- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
onderrug begint idd iets te bollen bij de 200 maar ik vind het echt een heel nette uitvoering voor een max hoor broer.
thnx reus. Net langs de burgerking een double whopper met bacon and cheese, met kingsize fries en de grootste vanille milkshake. Damn dat was echt een bom zeg.

Altijd gewoon monohydraat. Werkt bij mij super. Alleen soms wat darmprobleempjes na een tijdje. 1 week 2x5 gram en dan gewoon 1x per dag voor het slapen met water.
Nee merk dan niet meteen een terugval ofzo. Zal dan mss minder vaak toppen maar automatisch weer eerder overstappen naar 3x3 en 5x5 denk ik zo. Ik let er niet echt op. Ik ga meestal creatine nemen als ik weet dat ik ergens naar toe ga werken. Bv vorig jaar 2x namelijk 1x voor de kwalificaties en 1x voor de finale 6 weken creatine.
Helpt wel qua krachtgain heb ik gemerkt via een vriend. Die zat normaal op 70-80% van mijn lifts en deed daarmee minder reps maar nu komt hij toch akelig dicht in de buurt doordat hij onder andere creatine gebruikt. (ook natuurlijk meer eten en met meer motivatie en een echte doel trainen)