel wat in ja. Toch zijn er aardig wat leraren ziek geweest afgelopen periode.

Vandaag is de 4e dag aan de antibiotica en voel me al een heel stuk beter, vannacht ook maar 1x eruit geweest en dus heel behoorlijk geslapen.

Besloten om lekker maar weer eens te trainen. Benen en schouders nog niet gedaan deze week dus bij deze.

Alles is vrij rustig en niet tot de max.

12 min cardio

FR squat
10x80
10x80
10x80
8x80

Leg ext
4sets hoog tempo

leg curl
zelfde

MP in the neck
10x50
8x52.5
6x55
7x50

Upright row
4x8x50

seated side raise
4 setjes tot 12kg

Sta te shaken op m'n benen, het uithoudingsvermogen moet nog terug komen

Idd, ik merkte dat ook toen ik net beter was, mijn energie niveau was 3x niets.

Pfoe antibiotica, dan ben je er wel een stuk erger aan toe dan mij. Succes nog.

en @ wimmos: mijn dokter was deze week ziek. :p

Alles herstelt zich vanzelf joh!! Binnen 2 weken zit je denk ik weer op het oude energie niveau!!

Jup, je bent goed op weg :thumbup:

komt wel weer goed bro ;), succes

goed bezig!

Ondanks de antibiotica vandaag lekker bezig geweest. Verbazend genooeg bleek mijn lichaamsgewicht na al die ziekte 300 gram gestegen naar 95.1 (met kleren) En dat is zeker geen vet:)

Oef 1 bench
10x100
10x110
6x120
6x110
8x100

Oef 2 Incline bench
8x80
4x90 (hmm te zwaar)
6x80
6x80
10x70

Oef 3 Parallel bar dips (breed)
6xBW+20
6xBW+30
6xBW+40
6xBW+45
Vrij easy maar eerst maar weer een beetje op krachten komen voor we weer gek gaan doen.

Oef 4 Small bench
10x60kg
4x7x80kg

Oef 5 Skull crusher met oly bb
10x40
8x45
6x50
6x50

Oef 6 Tate press (op incline bankje)
15x14kg
8x16kg
8x16kg
12x14kg
(toch nog steeds ineens een groot verschil tussen bv die 14 en 16kg:grumble: )

Oef 7 towel chins
8xBW
3x6xBW

toch weer beetje grip werk gedaan.

g-men zei:
Ondanks de antibiotica vandaag lekker bezig geweest. Verbazend genooeg bleek mijn lichaamsgewicht na al die ziekte 300 gram gestegen naar 95.1 (met kleren) En dat is zeker geen vet:)
:orly: Je had zeker andere kleren aan? :p
Die dips zijn toch wel impressive.

Goeie grap. Karma. :thumbup: ©

Thnxs Samu:D

Terug
Naar boven