Fitness Seller

g-mens log

Succes, kerel!

Veel succes kerel, geniet ervan.

wtf nog een wedstrijd... komt goed!

Big G, hou ons niet langer in spanning!!!! Hoeveelste ben je geworden?

Gijs zit nu aan de braadworst en bier met 2 duitse wijven naast zich.

Ik ben ook heel benieuwd

:bow: :clap:

Waarom laat hij ons zo lang in spanning ??? vast laat geworden met zoeken naar junkfood :D

Groeten bigboy25.

wedstrijd was gister toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.892
Oke helden.....

Wat valt er te zeggen...
Tja, het is gelukt. Na een geweldig weekend ben ik terug als WERELDKAMPIOEN!:eek::D

De weken na de YBF trok mijn lichaam lekker door en werd ik nog harder, door mijn gewicht in de gaten te houden kon ik af en toe wat extra eten om geen spiermassa te verliezen.

Het laden van koolhydraten ging aardig maar vooral Marjolein Schilperoort overtuigde mij dat ik veel meer moest/kon laden. Wilde me zelfs de dag ervoor nog meenemen naar de McD:D

Tijdens de wedstrijd nog flink pannekoeken gegeten en je zag me voller worden. Volgens haar had ik nog wel voller kunnen staan.

In ieder geval werd ik ingedeeld in de superbody klasse wat natuurlijk al redelijk bizar is als natural daar. De klasses daar zijn verdeeld in tot 30 jaar/ boven 30/ en boven 40. Ik zat dus superbody tot 30. In de overall van de superbody verloren van de superbody winnaar boven 40. Ik hoorde dat het vooral qua rug nog spannend was geworden maar die man had wel bizarre spierkwaliteit na nog eens ruim meer dan 10 jaar meer trainen dan ik. Dus daar had ik zeker vrede mee.

Hier alvast een pic, komt van de camera van mijn broertje (ziet zo goed) de professionele foto's komen nog die worden me nog gestuurd.

Ik ben moe, voldaan, kan het nog niet echt geloven en beoordeel zelf vast aan de hand van deze pic knetter in vorm!

GijsWFFFulda5.jpg

Gefeliciteerd man!

Je ziet er wat voller uit, maar iets minder hard vergeleken met vorige foto's. Klopt dat voor je eigen idee? Of ligt het aan de foto/pose?

• #4.894
nee was harder. Vorige keer leek mss droger omdat ik niet goed geladen was.

• #4.896
ehhmmm....... ETEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd kerel! Gewoon:eek:

dude wtf GRATZ MAN!!!!!
Feestje @ Gijs :P

Respect Gijs.

Dammmmn, leuk om te horen dat het zo goed ging! Ben benieuwd naar de on-stage pics!

Terug
Naar boven