AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
@ Zelda|: Koud zonder aan te spannen zijn mijn onderarmen nu 33cm en koud aangespannen 34,5. Metal ik vind 33,5 behoorlijk aangezien ik altijd vooral commentaar krijg over mijn grote onderarmen.

Mijn grip heeft niet echt te maken met de omvang van mijn onderarmen volgens mij, mijn handen zijn echt veel sterker geworden sinds ik grip train maar mijn onderarmen zijn nauwelijks gegroeid.

@ GHL: Over de hack squat zie:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBHackSquat.html

Rest all thnxs

De barbell komt dus los van mijn glute, het kan volgens mij ook niet anders.
Is inderdaad dus een soort van dead achter de rug, alleen ik voel het echt fikken in mijn benen en deads voel ik nauwelijks in mijn benen.

idd grootte van onderarmen heeft niet zoveel te maken met grip.

Misschien dat ik er ook een Hack bij ga doen, omdat je die wel in je benen voelt en idd een Conv DL voel ik amper in mijn benen...

ik heb ook gemerkt dat ik DL niet/tot weinig in me benen voel (wel in me reet als ik die dag ervoor been getrained heb ;) )

@ g-men, echt goeie log van je en thx for pagina met barbell hack squad erop :D
verder zeer indrukwekkend wat je allemaal doet :P

Ari70 zei:
Misschien dat ik er ook een Hack bij ga doen, omdat je die wel in je benen voelt en idd een Conv DL voel ik amper in mijn benen...

buiten een lichte stijfheid in de hams voel ik ze toch ook vooral in de onderrug werken.

onn topic: weer goede deads en full squats, ik hoop deze ook ooit eens 4*10*100 te doen :D

Gister even onwijs een vinger gekneusd, was versnellingsbak van de auto aan het wisselen zat ie klem tussen de bak en de aandrijfas, kan hem nauwelijks bewegen maar toch lekker getraind (geen chins deze keer:( )

Oef 1 Seated MP
opwarmen
10x50
8x55
6x60
6x65
4x70 Pr

Oef 2 Bench
5x130 (iets hulp)
3x5x120
6x110

Oef 3 Upright row
4x10x50 (iets last van de vinger dus dan maar 4x10)

Oef 4 bench lockouts (1e x)
2x5x140
2x3x140

Oef 5 side raise
4x15x8 (8kg meer was beetje lastig vast te houden)

oef 6 parallel bar dips breede greep
10xBW
10xBW +20kg
10xBW +30kg Pr
10xBW

Oef 7 reverse pec fly
15x50
15x60
15x70
15x80 (op zich ook pr)

crunch 3x50

toch nog goed getraind met die gekneusd vinger!

hoe waren die bench lockouts

even wennen, maar wel grappig vind de floorpress op het moment toch lekkerder.

Klinkt als een pijnlijke actie, maar toch goed getraind ja!

Goeie training, maar vergeleken met jouw normale trainingen is het volume redelijk laag.. Nog altijd aan de antibiotica?

Dips zijn goed. En varieren in reps is eens goed :p

g-men zei:
Oef 4 bench lockouts (1e x)
2x5x140
2x3x140

Ik heb daar vorig jaar ook eens een tijd op getraind.
Het goede nieuws is dat ik na een week of zes 240 kg uitdrukte.
Het minder goede nieuws is dat dat BIJ MIJ niet veel effect op m'n gewone bench heeft gehad. Maar dat komt wellicht omdat m'n faalpunt bij benchen vrij laag ligt (borst relatief zwak tov schouders en triceps).

Ik vond het wel een coole oefening ; alleen al het gevoel daar met een shitload gewicht een 10sec hold te doen...

ik deed een partial rep dus een halve bench. Mss had ik partial moeten neerzetten ipv lockouts want ik zie dat sommigen de bb alleen 10 sec in de lockout positie houden.

Bij mij zit mijn faalpunt ongeveer in het midden ik denk zelf dat mijn schouders en triceps mij tegenhouden bij de bench.

vandaag meegedaan met een gast waar ik als ik de kans heb mee samen train. Dat is zoiezo vaak maandag. Hij had schouders op het schema staan en ik heb die gister al gedaan maar met mijn vinger had ik ook niet veel zin in rug dus toch meegedaan. Schouders zijn ook mijn zwakke plek dus wat extra werk is niet gek. Echt een supergevoel in mijn schouders nu!

Oef 1 Dumbbell shoulder press
opwarmen
10x28
10x32
8x36
6x40
6x40
De laatste 2 sets had ik iets hulp nodig de laatste rep, maar 5 nette reps zelf is volgens mij een pr.

Oef 2 db Front raise maar dan op een bankje dat iets incline stond. (2 armen tegelijk)
15x6kg
8x10
8x14
8x18 (tjeess hvy)
20x6 (burn:eek: )

Oef 3 Side raise
10x8
10x10
10x12
10x14
10x16
20x6 (burn de zijkanten en de voorkant vallen er nu af)

Oef 4 Achterkant met kabels (2 armen kruisen en dan naar achteren trekken)
4 setjes tot 25kg maar toen vloog mijn arm bijna uit de kom (naar gevoel) en heb ik nog 2 setjes met 15 kg gedaan en 20 reps.

Oef 5 Shrugs op de staande kuit machine (grip even ontzien met de vinger)
15x100
15x120
15x140
15x150

Oef 6 triceps push down
15x30
10x40
8x50
6x55 PR!
15x40 nice

Oef 7 close grip bench
10x60
10x80 pr?
10x80
10x60

Oef 8 Tate press (elbows out extensions) vlakke bank
10x14
8x16
6x18
17x12 tot failure

Einde.

Krijg jij geen last van verzuring ofzo :p?

Goed volume. Heel veel reps ook op alles, wat is de reden daarvoor? Als je nog maar schouders gisteren hebt gedaan, was je dan niet beter laag in reps gebleven voor herstellen?

ik blijf een bodybuilder he maar ik wil wel een heel sterke bodybuilder zijn dus soms zijn de reps laag zoals 5x5 of 3x3 en soms zijn ze iets hoger meer traditioneel bb. En ik vind niet dat herstel langer duurt met hoge reps ten opzichte van lage reps. Bv 10x1 rep deadlift kan dagen herstel betekenen.

Tuurlijk heb ik wel verzuring maar ik ben gewoon beter getraind dan de meesten op dit gebied. Maar ik ben bv weer slecht in handstand push up (daar wordt dus aan gewerkt)

Klinkt allemaal heerlijk,

Als je nu het bekijkt uit BB perspectief, zijn je schouders opgepompt in verhouding met de rest van het lichaam? gewoon omdat je vertelt dat ze achter lopen?

Ari70 zei:
Klinkt allemaal heerlijk,

Als je nu het bekijkt uit BB perspectief, zijn je schouders opgepompt in verhouding met de rest van het lichaam? gewoon omdat je vertelt dat ze achter lopen?

Ik snap je post niet helemaal maar mijn schouders vind ik relatief zwak dus vind ik het niet slecht om ze soms extra op hun donder te geven, ik heb natuurlijk wel rekening gehouden met de oefeningen, dus op de 2e dag bv voorkant schouders en traps. Maar na 2 dagen schouders trainen voelen ze heeel strak aan.

Gisteren even buik gedaan 3x50 cruch / 3x60 beide kanten legraise voor schuine abs / 3x30 rechte legraise (is ook goed voor de heupbuigers die bij mij wat zwak zijn)

hier word altijd aardig gebikkeld door g-men.. ziet er goed uit kerel

Terug
Naar boven