AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.042
onderrug begint idd iets te bollen bij de 200 maar ik vind het echt een heel nette uitvoering voor een max hoor broer.

sow, die 200 ging echt te easy jij lul ! Ik wed dat jij volgende week makkelijk de 210 trekt

Vorm is vrijwel hetzelfde op beiden lifts, niet perfect (beetje bolle rug) maar wel prima. Heel netjes Bartmans !

Thanks Frankie!! Vaker mijn lifts filmen, dan zie ik ook een keer mijn vorm.

ind, nothing wrong there... mooie lift

succes morgen kaboutertje!!!

• #9.048
thnx reus. Net langs de burgerking een double whopper met bacon and cheese, met kingsize fries en de grootste vanille milkshake. Damn dat was echt een bom zeg.

hahaha, wat een calorieën.. als ik dat eet ben ik instant 2 kg zwaarder :o

• #9.050
Ik hoop ik ook Frank. Op naar 110. Ben weer begonnen met de creatine en was na 3 dagen (eergister) al 1kg zwaarder (vocht natuurlijk). Ben er nu zo denk ik!!

wat voor crea bea gebruik jij dan gijs?

• #9.053
Die was er niet:(

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

wat voor crea bea gebruik jij dan gijs?

Altijd gewoon monohydraat. Werkt bij mij super. Alleen soms wat darmprobleempjes na een tijdje. 1 week 2x5 gram en dan gewoon 1x per dag voor het slapen met water.

Altijd gewoon monohydraat. Werkt bij mij super. Alleen soms wat darmprobleempjes na een tijdje. 1 week 2x5 gram en dan gewoon 1x per dag voor het slapen met water.

in de periodes dat je et niet gebruikt, merk je dan ook daadwerkelijk verschil kwa herstel? of doe je in die periodes ook altijd gelijk een "deload" kwa weights?

enne good luck morgen man, tape it!

• #9.055
Nee merk dan niet meteen een terugval ofzo. Zal dan mss minder vaak toppen maar automatisch weer eerder overstappen naar 3x3 en 5x5 denk ik zo. Ik let er niet echt op. Ik ga meestal creatine nemen als ik weet dat ik ergens naar toe ga werken. Bv vorig jaar 2x namelijk 1x voor de kwalificaties en 1x voor de finale 6 weken creatine.

Nee merk dan niet meteen een terugval ofzo. Zal dan mss minder vaak toppen maar automatisch weer eerder overstappen naar 3x3 en 5x5 denk ik zo. Ik let er niet echt op. Ik ga meestal creatine nemen als ik weet dat ik ergens naar toe ga werken. Bv vorig jaar 2x namelijk 1x voor de kwalificaties en 1x voor de finale 6 weken creatine.

Helpt wel qua krachtgain heb ik gemerkt via een vriend. Die zat normaal op 70-80% van mijn lifts en deed daarmee minder reps maar nu komt hij toch akelig dicht in de buurt doordat hij onder andere creatine gebruikt. (ook natuurlijk meer eten en met meer motivatie en een echte doel trainen)

Helpt wel qua krachtgain heb ik gemerkt via een vriend. Die zat normaal op 70-80% van mijn lifts en deed daarmee minder reps maar nu komt hij toch akelig dicht in de buurt doordat hij onder andere creatine gebruikt. (ook natuurlijk meer eten en met meer motivatie en een echte doel trainen)

misschien ben jij gewoon luier geworden :P

misschien ben jij gewoon luier geworden :P

Hell no, denk je dat ik het leuk vind om vernedert te worden door iemand die en lichter is en ook veel zwakker was dan mij? :roflol:
Maar ja, soms ben ik inderdaad net wat te lui. Ik heb trouwens wel weer zin in een ****ing yoke marathon!

Mmm bij mij werken alleen blend creatine's mono merkte ik maar nihil verschil en een bult vocht

waarom neem je crea mono juist voor het slapen gaan?

Terug
Naar boven